Ne znam koliko admini imaju manevarskog prostora, ali ni u kom slučaju ne bi trebalo biti dopušteno preusmjeravanje korisnika na stranicu koja traži ispunjavanje osjetljivih osobnih podataka i plaćanje, a da korisnik nije svjestan da taj novac uopće ne sjeda prodavaču na račun jer navedeni uopće nije ugovorio tu opciju. Treba biti vidljivo naznačeno da prodavač kod kojeg se želi kupiti artikl nema ugovorenu opciju za plaćanje Trustap-om. Po tome bi trebao kod takvih prodavača biti vidljiv samo gumb "Pitaj prodavača", a gumb "Kupi" bi u tom slučaju trebao biti onemogućen. A u slučaju da je vidljiv i omogućen, ne bi trebao voditi na formular za popunjavanje osobnih podataka u svrhu provođenja transakcije nego bi trebao izbaciti poruku tipa "Poštovana/i, navedeni korisnik nije registriran u našem Trustap sustavu plaćanja te zbog toga nismo u mogućnosti provesti direktnu transakciju. Molimo Vas da odaberete opciju "Pitaj prodavača" kako biste provjerili dostupnost artikla i dogovorili suradnju."
A ako manevarski prostor ne dopušta ni to, onda barem ispod svakog artikla i cijene ili na gumbu info istaknuti napomenu tipa *Poštovani korisnici, ukoliko ste zainteresirani za kupnju navedenog artikla, molimo Vas da kroz opciju "Pitaj prodavača" dogovorite način kupovine ovog artikla. Opcija koja uključuje zaštitu kupca možda nije još dostupna kod ovog korisnika.
Ispričavam se na pretjeranom filozofiranju, ali razljutim se kod ovakvih stvari. Stranica ne postoji od jučer, lijepo je osmišljena i ima puno potencijala za napredak i mislim da se stvarno ovakvo što moglo puno kvalitetnije provesti. Ovako se samo stvaraju dodatne prilike za ionako već istrenirane prevarante.
Ne znam koliko admini imaju manevarskog prostora, ali ni u kom slučaju ne bi trebalo biti dopušteno preusmjeravanje korisnika na stranicu koja traži ispunjavanje osjetljivih osobnih podataka i plaćanje, a da korisnik nije svjestan da taj novac uopće ne sjeda prodavaču na račun jer navedeni uopće nije ugovorio tu opciju. Treba biti vidljivo naznačeno da prodavač kod kojeg se želi kupiti artikl nema ugovorenu opciju za plaćanje Trustap-om. Po tome bi trebao kod takvih prodavača biti vidljiv samo gumb "Pitaj prodavača", a gumb "Kupi" bi u tom slučaju trebao biti onemogućen. A u slučaju da je vidljiv i omogućen, ne bi trebao voditi na formular za popunjavanje osobnih podataka u svrhu provođenja transakcije nego bi trebao izbaciti poruku tipa "Poštovana/i, navedeni korisnik nije registriran u našem Trustap sustavu plaćanja te zbog toga nismo u mogućnosti provesti direktnu transakciju. Molimo Vas da odaberete opciju "Pitaj prodavača" kako biste provjerili dostupnost artikla i dogovorili suradnju."
A ako manevarski prostor ne dopušta ni to, onda barem ispod svakog artikla i cijene ili na gumbu info istaknuti napomenu tipa *Poštovani korisnici, ukoliko ste zainteresirani za kupnju navedenog artikla, molimo Vas da kroz opciju "Pitaj prodavača" dogovorite način kupovine ovog artikla. Opcija koja uključuje zaštitu kupca možda nije još dostupna kod ovog korisnika.
Ispričavam se na pretjeranom filozofiranju, ali razljutim se kod ovakvih stvari. Stranica ne postoji od jučer, lijepo je osmišljena i ima puno potencijala za napredak i mislim da se stvarno ovakvo što moglo puno kvalitetnije provesti. Ovako se samo stvaraju dodatne prilike za ionako već istrenirane prevarante.