Dakle imam i ja jednu priču s neozbiljnom kupilicom. Nije se dogodila ovdje, već na fejsu.
Javila mi se prije par tjedana neka gospođa za kupnju dvoje hlača, po vrlo smiješnoj cijeni koju je ona htjela spustiti na 40 kn za oba komada hlača!!! Al, ništa za to, tu pravi problem još nije počeo.
Rekla mi je kako će svakako kupiti, zamolila za moje podatke i kako će uskoro uplatiti. Prođe tako par dana, da bi mi gospođa javila kako ne stigne jednostavno uplaiti pa bi li se mogle naći? ja odgovorim nema problema, dogovorimo se kada i gdje. nakon što se očito nismo našle, javi mi da je imala problem medicinske prirode i da ga je hitno morala riješiti, na što je kažem sve ok. Još je naglasila da ipak neće kupiti traperice na što sam ja preko da ne kažem čega rekla u redu.
Kako mi se prije par mjeseci ona javila za isto tako neke dvije majice odlučila sam, pošto je očito riječ o neozbiljnom kupcu, blokirati tu gospođu na fejsu kako mi se više ne bi javljala u budućnosti.
I, naravno, ona nije mogla dopustiti takav "bezobrazluk" da prođe neopaženo i javi mi se, kako je napisala, s profila svog sina, govoreći kako ne razumije zašto sam se ja uvrijedila i zašto joj ne bi prodala hlače. Ja sam ladno obrisala tu poruku i nemam namjeru s nikim preko fejsa niti bih preko krpica svađala se ili raspravljala o tobožnjoj nepravdi.
Zanima me koliko puta su vama na taj način pristupili kupcima i kako ste postupili? Biste li tolerirali kao ja dva puta ili bi tolerirali sve dok im ne bi prodali?
Dakle imam i ja jednu priču s neozbiljnom kupilicom. Nije se dogodila ovdje, već na fejsu.
Javila mi se prije par tjedana neka gospođa za kupnju dvoje hlača, po vrlo smiješnoj cijeni koju je ona htjela spustiti na 40 kn za oba komada hlača!!! Al, ništa za to, tu pravi problem još nije počeo.
Rekla mi je kako će svakako kupiti, zamolila za moje podatke i kako će uskoro uplatiti. Prođe tako par dana, da bi mi gospođa javila kako ne stigne jednostavno uplaiti pa bi li se mogle naći? ja odgovorim nema problema, dogovorimo se kada i gdje. nakon što se očito nismo našle, javi mi da je imala problem medicinske prirode i da ga je hitno morala riješiti, na što je kažem sve ok. Još je naglasila da ipak neće kupiti traperice na što sam ja preko da ne kažem čega rekla u redu.
Kako mi se prije par mjeseci ona javila za isto tako neke dvije majice odlučila sam, pošto je očito riječ o neozbiljnom kupcu, blokirati tu gospođu na fejsu kako mi se više ne bi javljala u budućnosti.
I, naravno, ona nije mogla dopustiti takav "bezobrazluk" da prođe neopaženo i javi mi se, kako je napisala, s profila svog sina, govoreći kako ne razumije zašto sam se ja uvrijedila i zašto joj ne bi prodala hlače. Ja sam ladno obrisala tu poruku i nemam namjeru s nikim preko fejsa niti bih preko krpica svađala se ili raspravljala o tobožnjoj nepravdi.
Zanima me koliko puta su vama na taj način pristupili kupcima i kako ste postupili? Biste li tolerirali kao ja dva puta ili bi tolerirali sve dok im ne bi prodali?