Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Mango outlet povrat robe, pomoć!!

Kupila sam stvar preko mango outlet stranice i htjela bih ju vratit. Sad mi nije jasno jel bi ju trebala slati na onu njjihovu spanjolsku adresu, ili mogu negdje dobiti i hrvatsku adresu? Jer bi mi slanje u spanjolsku doslo 90 kn sto mi se ne isplati bas
2015 12 30
koja hrvatska adresa? poslano je iz spanjolske, pretpostavljam da tamo treba i vratiti :/ vise ti se isplati prodati tu stvar na krpicama, iskreno,
2015 12 30
Ja sam prije 2 dana dobila paket od Manga(nije outlet,ali mislim da je ista procedura). U paketu je crna najlonska vreća u koju stavljate ono što želite vratiti. Također mora biti naljepnica sa već isprintanom Vašom adresom i adresom na koju trebate poslati. Poštarinu plaća Mang.To je ono što Vam piše:"return label,not prepaid".
2015 12 30
Stavila bih ju na krpice al prije bi na vrbi rodilo grozde negio sto bih ju prodala za istu cijenu, i na krpicama bih izgubila barem 100 kn koliko bih i da ju vratim u spanjopsku. Pa prilikom kupnje odabire se drzava, pretpostavila sam da se roba salje iz odabrane drzave i da zato tako brzo i stigne. Crnu vrecu nisam dobila, jedino onu u koju je stvar bila zapakirana, a naljepnica za povrat je unutra..
2015 12 30
Moraš poslati u Španjolsku, nema drugog načina, Ja sam još u pošti morala kupiti njihovu kutiju i u nju zapakirati ali se radilo o većem iznosu pa mi se isplatilo vraćati.
2015 12 30
Mislim da je Nasura u pravu. I da, cak i da ste dobili tu naljepnicu da oni placaju, ona kod nas u posti ne vrijedi. Ja sam dva puta isla u lokalnu postu pitati i zvali su i glavnu postu u Osijeku, no nemaju pojma ni oni sto bi s njom tj.tko ce njima platiti pa ne vrijedi (stim da ova moja prica vrijedi za Missguided). Ako netko ima neke informacije nek se javi please :) Ovako svaki put radim kao Nasura. Ako se ne isplati skidam tih cca 100kn sa pune cijene i stavljam na krpice...
2015 12 30
A da oni zele platiti vracanje, radili bi tako da platite vi povrat robe i posaljete sliku racuna iz nase poste i oni poslije skupa sa iznosom vracenog plate i taj shipping nazad. Tako radi Boohoo sto pohvaljujem, ako je nesto neispravno, jako lose tipa M a ustvari xs, prejadno ili vidljivo noseno.. Meni su vratili toxan iznos robe i u kunu po tecaju taj dan shipping nazad. Mozda slucajno mozete na taj nacin vratiti ako to Mango podrzava..da se zalite mailom mozda ako je preogromno ili premalo.
2015 12 30
Ja sam vracala na mango outlet u spanjolskoj,i nazalost ne refundiraju novac za postarinu...Tako je barem bilo u 9.mjesecu ove godine...
2015 12 31
Postarina na racun kupca u slucaju povrata,jedino ako oni krivo posalju ili je roba ostecena i sl, onda oni plate postarinu.. nista od vracanja s obzirom da bi postarina dosla 90 kn min.. samo me jos zanima dal se imam pravo zalit i kako ih kontaktirati (na mail sa stranice sam slala upit i oddgovora nema 4 dana) u slucaju da opis artikla nije bio jasan i potpuno tocan?
2015 12 31
Molim pomoc tj. Ideju kako da ovo rijesim. Naime, 29.6 sam preko mangove stranici narucila dvije haljine. Dosle si mi negdje oko 5 ili 6.7,jedna valja, a druga ne. Odmah pakujem i vracam nazad za španjolsku. 15.7 mi dolazi mail da im dam svoj broj racuna da mi uplate novac. E sad ovdje nastaje problem.... Oni meni taj novac uopce nisu uplatili, a proslo je vec mjesec dana. Poslala sam im dva maila, pisala preko fejsa. Totalni ignor s njihove strane,ostala bez haljine i novca. Ne mogu shvatit, ne radi se o nekoj znj marki.... Imate li ideje sto da napravim?
