Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Sto mi je ciniti?

Prodala sam jednu duzu jaknu, izmjerila kako je i trazila. Medutim kad joj je jakna stigla, ona tvrdi kako joj je kratka i kako nisam dobro premjerila jaknu (nije mi jasno kako krivo mogu izmjeriti duzinu jakne, no dobro). Trazi povrat novca i da mi nazad pošalje jaknu i spremna je sama platiti postarinu slanja paketa, a na mom profilu jasno pise da ne vrsim povrat artikala. Moje misljenje je da joj se jednostavno jakna nije svidila i da joj ne stoji kako je zamislila, jer lijepo sam izmjerila duzinu od ramena do dolje. I ne znam sto bi ucinila sada jer spremna je snositi trosak postarine jer se predomislila, a s druge strane nije uredu sto zahtjeva povrat.
2022 09 20
Nek uslika da se vidi koja je duljina jakne kada ju ona mjeri. Ja zbog takvih razloga uvijek uslikam metar da se vidi gdje mjerim i kolike su mjere, da ne bi ispalo ovo sto se vama dogodilo.
2022 09 20
Pa, zasto joj nebi dali povrat? Bas bi bili u redu...
2022 09 20
> Lorena66: > Prodala sam jednu duzu jaknu, izmjerila kako je i trazila. Medutim kad joj je jakna stigla, ona tvrdi kako joj je kratka i kako nisam dobro premjerila jaknu (nije mi jasno kako krivo mogu izmjeriti duzinu jakne, no dobro). Trazi povrat novca i da mi nazad pošalje jaknu i spremna je sama platiti postarinu slanja paketa, a na mom profilu jasno pise da ne vrsim povrat artikala. Moje misljenje je da joj se jednostavno jakna nije svidila i da joj ne stoji kako je zamislila, jer lijepo sam izmjerila duzinu od ramena do dolje. I ne znam sto bi ucinila sada jer spremna je snositi trosak postarine jer se predomislila, a s druge strane nije uredu sto zahtjeva povrat. Ja bih na Vašem mjestu napravila povrat, nebi mi bilo svejedno ako je kupac nezadovoljan. To je samo moje mišljenje, svatko neka napravi onako kako smatra da treba. Jedino što mi užasno smeta kada prodavačica kaže ne vrši povrat-piše mi na profilu. Ovaj slučaj kod Vas je upitan što se tiče mjere, vjerujem da ste dobro izmjerili. Kupilica je ipak ponudila da sama plati poštarinu tako da niste na gubitku. Pobogu zašto u 90% profila piše da ne vrši povrat. Pa većina nas je nekada kupila nešto a onda kada stigne paket vidi da ipak nije ono što je očekivala ili zadovoljna sa artiklom.Nitko od nas ne živi od ove prodaje pa smatram da bi bilo korektno napraviti povrat ako kupilica nije zadovoljna. Ponavljam, to je moje mišljenje.
2022 09 20
Ja bih joj vratila novce, sigurno joj nešto ne odgovara, a vi ništa ne gubite. Ona će biti zadovoljna a vi ćete jaknu prodati nekom drugom i svi zadovoljni ☺️
2022 09 20
> Boston: > > Lorena66: > > Prodala sam jednu duzu jaknu, izmjerila kako je i trazila. Medutim kad joj je jakna stigla, ona tvrdi kako joj je kratka i kako nisam dobro premjerila jaknu (nije mi jasno kako krivo mogu izmjeriti duzinu jakne, no dobro). Trazi povrat novca i da mi nazad pošalje jaknu i spremna je sama platiti postarinu slanja paketa, a na mom profilu jasno pise da ne vrsim povrat artikala. Moje misljenje je da joj se jednostavno jakna nije svidila i da joj ne stoji kako je zamislila, jer lijepo sam izmjerila duzinu od ramena do dolje. I ne znam sto bi ucinila sada jer spremna je snositi trosak postarine jer se predomislila, a s druge strane nije uredu sto zahtjeva povrat. > Ja bih na Vašem mjestu napravila povrat, nebi mi bilo svejedno ako je kupac nezadovoljan. To je samo moje mišljenje, svatko neka napravi onako kako smatra da treba. Jedino što mi užasno smeta kada prodavačica kaže ne vrši povrat-piše mi na profilu. Ovaj slučaj kod Vas je upitan što se tiče mjere, vjerujem da ste dobro izmjerili. Kupilica je ipak ponudila da sama plati poštarinu tako da niste na gubitku. Imala sam negativno iskustvo sa povratom robice. Doticna je trazila povrat na sto sam pristala i uredno uplatila novac nazad, dok je ona odugovlacila sa slanjem paketa i na kraju mi se haljina vratila flekava i smrdila na cigarete. Znaci da je kupila haljinu, nosila je i odlucila vratit. Tada sam jednostavno morala staviti da ne vrsim povrat artikala.
