Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Svakodnevica /

Škola, fakultet, posao, karijera /

Sezonski posao

Pozdrav svima, tražim sezonski posao. Ja sam studentica, ali bi bilo dobro kad bi mogla naći posao i za brata i mamu. Za mene moze bilo sta, ali bilo bi super spremacica, sobarica, prodavacica. Zna li netko nekakav pouzdan i dobar posao? Unaprijed hvala!
2017 02 16
Moj posao hr.. stranice od svih hotela svi traze masovno i svi se oglasavaju posalji zamolbu najcesce je prijava na link.. nek ti mama i brat odu kod savjetodavca na biro da ih oni upute jer dosta njih jr biko u 13 i 1 mj u potrazi za radnicima.. moj savjet da ne ides kod malog privatnika.. bolje neki koncern i sl tu je cisto sve kod placanja.. svi ti zaposljavaju i studente.. idi bolje za nesto osim sobarice i cistacice jer je najmanja placa a ubijes se.. gledaj nesto di imas mance .. sretno.. dobar i pouzdan posao? Univerzalnog odgovora na to nema ni tko je dobar ovisi kakva je ekipa opis posla al za studentske poslove po meni je super bit peraja u sanku i ptodavat sladolede.. ne umoris se a placa je super
2017 02 16
Hvala vam puno! Mama i brat su na birou i bili su na savjetovanju. I nude im posao. Samo smo culi da preko biro se dobije manja plaća nego kada sam nađeš posao. Jer biro uzima postotak. Pa eto sad pokusavamo sami naci. A za dobar posao sam mislila ako netko zna poslodavca kod kojega je radio i bilo mu je dobro, pa da pogledam. Znam da je bolje raditi to sto ste naveli, ali je to teze naci. Takvi poslovi odmah odu. Ali naravno da cu pokusati. Hvala vam na svim savjetima!
2017 02 16