> Boston:
> > Lorena66:
> > Prodala sam jednu duzu jaknu, izmjerila kako je i trazila. Medutim kad joj je jakna stigla, ona tvrdi kako joj je kratka i kako nisam dobro premjerila jaknu (nije mi jasno kako krivo mogu izmjeriti duzinu jakne, no dobro). Trazi povrat novca i da mi nazad pošalje jaknu i spremna je sama platiti postarinu slanja paketa, a na mom profilu jasno pise da ne vrsim povrat artikala. Moje misljenje je da joj se jednostavno jakna nije svidila i da joj ne stoji kako je zamislila, jer lijepo sam izmjerila duzinu od ramena do dolje. I ne znam sto bi ucinila sada jer spremna je snositi trosak postarine jer se predomislila, a s druge strane nije uredu sto zahtjeva povrat.
> Ja bih na Vašem mjestu napravila povrat, nebi mi bilo svejedno ako je kupac nezadovoljan. To je samo moje mišljenje, svatko neka napravi onako kako smatra da treba. Jedino što mi užasno smeta kada prodavačica kaže ne vrši povrat-piše mi na profilu. Ovaj slučaj kod Vas je upitan što se tiče mjere, vjerujem da ste dobro izmjerili. Kupilica je ipak ponudila da sama plati poštarinu tako da niste na gubitku.
Imala sam negativno iskustvo sa povratom robice. Doticna je trazila povrat na sto sam pristala i uredno uplatila novac nazad, dok je ona odugovlacila sa slanjem paketa i na kraju mi se haljina vratila flekava i smrdila na cigarete. Znaci da je kupila haljinu, nosila je i odlucila vratit. Tada sam jednostavno morala staviti da ne vrsim povrat artikala.
> Boston:
> > Lorena66:
> > Prodala sam jednu duzu jaknu, izmjerila kako je i trazila. Medutim kad joj je jakna stigla, ona tvrdi kako joj je kratka i kako nisam dobro premjerila jaknu (nije mi jasno kako krivo mogu izmjeriti duzinu jakne, no dobro). Trazi povrat novca i da mi nazad pošalje jaknu i spremna je sama platiti postarinu slanja paketa, a na mom profilu jasno pise da ne vrsim povrat artikala. Moje misljenje je da joj se jednostavno jakna nije svidila i da joj ne stoji kako je zamislila, jer lijepo sam izmjerila duzinu od ramena do dolje. I ne znam sto bi ucinila sada jer spremna je snositi trosak postarine jer se predomislila, a s druge strane nije uredu sto zahtjeva povrat.
> Ja bih na Vašem mjestu napravila povrat, nebi mi bilo svejedno ako je kupac nezadovoljan. To je samo moje mišljenje, svatko neka napravi onako kako smatra da treba. Jedino što mi užasno smeta kada prodavačica kaže ne vrši povrat-piše mi na profilu. Ovaj slučaj kod Vas je upitan što se tiče mjere, vjerujem da ste dobro izmjerili. Kupilica je ipak ponudila da sama plati poštarinu tako da niste na gubitku.
Imala sam negativno iskustvo sa povratom robice. Doticna je trazila povrat na sto sam pristala i uredno uplatila novac nazad, dok je ona odugovlacila sa slanjem paketa i na kraju mi se haljina vratila flekava i smrdila na cigarete. Znaci da je kupila haljinu, nosila je i odlucila vratit. Tada sam jednostavno morala staviti da ne vrsim povrat artikala.