Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Ljepota, stil, zdravlje /

Moda /

Aliexpress riješavanje "slučaja"

Pozdrav :) Zanima me jel znate koliko dugo treba Case Management timu da riješi case? Natezala sam se sa sellerom oko neke stvari koju sam kupila 18.12., koštala je 15$ a nije mi došlo, seller nema tracking number. Otvorila sam case jer sad već stvarno sumnjam da je paket uopće poslan, seller je odbio moj zahtjev za refundom, case je eksaliran Aliju i sad već neka dva tjedna je prošlo i ništa se ne događa. Koliko im treba vremena da odobre zahtjev? Pretpostavljam da bi trebali presuditi u moju korist jer nisam dobila paket, a seller nema dokaza da ga je uopće poslao? Jel ih mogu nekako ubrzati s odlukom?
2016 02 17
prevedi na hrvacki ovo sto si sad rekla
2016 02 17
Malo ti se pletu engleski i naš domaći hrvatski -.-"
2016 02 17
i kako dati damo savet kad ne razumamo
2016 02 17
meni je sve jasno sto si napisala, definitivno je u tvoju korist (i ja sam imala takve slucajeve). samo je pitanje vremena kad ce ti se javiti. :) to nazalost ne znam..
2016 02 17
Uglavnom tražiš povrat i ako prihvate zahtjev,dobit ćeš novac, a ako ne mislim da se ne možeš nikom žalit jer tamo nema admina i svako je svoj majstor...varaju mnogi...prije kupnje trebaš pogledati povratne informacije o PRODAVAČU (selleru kako ti kažeš)
2016 02 17
sonya ja kuzim sta govoriš,a i na hrvaCkom je ...trebalala bi dobiti lovu ,ti opet aliju pošalji cijeli slucaj ,morat češ ih udaviti dok ti ne odgovore ,samo budi uporna i selleru sjedi za vratom ,jesi li mu ostavila feedback?
2016 02 17
Meni su hlače 2 mjeseca kasnile ali su stigle...tako da se zna paket zagubiti ali stigne
2016 02 17
Kake veze ima ako i kasni ITEM...on nema tracking number nije došlo u roku ..imaš pravo otvoriti Case...i imaš pravo na refund...a ako i dodje recimo samo ti to zadrži za se...al prvo ih smori jer sto neko reče dobri su ok pravedni-al spori u pm ... Sto se mene tiče imaš pravo i na refund i na ITEM-zbog izgubljenih živaca..a zna se i to dogodit kod tih sto šalju ka "obično"...prija ne dobila refund i culitavih misec dana nakon toga i ogrlicu i nikom nista..sto se mene tiče to je pravedno
2016 02 17
> sonya004: > Pozdrav :) > Zanima me jel znate koliko dugo treba Case Management timu da riješi case? Natezala sam se sa sellerom oko neke stvari koju sam kupila 18.12., koštala je 15$ a nije mi došlo, seller nema tracking number. Otvorila sam case jer sad već stvarno sumnjam da je paket uopće poslan, seller je odbio moj zahtjev za refundom, case je eksaliran Aliju i sad već neka dva tjedna je prošlo i ništa se ne događa. Koliko im treba vremena da odobre zahtjev? Pretpostavljam da bi trebali presuditi u moju korist jer nisam dobila paket, a seller nema dokaza da ga je uopće poslao? Jel ih mogu nekako ubrzati s odlukom? Većina stvari koje sam preko Alija naručivala nema tracking number (jer kao oni su to slali nekom China AirPost koji nema taj track.numb. jer je "skup"). Kad sam god otvorila Case (jer mi ne bi nakon 2.5mj došlo), seller bi mi vratio novac; osim jednom kad je on odbio vratiti, i na kraju je meni novac vraćen jer je prošao onaj rok od 3-4 dana kad seller mora odbit/odobrit povrat novca. Al ne znam zašto im toliko dugo treba :/
2016 02 17