2022 09 20
> Lorena66: > > Boston: > > > Lorena66: > > > Prodala sam jednu duzu jaknu, izmjerila kako je i trazila. Medutim kad joj je jakna stigla, ona tvrdi kako joj je kratka i kako nisam dobro premjerila jaknu (nije mi jasno kako krivo mogu izmjeriti duzinu jakne, no dobro). Trazi povrat novca i da mi nazad pošalje jaknu i spremna je sama platiti postarinu slanja paketa, a na mom profilu jasno pise da ne vrsim povrat artikala. Moje misljenje je da joj se jednostavno jakna nije svidila i da joj ne stoji kako je zamislila, jer lijepo sam izmjerila duzinu od ramena do dolje. I ne znam sto bi ucinila sada jer spremna je snositi trosak postarine jer se predomislila, a s druge strane nije uredu sto zahtjeva povrat. > > Ja bih na Vašem mjestu napravila povrat, nebi mi bilo svejedno ako je kupac nezadovoljan. To je samo moje mišljenje, svatko neka napravi onako kako smatra da treba. Jedino što mi užasno smeta kada prodavačica kaže ne vrši povrat-piše mi na profilu. Ovaj slučaj kod Vas je upitan što se tiče mjere, vjerujem da ste dobro izmjerili. Kupilica je ipak ponudila da sama plati poštarinu tako da niste na gubitku. > Imala sam negativno iskustvo sa povratom robice. Doticna je trazila povrat na sto sam pristala i uredno uplatila novac nazad, dok je ona odugovlacila sa slanjem paketa i na kraju mi se haljina vratila flekava i smrdila na cigarete. Znaci da je kupila haljinu, nosila je i odlucila vratit. Tada sam jednostavno morala staviti da ne vrsim povrat artikala. Takve onda treba staviti na crnu listu. Trebali ste prijaviti adminu pa neka je blokira.
2022 09 20
Ja osobno ako ona snosi troškove poštarine što kažete da da bih pristala, htjela bih da i druga strana bude zadovoljna i da nema problema uvijek gledam da to zadovoljstvo bude obostrano., to je samo moje mišljenje što bih ja napravila., a vidim da i ostale žene tako razmišljaju. Ne treba tražiti probleme gdje se ljudski može riješiti., a Vi ćete je prodati nekom drugom kome će se više svidjeti. i sve ok. :D
2022 09 20
Ako je greska prodavaca onda mi je glupost stav da ne vraca novac jer, eto, ne vraca novac. A mislim da jako puno ljudi tako razmislja ovdje.
2022 09 20
Također bih primila jaknu natrag jer joj iz nekog razloga ne odgovara, možda to nije ono što je htjela. Samo takvim poslovanjem ova stranica će imati smisla. Imat će smisla samo ako budemo uveseljavali jedni druge..
2022 09 20
Imate pravo, da mi se ne bi ponovila neugodna situacija kao sto sam imala, budem napravila povrat, ali novac uplatila kada jakna stigne uredna. Hvala na savjetima.
