Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Odjavi se

Forumi /

Ljepota, stil, zdravlje /

Sport i dijeta /

Mrsavljenje-motivacija?

Pozdrav svim dragim zenama. Eto odlucila sam napraviti zasebnu temu gdje bih zamolila zene koje su smrsavile da mi napisu svoja iskustva i motivaciju. Dakle ja sam bila smrsavila 20kg i kako sam usla u vezu, imala probleme i depresija neko vrijeme zanemarila sam sebe i stavila nazad 25kg... Totalno sam jadna sto se tice ormara jer eto, pola stvari vise ne ide na mene, a pola katastrofa izgleda na meni. Znam da vi ne mozete puno mi pomoc, al da procitam vasa iskustva, znam iz iskustva da to jako pomaze kao motivacija. Hvala puno unaprijed.
2018 11 30
Slikaj se u kupacem(koji je tijesan po mogucnosti) i stavi sliku na frizider. Tako da svaki put kad krenes put frizidera imas motivaciju da pojedes nesto manje kaloricno i zdravije. Prija mi je to napravila i upalilo je x-)
2018 12 01
Da moram toliko kilograma skinuti vjerojatno bi mi emisija Život na vagi bila dovoljna motivacija..sjeti se uvijek rečenice da čovjek jede da bi živio, a ne živi da bi jeo pa si taj citat nakelji na frizer uz ovu fotku koju spominje Nefertiti...a vjerojatno će biti još prijedloga čime možeš ukrasiti frižider- mjesto najvećih posrtanja kada se radi o hrani..
2018 12 01
Evo kopirati cu vam post koji sam pred par dana napisala drugoj korisnici u njenoj temi mrsavljenje. Mogu vam iz vlastitog iskustva reci (izgubila sam 23 kg u 7 mjeseci bez ikakve drasticne djete i gladovanja) da gladovanjem necete postici nista. Moj je problem bio jedenje previse ugljikohidrata (tjestenina, riza, kruh) koje sam ogranicila na jednom u dva tjedna a ubacila puno povrca i proteina (riba, meso, jaja) te pokoju vocku. Secere sam skroz izbacila u pocetku, a onda bih se jednom u dva tjedna pocastila pokojim keksom tipa Elvita. Kruh sam skroz izbacila. Sto se tice fizicke aktivnosti ja sam hodala i hodala i hodala, sto god sam trebala obaviti obavljala sam pjeske, polagano i tako stigla i do 7 km u danu. Osim toga vozila sam sobni bicikl, lagana brzina krenula sa pola sata pa postepeno povecavala i stigla do dva sata. Nikada nisam bila gladna, uvijek bi pojela cim bi osjetila glad, manje obroke a cesce (5 u danu). Vecera mi je bila najlaganiji obrok u danu tipa omlet sa spinatom ili tuna i mozzarella, dorucak najobilniji, a rucak normalan. Tezinu odrzavam vec godinu i pol bez osciliranja jer sam usvojila zdrave zivotne navike i jesti na ovaj nacin mi je postalo normalno. Tu i tamo se pocastim, a sljedeci dan pripazim, bitno je ne pretjerivati. U svakom slucaju nemojte se izgladnjivati jer tako usporavate metabolizam i tjerate organizam da cuva i skladisti ama bas svaku kaloriju. U svakom slucaju smrsaviti je moguce i to na zdrav i odgovoran nacin potrebna je samo snaga volje.Drugi onaj tezi aspekt mrsavljenja je mentalni. Ne povezivati emocije sa hranom. I ja sam to cesto radila. Jedite kad ste gladni, a ne zbog utjehe jer ste tuzni. Zelim vam puno srece i oboruzajte se snagom i strpljenjem vi to mozete. P.s. ako vam treba jos koji savjet tu sam.
2018 12 01
