Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

mojekrpice.hr /

Pomoć na stranici /

ASOS povrat - izgubljen paket

Cure da li je neka od vas imala iskustva sa izgubljenon pošiljkom prilikom povrata. Meni su se u mjesec dana izgubile 2 pošiljke! A ASOS me lijepo otpilio jer nemam dokaz o slanju - naša pošta ne daje nikakvu potvrdu ili išta slično prilikom ASOS povrata. I sad se mogu fućkati jer ASOS traži "proof of postage" ili "tracking number". S obzirom da to nemam otpilili su me i preko maila, i prije toga vrlo ružno preko chata (nemate potvrdu? sve sam vam rekla i sad prekidam ovaj razgovor!) Pomoć!!!
2019 09 26
Nema pomoći... nema dokaza o slanju - nemas se pravo žalit, a dokaza nema jer je kao trošak na njih pa trebamo bit i s tim zadovoljni... zato kad mi nesto krivo dode pokusam prodat tu umjesto da riskiram s vracanjem...🤣
2019 09 26
Takoder mi se to dogodilo prije cca dvije godine, nisam sacuvala onaj njihov mail o povratu di je bio neki kod i gotovo, 50 eura otislo u vjetar😔 doduse dok ne promijene nacin povrata, vise ne narucujem
2019 09 26
eto ako plaćate narudzbe paypalom onda fino platiti u pošti povrat, slati kao paket/preporuku i zatraziti povrat poštarine od paypala. mislim da imas 2x godisnje pravo na to. ovo je fakat lutrija.
2019 09 26
Ja godinama kupujem na Asosu i srećom, nikada mi se ovo nije dogodilo. No, ja svaki puta kod povrata slikam svoju povratnu vrećicu u Pošti (znam da nije neki dokaz, ali to je jedino što imam). Prijateljica je prije 3 mjeseca prvi puta vraćala i oko mjesec dana im nije stiglo, a ona im se gotovo svakodnevno javljala. Na kraju su joj vratili novce, a ona je uvjerena da im još nije bila stigla pošiljka, ali im je toliko dosađivala pa eto, dobila je povrat. Ne mogu vjerovati da su tako bezobrazni u komunikaciji. ]:( Ja sam triput vraćala stvari od 900kn i baš sam umirala od straha, ali sam nekako vjerovala da će im stići. Sada nakon ovog posta, nisam sigurna da ću više samo tako vraćati, naročito skuplje stvari. Žao mi je i nadam se da će paket ipak stići.
2019 09 26
Ja sam također dosta povrata napravila i isto uvijek držala fige da sve stigne do njih, također radim isto kao i @Maja21, uslikam u pošti prije slanja nazad. Većinom stvari koje vraćam su do max. 50 funti a ako ću ikad slati nazad nešto skuplje, tražiti ću dečka da me snima sa paketom u pošti da sam ga poslala haha, možda malo smiješno ali garancija neka.
2019 09 26
> mila.loncar: > Nema pomoći... nema dokaza o slanju - nemas se pravo žalit, a dokaza nema jer je kao trošak na njih pa trebamo bit i s tim zadovoljni... zato kad mi nesto krivo dode pokusam prodat tu umjesto da riskiram s vracanjem...🤣 Baš to i ja isto pokušam prodat u tih 28 dana koliko imam lufta za povrat! 😊 😊
2019 09 26
> Lonela1: > Ja sam također dosta povrata napravila i isto uvijek držala fige da sve stigne do njih, također radim isto kao i @Maja21, uslikam u pošti prije slanja nazad. Većinom stvari koje vraćam su do max. 50 funti a ako ću ikad slati nazad nešto skuplje, tražiti ću dečka da me snima sa paketom u pošti da sam ga poslala haha, možda malo smiješno ali garancija neka. Haha predobra mi je ova ideja sa snimanjem :') Ja sam ljetos vraćala haljinu od 900kn i kad sam pitala koliko košta ako mi daju potvrdu, rekli su mi nešto više od 90kn. Istina je, bolje ''izgubiti'' 90kn nego 900kn, ali mi se nekako to činilo previše pa sam molila Boga da sve prođe ok.
2019 09 26
Ajme, ja sam više puta vraćala u uvijek sve ok. Netko je tu na forumu bio pisao prije nekih godinu dana da su mu vratili novac temeljem email potvrde kada se ispuni onaj obrazac (rebound). Da li imate taj email ili više to ne pali?
2019 09 26