2016 08 17
Pozdrav, imam isti problem s refundacijom sa MANGO OUTLET stranice. Vraćala sam stvari u vrijednosti od 300,00 kn i ostavila podatke o broju računa, banke, IBAN, da mi uplate refundaciju, dobila njihov e-mail da je refundacija uplaćena, ali novaca još uvijek nema na računu. Cijela procedura traje već mjesec dana, a u tom periodu poslala sam im nekoliko e-mailova (putem web stranice i na [email protected]) s upozorenjem da nisam dobila refundaciju. Njihovi odgovori su uvijek bili isti: da ažuriram podatke o IBAN-u, da im u e-mailu također pošaljem podatke za uplatu refundacije, te da je refundacija obavljena na način kako je i plaćena narudžba, itd.. :D Uglavnom uvijek se vraćaju na početak priče i ne nude nikakvo konkretno rješenje..
2017 02 07
Pozdrav zanima me imali ijedna od vas neugodnih iskustava sa mango web shopom. Znaci prije tjedan dana sam narucila balerinke, torbu i majcu u vrjednosti od 340 kn. Danas je paket stigao na moju adresu i ja sam ga platila pouzecem. Kad sam otvorila paket u paketu su bile samo balerinke. Torbi i majci ni traga, isto tako nije bilo ni racuna ni vrecice za povrat. A sve to sam uredno platila i dobila samo balerinke. Imali ijedna ideju sta da radim? Hvala
2017 02 27
> Antea1812: > Pozdrav zanima me imali ijedna od vas neugodnih iskustava sa mango web shopom. Znaci prije tjedan dana sam narucila balerinke, torbu i majcu u vrjednosti od 340 kn. Danas je paket stigao na moju adresu i ja sam ga platila pouzecem. Kad sam otvorila paket u paketu su bile samo balerinke. Torbi i majci ni traga, isto tako nije bilo ni racuna ni vrecice za povrat. A sve to sam uredno platila i dobila samo balerinke. Imali ijedna ideju sta da radim? Hvala Prvo što u tom slučaju napraviš je slikanje u pakiranju da se vidi sadržaj, da račun također bude vidljiv, zatim slanje slika i prigovora mailom, na Fejsu ili slično. Mi smo tako sa Sportsdirecta dobili samo donji dio Nike trenirke i slikali sve, račun, kompletan sadržaj narudžbe, poslali prigovor preko njihove stranice i poslali su nam ono što nam nije došlo. Uglavnom, moraš ih kontaktirati i biti uporna u svemu tome.
2017 02 28
Pozdrav curke, molila bih pomoć ako će itko ovo vidjeti. Naime, sa mango outlet-a sam naručila par stvari vrijednosti 510 kn, od čega su bile dvoje hlače. Prva su radikalno premali 38 (imam 5 komada točno te linije u veličini 36 i 38 i ove su manje od svih koje imam), ZNAČI OČITO PREMALA VELIČINA, a druge su neki svijetli traper a moj primjerak ima izblijeđenu liniju iza desnog koljena, na stražnjici i duž cijele lijeve noge, DAKLE NENOSIVO I IZGLEDA KAO DA SU SLUČAJNO OŠTEĆENE tipa Vanishem ili Domestosom. Iskreno sam očajna jer je vrijednost hlača 290 kn a ja radim još 3 mj, tako da mi svakako nije mala stvar, a ne znam koja procedura sad slijedi. Dakle jedno je premalo, drugo oštećeno spram hlača iz oglasa i sa slike, te me sad zanima, dakle ja svakako plaćam poštarinu i za tamo i za nazad (ako mi zamijene za veće/neoštećene)? Doslovno ne znam šta da radim, ove crne (premale) nikad neću prodat za 190 koliko sam ih platila, a ove druge mogu ladno bacit :(
2017 03 08
Ja sam nekidan otvorila temu o Mangu, dobila sam sesir koji izgleda kao da je iz kante izasao... kontaktirala sam ih mailom na adresu koju su cure ovdje navele.. odgovor je automatski, salju link na upute za povrat.. Nikakva komunikacija (bar dosad) nije bila moguca. Ja sam jucer poslala taj prokleti sesir, potrosila 75 kn za postarinu, unutra sam ubacila onaj pair koji se dobiju u paketu, a koji sluzi za vracanje/zamjenu..i ubacila sam racun od poste buduci da su mi neke cure rekle da za ostecenu robu oni placaju i postarinu (sto bi i bilo normalno) u slucaju zamjene artikala mislim da ne placaju postarinu... ali to ce znati cure koje su to radile
2017 03 08
1 2