Evo grupe na FB koja je mene motivirala.. https://www.facebook.com/groups/1626117920936611/?ref=bookmarks Daj pogle te slike..prije i poslije?! Strašno..pa to su neki drugi ljudi?! Meni je bio najveći problem meso..nisam baš neki okorjeli mesojed, ali samo od mesa ne mogu živjeti. Ali zato sam ubacila što više "dozvoljenog" povrća. Znala sam roknuti cijelu karfiolu :') o kupusu da ni ne pričam..ali moraš piti dosta vode. A gle..ni jedna dijeta nije zdrava, ali smatram da je 25 kg viška "nezdravije"..mislim da bi te ova dijeta (i grupa podrške) mogla potaknuti da ih stepeš. U samo tjedan dana, šoseki su plesali na meni..nekej kaj mi je bilo na knap i tijesno, nakon tjedan dana mi je bilo taman..u 30 dana sam stepla 9 kg, a samo sam se pridržavala dozvoljenih namirnica i nisam brljala. I kaj je najvažnije, uopće nisam bila gladna. Već nakon četvrtog dana uopće nisam imala želju za slatkim. Nakon 30 dana sam počela ubacivati "zdrave" namirnice..svega po malo (jer mi je -9 kg bilo taman). Nedostatak je (ako sad kreneš) da se bliže blagdani i po meni jedino doba kad ima previše finih kolača x-) ..ali da se, možeš ti to..kolači nisu Pokemoni, ne moramo ih sakupiti ni isprobati baš sve, ne? Kad budeš osjetila kak kile cure dolje, mislim da si budeš dobro razmislila trebaš li probati baš i taj treći kolač, ne?
2018 12 02
Da razumijem, zene hvala vam. Ja eto prije 5god sam upravo u ovo doba krenila skidat kile i obecala sam si da nikad vise necu doc do te kilaze i ipak obecanje nisam ispunila... Al bas kao sto rekla sanjaurban da covjek jede da bi zivio, a ne zivi da bi jeo.
2018 12 02
Najteze je krenuti, uclani se u teretanu i nek ti dovoljna motivacija bude sto si platila pa sad moras iskoristiti. 😀 a kad pocnes vidjati prve rezultate, onda cete to motivirati da dalje nastavis. 🙄
2018 12 02
Ja sam imala 15 kila viska i probala sam puno dijeta (skines kile->vratis kile) i iskreno dijete ne preporucam zato sto se s dijetama samo patimo bilo to ducanova, ova ili ona tako svejedno koja je, sve funkcioniraju na isti način radila sam klasiku: pila vise vode, setala se puno i pazila da se bas ne prezderavam glupostima (ali tu i tamo bi si dozvolila poneki grijeh) e i otkrila sam crveni caj inace ne vjerujem bas u te stvari al on mi se bas pokazao ucinkovitim kile idu dolje puno brze s njim nego bez njega 8-) i jos je prirodni detox treba raditi ono sto je za organizam prirodno a ne mucit ga s tabletama, dijetama i ostalim glupostima ja sam svoj nabavila s ove stranice i vidim imaju nekakav popust : https://wehealthlife.wordpress.com/
2018 12 05
Evo par savjeta, ono sto je meni pomoglo: 1.zadnji unos hrane najasnije 2h prije spavanja 2.ukoliko ste u mogucnosti, sve obavljajte pjeske 3.jedite sporije 4.ukoliko imate naviku 'nadopunjavati' porcije, pokusajte to izbjegavati 5.smanjite porciju u pocetku za 1/4 a kasnije za 1/3 6. Svako jutro stanite na vagu, zabiljezite 7. Vidite dnevnik prehrane- ovo je meni puno pomoglo, prestala sam jesti one usputne zalogajcice; 8. Jedan obrok tjedno moze biti tipa fast food 9. Umjesto 3 snite kruha pojedite jednu 10. Voce, povrce 11.ukoliko ste u mogucnosti, prpremajte sami dorucak/rucak/veceru 12. Jedite za stolom Vecina nas jede iz dosade, stresa...bitni su mali koraci i ustvari stjecanje navike. Smatram da se niceg posebno nije potrebno odreci samo treba reducirati. A sto se vjezbanja tice- vecina nadje nacin, ja nadjem razlog
2019 01 06
Vaganje svaki dan je besmislica. Jednom tjedno ili mjerenje metrom je puno razumnije.
2019 01 06
Navela sam primjer sto meni odgovara i stoga mi nije besmislica. Svi smo drugaciji i iz svega mozemo izvuci ponesto. Mjerenje metrom je subjektivno stoga bih ja tu produzila vrijeme izmedju mjerenja. Kako kome odgovara, smatra da ima smisla itd.
2019 01 07
Ja bih trebala skinuti trbuh. Nemam ni malo motivacije za vježbanje...krenem pa stanem i tako stalno 😳
2019 01 07
Pozdrav ja sam fitness trenerica ako je neka zainteresirana nek mi se slobodno javi preko poruka :) pozz i uzivajte :)
prije 27 dana, 00:42