2022 09 20
Napravite povrat, bolje i tako zbog svog mira. Ipak je to samo jakna. Ne vrijedi dodatna natezanja i trošenja vremena oko toga tko je u pravu. Ako bi vam pomoglo za buduće suradnje, evo mog primjera. Kod svakog komada robice sam uzela jednu sliku i u programu točno povukla crtu gdje su uzete mjere. Ako to nisam napravila, onda pri upitu za mjere osim što ih napišem, još i priložim slike gdje je točno položen krojački metar i gdje se mjerilo. Za svaki slučaj da se odmah sve zna. Jer ovdje svatko od nas možda mjeri na svoj način i dogodi se upravo to da nekome onda kupljeno ne odgovara. Ja sam jednom prilikom tražila korisnicu krpica da mi izmjeri širinu košulje u dijelu ispod pazuha. Napisala mi je da ona prvi put tako mjeri i da ju nitko dosad nije tražio širinu izmjerenu od jednog do drugog pazuha. Opet, ja tako uvijek mjerim širinu i tako sam uvijek dosad nešto kupovala. Možda ni ja nisam i pravu, ali ne znam za drugo.
2022 09 20
Možda najbolje da napravite povrat da se ne navlačite sa kupcem oko toga
2022 09 20
Dobra večer, imam pitanje na temu "što mi je činiti", mjenjala sam gmail nešto mi se sve trebalo mojenjati i izbrisala sam ga, i imam sad problem da mi nedopušta ulogiravanje na krpice sa mojom točnom lozinom jer mi je unešen u podacima profila sada izbrisani stati gmail. Ovih dana cu i artikle stavit u novi profil, ali imam arzikala na starom prodanih, pa bih voljela da se to nekako makne zauvijek. Ako je moguce. Čekam pomoc od admina. I helpdesk adrese. Jel itko zna jel to moguce. Na vašu temu što činiti; postupite prema svom uvjerenju; ja kaobkupac sve živo pitam i poštivam ako prodavač ne čini povrat. Najcesce provam sva pitanja o detaljima pirat u prvoj poruci da puno ne pilam. Ima ljudi koji nevole pimo pitanja jer naravno boje se zavlačenja. Isto tako kao prodavač odmah i bez upita druge strane šaljem mjere slikane metrom itd.da izbjegnem komplikacije. Ako mi se čini nekakav problematikus prije negopošaljem kažem da cu vratit novce i nekad mi netrebaju ni vratit artikal jer samo pokusavam ovdje laganini rjesit se stvari i simbolično nešto vratit razliku nečega što kupim nekad. Više puta sam naglasila da cu učiniti povrat, nitko mi nikad nije tražio novac nazad, roba mi je vecinom i jedva nošena pa žene budu vecinom zadovoljne iako mozda nije to to što su 100%zzeljele
2022 09 20
> KIKZDKIK: > Dobra večer, imam pitanje na temu "što mi je činiti", mjenjala sam gmail nešto mi se sve trebalo mojenjati i izbrisala sam ga, i imam sad problem da mi nedopušta ulogiravanje na krpice sa mojom točnom lozinom jer mi je unešen u podacima profila sada izbrisani stati gmail. Ovih dana cu i artikle stavit u novi profil, ali imam arzikala na starom prodanih, pa bih voljela da se to nekako makne zauvijek. Ako je moguce. Čekam pomoc od admina. I helpdesk adrese. Jel itko zna jel to moguce. > Na vašu temu što činiti; postupite prema svom uvjerenju; ja kaobkupac sve živo pitam i poštivam ako prodavač ne čini povrat. Najcesce provam sva pitanja o detaljima pirat u prvoj poruci da puno ne pilam. Ima ljudi koji nevole pimo pitanja jer naravno boje se zavlačenja. Isto tako kao prodavač odmah i bez upita druge strane šaljem mjere slikane metrom itd.da izbjegnem komplikacije. Ako mi se čini nekakav problematikus prije negopošaljem kažem da cu vratit novce i nekad mi netrebaju ni vratit artikal jer samo pokusavam ovdje laganini rjesit se stvari i simbolično nešto vratit razliku nečega što kupim nekad. Više puta sam naglasila da cu učiniti povrat, nitko mi nikad nije tražio novac nazad, roba mi je vecinom i jedva nošena pa žene budu vecinom zadovoljne iako mozda nije to to što su 100%zzeljele Kontaktirali ste admina i one ce Vam najbolje moci pomoci oko toga, mislim da tu nema vise nesto sto bi Vi mogli uciniti.
2022 09 20
1 2