Kako mislite poslati video Asosu?! Mislim da ne moze. Samo slika. A najvaznija potvrda je bar kod koji ste dobili i printali te stavili na paket. Meni su po tom nasli gdje je paket i zamolili da jos malo pricekam; nedugo zatim vracen mi je novac. Nije iskljuceno niti da nisu svi u cc jednako educirani i ljubazni. Konacno mijenjaju cesto djelatnike, mislim da je to lose placen iscrpljujuc posao,opcenito.. Mislim da sam citala recenzije za Missguided, a mozda je bio i asos u pitanju, nisam sigurna. Pokusajte ih opet kontaktirati na chat i dajte im broj uz bar kod koji ste dobili, nek vide gdje je paket, nemate sto izgubiti.
2019 09 26
@Maja21 Imas li adresu za slanje o vlastitom trosku? Znam da je Malmo Sweden ali ostalo neee 😕 Upravo trebam vratiti tene za 650kn. @Lina ja sam mozda pisala, tako su nasli moj.
2019 09 26
Ja sam isto neki paket vratila prije 8 dana, još uvijek mi stoji samo da je predano tog datuma. I držim fige da će stići.. Nije neki veliki iznos, al ne bi mi baš bilo drago da spušim te novce- Nažalost, asos je postao prilično bezobrazan sa tim povratima, sumnjanja da je uopće poslano, traženja dodatnih dokaza.. Tog prije nije bilo, nije bilo ni roka za vraćanje, mislim ustvari da je bilo 60 dana, i vraćali su lovu bez problema. Nekoliko puta sam dobila robu s greškom, prijavila, a oni bi me 'zamolili' da ju 'recikliram' a oni su vratili puni iznos. I nije bilo obveze vraćanja. Bez obzira na sve, to je stvarno veeelika kompanija kojoj je (valjda) stalo do svojih kupaca. Sad škrtare i s kodovima, jedva da dobijem rođendanski, a onda mi isto uvjetuju da ga potrošim u roku tipa 2 tjedna ,:( Nego, mene zanima, jel koja od vas dobila onaj vaučer kod povrata, da ponovo taj iznos iskoristi za novu kupovinu? Meni je sad prošlo 28 dana od dostave i rekli su mi da između 29-45 dana dobiješ taj vaučer a ne vraćaju lovu na karticu. Iskreno, radije bi vaučer nego lovu da skinem još nešto sa wishliste :")
2019 09 26
> sonja90: > Kako mislite poslati video Asosu?! Mislim da ne moze. > Samo slika. A najvaznija potvrda je bar kod koji ste dobili i printali te stavili na paket. Meni su po tom nasli gdje je paket i zamolili da jos malo pricekam; nedugo zatim vracen mi je novac. > Nije iskljuceno niti da nisu svi u cc jednako educirani i ljubazni. > Konacno mijenjaju cesto djelatnike, mislim da je to lose placen iscrpljujuc posao,opcenito.. Mislim da sam citala recenzije za Missguided, a mozda je bio i asos u pitanju, nisam sigurna. > Pokusajte ih opet kontaktirati na chat i dajte im broj uz bar kod koji ste dobili, nek vide gdje je paket, nemate sto izgubiti. Zašto im ne bi mogla poslati video na kojem se vidi barkod na paketu kojeg predajem djelatnici u pošti, u emailu?? 🙄 Mislim to je samo moje razmišljanje na glas mada mislim da ću to svakako učiniti ako ću vraćati nešto skuplje čisto da imam ako se nešto zakomplicira.
2019 09 26
Ok, ja komuniciram snjima preko chata; mozda se nesto promijenilo ali prije nije bilo mogucnosti slanja videa. @GlowFat Mi ne pricamo o istom asosu izgleda😅 Ja bih rekla da su kodovi malo cesci😁No dobro.. Sto se tice roka za povrat, bio je 30dana a sada je 60. Uglavnom uvijek je postojao rok i to je po meni vise nego korektno. Popust za vracanje robe nisam dobila dosad. Po pitanju recikliranja odnosno zadrzavanja robe te slanja novog istog artikla ponudili su to samo jednom za prsten od max 5funti,mozda i manje. Jaknu od 95funti su uzeli nazad kao i haljinu od 15funti kojoj je samo nedostajao remen, morala sam vratiti iako haljina nema stvarnih ostecenja te su poslali novu istu sa remenom. Meni je bilo bezveze, nepotreban trosak jer su mogli samo remen poslati, no za njih je to "faulty item" te se vraca i narucuje novi.
2019 09 27
Cure; adresu ima li koja,kad vec razglabamo o slanju sa potvrdom?
2019 09 27
1 2