Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Tisak zamjena

Evo nakon hrpe poslanih paketa i meni se desio problem. Poslala sam mini parfem, u svojoj kutiji i dodatnoj kartonskoj koverti, sve sama ubacila u njihovu kovertu, zalijepila i poslala. Danas se djevojka javila, primila je neki remen od sata umjesto moje pošiljke. Na slici koverte su točni pošiljatelj/primatelj kao i točan broj moje potvrde, čekam još da mi javi je li koverta bila originalno zalijepljena ali nije mi jasno kako se to uopće može desiti? Je li imao tko takvu situaciju ili se sad samo mogu nadati da će se javiti netko tko je dobio parfem umjesto tog remena.
2023 02 11
Ajoj. A trebali bi vam platiti naknadu zbog toga ako vam ne uspiju naci paket.
2023 02 11
Ovo je meni malo zamršena priča, čudno je što podaci na koverti štimaju a roba unutra ne to mi djeluje kao da je zamijenjeno, neznam ali budite uporni , nedavno su mi zagubili paket ali po broju je pisalo da je stigao na odredište dok ga nije bilo, potraga je trajala mjesec dana nakon toga su me obeštetili ali sam pisanim putem potraživala paket te skoro svaki dan zvala dok je žena koja je trebala dobiti paket isto visila svaki dan na Tisku , sreća pa je žena bila razumna htjela sam joj vratiti novac ali nije htjela već je uzela nešto drugo na što joj nisam htjela ni doplatu jer i ona se maltretirala i išla na Tisak, jedan dan su je obavijestili da dođe podignuti, kad je došla opet nema tako da treba živaca i upornosti bez toga ništa. Pošaljite email i tražite vrijednost koju ste naveli ako to ne napravite neće Vas ni obeštetiti te ih zovite što češće, prilično su inertni odgovor je bio događa se čekajte bez izvinjenja ili bilo čega drugog, eto to Vam je moje iskustvo na sreću jedno jedino. Nadam se da ćete nešto uspjeti ali bez pisanog traga i zvanja mislim ništa.
2023 02 11
Ili druga mogućnost da je na Tisku djelatnica krivo upakovala tj. da je Vaš paket stavila nekom drugom u kovertu.
2023 02 12
To se desi zato šta ne lijepe one naljepnice ispred nas nego tek kad mi odemo s tiska i vjerojatno onda i zaborave jer imaju hrpu ljudi. 😵‍💫😵‍💫
2023 02 12
Maremarenda, ja sam sama stavila svoju kovertu u njihovu i zalijepila, sama sam bila na Tisku i na paketu je moja šifra. Da je baš teta imala još neku kovertu uz moju i onda na nju stavila krivu naljepnicu a moju na tu tuđu mi je onak..far-fetched Ali mogu i to zamoliti da provjere ( je li s tog Tiska taj dan išla još koja koverta)
2023 02 12
Moguće da je gospođa na tisku imala prije Vas nekoga tko je također slao u koverti paket pa je naljepnicu za Vaš paket zalijepila na taj, a na Vaš paket naljepnicu od te druge osobe. Nakon što vidite s kupilicom jel koverta bila originalno zapakirana odite do tiska i vidite jel taj dan netko prije Vas slao paket, objasnite situaciju pa probajte doći u kontakt s tom osobom. Sumnjam da je u pitanju krađa, jer koje su mogućnosti da je baš netko na tisku skinuo svoj remen od sata i uzeo si parfem (bez ljutnje) ali eto danas je sve moguće. Sretno!.
2023 02 12
Onda stvarno neznam ako ste sami zalijepili, recimo kod nas drugačije funkcionira, ja dam upakirano ono što šaljem ona skenira moj kod na kojem sam kreirala i odmah pakuje, recimo nekad šaljem po 3 ili više paketa i sve ona sama jedan po jedan stavlja i zatvara , ja samo gledam i do sada se nikad nije ništa zamjenilo, a u Vašem slučaju svašta je moguće a što se dogodilo to je teško reći, ali i dalje tražite svoj paket. i kako sam rekla bez dosađivanja i upornosti ništa bar je tako bilo u mom slučaju. :s Nadam se da ćete bar nešto riješiti.,ako se ne nađe da Vas bar obeštete , koliko ste vrijednost stavili na kreiranju paketa toliko tražite.
2023 02 12
Vi ste stavili sve u kovertu i zaljepili Dali je prodavacica pred vama ljepila sifru na kovertu ili je to kasnije Ako je kasnije,moguce da je jednostavno zaljepila sifru na krivu kovertu
2023 02 12
Javite se službi za korisnike, oni će to riješiti. Ja sam imala identičan slučaj: podaci na kutiji su biti točni, sadržaj nije odgovarao. Čula sam objašnjenje da se u transportu ti paketi dosta tumbaju (nisu baš pažljivi s njima) i da se ponekad otvore kutije (nije mi baš ni to jasno, s obzirom na ljepljive trake, ali ajde...) i da vozači to odokativnom metodom vraćaju u kutije, te da se u tom trenutku može desiti zamjena. Ne znam je li objašnjenje vjerodostojno, ali ja sam tada uspješno riješila problem preko službe za korisnike. Naime, i žena koja je čekala onaj sadržaj koji je dospio k meni javila se službi za korisnike, pa su oni preuzeli i preusmjerili pakete.
2023 02 13
Hvala cure, Poslala sam mail službi za korisnike i opisala situaciju. Također sam zamolila i da provjere pakete koji su taj dan išli s tog kioska budući da koverta nije otvarana pa je jedino moguće da je na krivi paket stavljena kriva naljepnica. ( Bila sam sama na Tisku, nije bila gužva ali naravno, dok teta kucka po blagajni i daje mi onaj treći listić potvrde, ne gledam baš taj trenutak je li zalijepila naljepnicu) Još ću ih i nazvati a možda se i javio netko tko je očekivao remen.
2023 02 13