Pozdrav, imam isti problem s refundacijom sa MANGO OUTLET stranice. Vraćala sam stvari u vrijednosti od 300,00 kn i ostavila podatke o broju računa, banke, IBAN, da mi uplate refundaciju, dobila njihov e-mail da je refundacija uplaćena, ali novaca još uvijek nema na računu. Cijela procedura traje već mjesec dana, a u tom periodu poslala sam im nekoliko e-mailova (putem web stranice i na
[email protected]) s upozorenjem da nisam dobila refundaciju. Njihovi odgovori su uvijek bili isti: da ažuriram podatke o IBAN-u, da im u e-mailu također pošaljem podatke za uplatu refundacije, te da je refundacija obavljena na način kako je i plaćena narudžba, itd.. :D Uglavnom uvijek se vraćaju na početak priče i ne nude nikakvo konkretno rješenje..
Pozdrav, imam isti problem s refundacijom sa MANGO OUTLET stranice. Vraćala sam stvari u vrijednosti od 300,00 kn i ostavila podatke o broju računa, banke, IBAN, da mi uplate refundaciju, dobila njihov e-mail da je refundacija uplaćena, ali novaca još uvijek nema na računu. Cijela procedura traje već mjesec dana, a u tom periodu poslala sam im nekoliko e-mailova (putem web stranice i na
[email protected]) s upozorenjem da nisam dobila refundaciju. Njihovi odgovori su uvijek bili isti: da ažuriram podatke o IBAN-u, da im u e-mailu također pošaljem podatke za uplatu refundacije, te da je refundacija obavljena na način kako je i plaćena narudžba, itd.. :D Uglavnom uvijek se vraćaju na početak priče i ne nude nikakvo konkretno rješenje..