Kod alija ti funkcionira drugacije. Ti kada kupis proizvod uplatis prvo novac, ali novac ide prvo Aliexpressu. Primjetila si sigurno da ima tipka gdje pise da stisnes da ti je item stigao. To stisnes samo ako je sve uredu sa proizvodom jer tek onda Ali posalje tvoj novac selleru. Ima tocan broj dana (mislim 60) nakon sto prodavac javi da je poslao paket. To ti nesmije isteci, u tom periodu se smijes zaliti ili nagoditi sa sellerom. I nakon sto otvoris ''Case'' ima ja mislim dodatnih 15 dana da se to rijesi. Ja mislim da u tom trenutku ako se nista ne desi Ali presudi u tvoju korist. E sad ja se nadam da si kako tako shvatila moje objasnjavanje :)
2016 02 17
Cure...prije nego sto komentirate da ne razumjete sta pise, i da se pise na "rvatski" sjetite se da mozda ta stranica nema opcija na hrvatskom, tako da je to jedini nacin na koji je ona mogla napisati a da se razumije o cemu je rijec 😄 Ja sam se isto natezala sa sellerom sigurno jedno 10 dana, i to zbog toga sto mi je poslao krivu boju naocala. Ja sam htijela full refund, a on od 50 centi povecao na 70 centi i nema sanse....prije nego sto mu se javim isla sam listati stranice na feedbacku, i nasla sam dosta slucajeva gdije je poslao krivi item ili boju. Nakon bezobraznih odgovora, ja sam se odlucila eskalirati case aliju. Nakon jedno 4,5 dana sam dobila odgovor i full refund. Neznam zasto im treba toliko sto se tebe tice mozda ima veze sa njihovom novom godinom, puno sellera je sad napr out of office. Probaj naci neki mail na njihovoj stranici...i tamo posalji upit zasto im toliko dugo treba...ja sam znala to raditi na drugim stranicama, i bar bi dobila info na koji drugi mail poslati upit 😉 Jer i da ti je istekao onaj rok od 60 dana, svejedno bis trebala od alija dobiti mail sa odgovorom.
2016 02 18
Eh da....mozda ti item nema tracking number, ali ima neki drugi broj, idi si pogledati u detailse od narudbe. Trebalo bi pisati sellers shipping method (ili nesto slicno) na ljevo a na desno stranicu preko koje mozes pratiti item, ali samo dok ne izadje iz zemje iz koje je poslan ( ja pretpostavljam da je kina u pitanju). Meni se nedavno desilo da na ebayu sam bila narucila sat, ali nije bio dolazio i trazila sam refund. Seller mi je kao odgovor poslao natrag taj jedan broj posiljke koji nije od china posta, i koji je pokazivao da je item izasao iz kine i usao u hrvatsku jos odavno...i da provjerim u posti dal je tamo mozda. Ja sam isla provjeriti, i nije bilo nicega u posti, i tek onda mi je poslao refund....item sam dobila nakon 2 i pol mjeseca...ja sam mu vratila novce. Mozda i njemu pokazuje da je uslo u HR, pa ti nije vjerovao...ili je samo bezobrazan.
2016 02 18
Nadam se da nisam bila predugacka i da si sve razumjela ;)
2016 02 18
Hvala cure :) Ma da sam sve prevela na hrvatski, pogubili bi se, ovako svi koji koriste Aliexpress znaju na što mislim :) Nažalost, seller ima dobre povratne, a i artikl. No eto, zavlačio me da pričekam, otvorila sam case kad sam vidjela da to ne vodi nikud, opet je odbijao vratiti novac pod izlikom da je artikl na putu, no ništa, nema ga. Tracking number je par brojeva koji ne rade niti na jednoj stranici za praćenje, a i kad sam pitala sellera gdje mogu pratiti paket, nije ništa konkretno odgovorio... Tako da je case eskaliran Aliexpressu automatski jer seller nije prihvaćao moj zahtjev za povratom novca. I tako to stoji već više od 2 tjedna, a ne čini mi se da će skoro... Kupujem već neko vrijeme tamo i nisam nikad imala takvih problema, ako bi se i dogodilo da ne dođe, seller je pošteno vratio novce.
2016 02 18
1 2