Vidim da je ova tema malo "zamrla"... Zanima me što radite/kako rješavate slučaj kad pošiljku pošaljete običnom poštom, a ona ne dođe... meni se to već drugi put desilo i sad sam odlučila ne slati više običnom poštom, iako će to značiti skuplji proizvod u konačnici, ali ne isplati se niti živcirati za par kuna....
Inače sam pisala upit pošti na
[email protected], ali sumnjam da će išta suvislog odgovoriti.... nije poslano preporučeno i mogu se (valjda) slikat... iako ja ozbiljno razmišljam da malo pišem i novinama... ima ona rubrika o potrošačkim pravima, pa nek se vidi kako nam pošta radi... (ipak je državna firma....)
Vidim da je ova tema malo "zamrla"... Zanima me što radite/kako rješavate slučaj kad pošiljku pošaljete običnom poštom, a ona ne dođe... meni se to već drugi put desilo i sad sam odlučila ne slati više običnom poštom, iako će to značiti skuplji proizvod u konačnici, ali ne isplati se niti živcirati za par kuna....
Inače sam pisala upit pošti na
[email protected], ali sumnjam da će išta suvislog odgovoriti.... nije poslano preporučeno i mogu se (valjda) slikat... iako ja ozbiljno razmišljam da malo pišem i novinama... ima ona rubrika o potrošačkim pravima, pa nek se vidi kako nam pošta radi... (ipak je državna firma....)