> gitadevi:
> > arabesque.t:
> > Prodavaci su duzni vratiti novac u svakom slucaju kada se nije bilo moguce uvjeriti u adekvatnost/ispravnost artikla prije kupnje. Npr., ako kupujete cipele u trgovini, i zelite ih vratiti jer ste se predomislili (a ne zbog greske prodavaca), nemate pravo na povrat novca jer ste imali priliku uvjeriti se u adekvatnost, dok se u slucaju kupovine cipela internetom ne mozete uvjeriti ni u sto pa imate pravo na povrat. Tako da se mozete pozvati na europske regulative o zastiti potrosaca i reci da proizvod zbog njegove prirode i namjene niste mogli isprobati, te samim tim imate pravo na povrat. Takodjer, na neki nacin ste prevareni jer su Vam dali pogrjesne informacije kako bi Vas naveli na kupnju. Nadjite obrazac za podnijeti zalbu, ispunite, sve navedite i predajte prodavacu, moraju Vam odgovoriti u roku 14 dana.
> Ovo nije točno. I u dućan možete vratiti proizvod jer ste se predomislili, pod uvjetnom da nije korišten i da imate račun.
Hrvatski zakon ne poznajem dovoljno dobro, ali po regulativi EU nije tako. U Italiji, Francuskoj,... se primjenjuje pravilo da se ne moze vratiti ono sto se moglo isprobati (pod uvjetom da nije doslo do pogrjeske prodavaca) i da se moze vratiti ono sto se nije moglo, pa ne vidim zasto se isto ne bi primjenjivalo i kod nas.
> gitadevi:
> > arabesque.t:
> > Prodavaci su duzni vratiti novac u svakom slucaju kada se nije bilo moguce uvjeriti u adekvatnost/ispravnost artikla prije kupnje. Npr., ako kupujete cipele u trgovini, i zelite ih vratiti jer ste se predomislili (a ne zbog greske prodavaca), nemate pravo na povrat novca jer ste imali priliku uvjeriti se u adekvatnost, dok se u slucaju kupovine cipela internetom ne mozete uvjeriti ni u sto pa imate pravo na povrat. Tako da se mozete pozvati na europske regulative o zastiti potrosaca i reci da proizvod zbog njegove prirode i namjene niste mogli isprobati, te samim tim imate pravo na povrat. Takodjer, na neki nacin ste prevareni jer su Vam dali pogrjesne informacije kako bi Vas naveli na kupnju. Nadjite obrazac za podnijeti zalbu, ispunite, sve navedite i predajte prodavacu, moraju Vam odgovoriti u roku 14 dana.
> Ovo nije točno. I u dućan možete vratiti proizvod jer ste se predomislili, pod uvjetnom da nije korišten i da imate račun.
Hrvatski zakon ne poznajem dovoljno dobro, ali po regulativi EU nije tako. U Italiji, Francuskoj,... se primjenjuje pravilo da se ne moze vratiti ono sto se moglo isprobati (pod uvjetom da nije doslo do pogrjeske prodavaca) i da se moze vratiti ono sto se nije moglo, pa ne vidim zasto se isto ne bi primjenjivalo i kod nas.