Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Odjavi se

Uskoro nove promjene. Kliknite ovamo za više informacija.

Uskoro nove promjene. Kliknite ovamo za više informacija.

Forumi /

Ostalo /

Narudžbe iz e-dućana /

Butik poslao oštećenu haljinu

Djevojke, tražim savjet. Naručila sam haljinu za oko 900kn s troškom dostave iz Zagreba, međutim haljina je došla s oštećenjima i flekama. Naravno da sam se odmah javila čim sam haljinu pregledala, gadilo mi se uopće isprobati. Interesira me zakonski gledano, jesam li ja primorana snositi trošak povrata njihove oštećene haljine kako bih dobila svoje novce nazad umanjene za trošak prve dostave? Dakle za ovu cijelu avanturu koja mi svakako nije trebala niti je moja krivnja, ja moram ostati u minusu od 60ak kn? Pokušala sam zvati besplatni telefon za potrošače (0800 414 414) međutim rade ponedjeljkom, srijedom i petkom pa ništa od toga za danas. Ako postoji neka udruga koja se time bavi a da ih mogu kontaktirati, javite! Iz tog butika na webu su lijepo naveli da trošak povrata spada na kupca međutim ovo nije situacija gdje se meni ne sviđa nijansa haljine ili čipka ili što god, ovo je isključivo tuđa greška koju bi po ovoj logici ja trebala platiti. Zna li itko pouzdano što kaže zakon? Imam li ikakvo uporište? Link za oštećenja http://prntscr.com/10ir2ol
2021 03 11
Užas. Pogledajte Zakon o zaštiti potrošača putem internet kupovine i pozovite se i na to, bila sam u sličnoj situaciji s vraćanjem oštećenog parfema Notinu i rečeno je ako ga vraćam jer mi se ne sviđa onda ja snosim trošak poštarine, a ako ga vraćam jer ga reklamiram zbog nedostatka oni šalju kurirsku službu o svom trošku da dođe po njega.
2021 03 11
Svaka stranica ima ujete korištenje koji se smatraju sklapanjem ugovora između vas i prodavača, to što tamo piše to vrijedi.
2021 03 11
> ComeStai: > Svaka stranica ima ujete korištenje koji se smatraju sklapanjem ugovora između vas i prodavača, to što tamo piše to vrijedi. Da, ali mislim da ipak vrijedi pokušati jer se sjećam da je u nekim odredbama pisalo da zakon štiti u slučaju da su uvjeti stranice na štetu potrošača, tako da se ipak treba raspitati prije odustajanja...
2021 03 11
Upravo tako Fraagaria, opće poznato da se kod nas i inače ide linijom manjeg otpora jer smo kao kolektiv doista neinformirani o svojim pravima (uključujući i mene samu očito). U manjini su trgovci koji će jasno istaknuti kupcu njegova prava čak i ako to znači da ostvaruje pravo na besplatan povrat, tj povrat robe na teret samog trgovca. Naravno da ću snositi trošak još jedne poštarine ukoliko se ispostavi da nemam drugi izbor, u tom slučaju ovo će mi biti jedna skroz nepotrebna lekcija te prvi i zadnji put da išta naručujem od butika iz HR. Da ne spominjem kako se pravdaju da su ovo "sitne greškice i s unutarnje strane", kao da je to olakotna okolnost. I još uvjetuju da paket moram* poslati danas. I kad na tržnici kupujem za 6 puta manje novce, očekujem nov i neoštećen artikl, a kamoli haljinu iz butika za 900kn. Fraagaria pokušat ću iščitati što zakon kaže, no čisto da ne bi došlo do mog krivog tumačenja, sutra svakako zovem info telefon čisto da vidim na čemu sam. Hvala ti na savjetu!
2021 03 11
Osim Zakona o zaštiti potrošača pogledajte i Zakon o obveznim odnosima, gdje piše o manama kupljene stvari i dvostruko obvezujućem ugovoru, a taj ugovor je ustvari običan račun koji dobijete kod kupnje
2021 03 12
Preko info telefona kažu kako po zakonu o obveznim odnosima (članak 410) prodavatelj treba snositi trošak povrata artikla koji ima materijalni nedostatak, u ovom slučaju to su oštećenja na haljini. Ako oni to ipak ne budu voljni učiniti, savjetuju da podnesem prijavu državnom inspektoratu sa fotografijama oštećenja te cijelom prepiskom. Po pitanju povrata novca, tvrde da bih trebala dobiti kompletan iznos, a ne umanjen za trošak prve poštarine. Eto, ako će biti nekome od pomoći, javim kako je prošlo!
2021 03 12
Svakako im najavi da ces u svrhu zastite svojih potrosackih prava o svemu poslati prijavu DIRH-u, konkretno Trznoj inspekciji
2021 03 12
Nakon što sam im se javila po savjetu udruge za zaštitu potrošača, sad je odgovor nešto drugačiji. Ipak ću dobiti povrat sredstava u cijelosti, koji uključuje poštarinu. Neću se veseliti dok iznos ne bude isplaćen, javim update :)
2021 03 12