Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Odjavi se

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Imam li pravo na povrat?

Pozdrav svima. Molila bih vas za mišljenje. Nemam klasičnih prevarantskih problema s prodavačicom, ali me iznenadio njezin odgovor pa bih rado pročitala i vaša razmišljanja. Naime, kupih jaknu koja je uredno poslana. Međutim, problem je nastao kada poštar nije ubacio onaj papirić u sandučić onaj dan.kada je pokušao isporučiti, već mi je taj papirić predan nakon tri dana. Gđa na šalteru mi je htjela naplatiti ležarinu koju ja nisam htjela platiti pa mi je dala broj i adresu kome se obratiti. Zvala jesam, ali sam i napisala prigovor. I eto, oni telefonski ne mogu pomoći, a za odgovor imaju 30 dana. Ja sam prodavačici uredno javila za novonastalu situaciju, ali i za to da će se paket vratiti jef su mi tako rekli u pošti. Ona je paket podignula i platila ležarinu. Budući da sam nastojala biti fer, rekoh joj da ću joj uplatiti taj iznos na račun. Ono što me je iznenadilo jest da sam joj napisala kako bih odustala od kupnje jer me umorilo čekanje, zvanje i nerviranje oko paketa, a ona meni odgovori da povrat ne vrši i neka uplatim za poštarinu da mi je opet pošalje. Nakon svega, ona tako odgovori. Zbog toga slijedi moje pitanje: Imam li pravo na povrat? Hvala svima.
prije 27 dana, 06:43
Prodavačica je svoj dio ispoštovala i plativši ležarinu, trenutno je u minusu i vjerojatno iznervirana razvojem situacije. Koliko je bila ležarina da ste je odbili platiti? Meni zadnji put nije uopće ostavljena obavijest da mi je stigao paket nego sam otišla u poštu tražiti ga, također nakon 3 dana, ali nisam ništa morala platiti.
prije 27 dana, 08:13
iskreno, ja sam na strani prodavačice - ako je bilo navedeno da ne vrši povrat, onda je to to...možda je i ona umorna od kupaca koji odustaju....ili ne podižu pakete (ne kažem da je to Vaš slučaj, ali opet)....da meni netko ne digne pošiljku, ne bih izvršila povrat već bih uredno čekala da uplate ponovno za slanje....žao mi je, ali ovdje ima toliko nepristojnih i bahatih (i kupaca i prodavača) da često nastradaju oni koji ništa ne skrive.... ono što ja ne razumijem je da ste odbili platiti ležarinu, pa se paket vratio pošiljatelju koji je morao platiti tu leažarinu, a vi ćete joj je ond vratiti taj iznos (?) i onda kažete da želite povrat (?) ništa osobno, ali kod mene ga ne bi dobili :")
prije 27 dana, 08:18
Ne možete gurati svoje principe na način da drugi fasuju zbog njih. Očito je da Pošti niste htjeli platiti ležarinu iz principa (radi se o par kuna, pa sigurno nije zbog iznosa), a sada biste Prodavalici to platili 'budući da ste nastojali biti fer'. Što je tu fer? VAS je umorilo čekanje, zvanje i nerviranje oko paketa, a to što je ONA utrošila svoje vrijeme i elergiju da paket spakira, ode do pošte i pošalje ga, pa zatim ode do Pošte i podigne ga, to vas ne zanima? I sad bi ona trebala pokazati razumijevanje za vas , izvršiti povrat i tako ostati i bez statisfakcije da je barem artikal ipak prodala? Mislim da ne samo da niste fer, već ste i bahati.
prije 27 dana, 08:37
> gitadevi: > Ne možete gurati svoje principe na način da drugi fasuju zbog njih. Očito je da Pošti niste htjeli platiti ležarinu iz principa (radi se o par kuna, pa sigurno nije zbog iznosa), a sada biste Prodavalici to platili 'budući da ste nastojali biti fer'. Što je tu fer? VAS je umorilo čekanje, zvanje i nerviranje oko paketa, a to što je ONA utrošila svoje vrijeme i elergiju da paket spakira, ode do pošte i pošalje ga, pa zatim ode do Pošte i podigne ga, to vas ne zanima? I sad bi ona trebala pokazati razumijevanje za vas , izvršiti povrat i tako ostati i bez statisfakcije da je barem artikal ipak prodala? Mislim da ne samo da niste fer, već ste i bahati. Kao i u svakoj situaciji u kojoj sam subjektivna, tražim mišljenje drugih čisto da mi slegnu osjećaji. Ne mora biti ovakvib napada. I ja i ona smo u istom sosu, ali sam joj povrat predložila jer je rekla da je išla autom po njega u drugi grad. Meni je bilo žao i ponudila sam joj da mi vrati iznos za jaknu umanjen za tu ležarinu čisto da de opet ne dogodi nekakav problem zbog kojih bismo ona i ja mogle opet imati nesporazum. Ne mora biti velikih slova. Samo mišljenje koje ću shvatiti, usvojiti i primijeniti. A za poštu se nisam snašla kad sam došla na šalter i tako je sve krenulo.
prije 27 dana, 08:55
Ja bi sa Vama prekinula svaku daljnju komunikaciju, ako je Vama bilo u interesu zbog par kuna lezarine ostati bez stvari, zasto bi se i ja kao prodavac sa time zamarala. Stvar bi zadrzala i ne bi Vam novce ni vracala. Ovaj bahatluk jos dugo nisam vidjela. :@ Svaka cast prodavacici na zivcima, samo to mogu reci.
prije 27 dana, 08:57
Naprosto ne mogu vjerovati na kakve sve ideje neki kupci dolaze?!? Ako se na ikoga u ovoj priči trebate ljutiti onda je to Hrvatska pošta koja u zadnje vrijeme (čini se od kada je tisak usluga poskupila, pa je pritisak na njih znatno veći) sve više "fuša", zadržava pakete danima u sortirnom centru, ne dostavlja primateljima obavijesti i slično. Zar je moguće da zbog nekoliko kuna duga ležarine (2kn po danu, znam jer sam i ja platila ležarinu iz istog razloga zbog kojeg ste ju i vi trebali platiti) ostajete bez artikla koji ste platili i očito željeli, prepuštate da se prodavačica ponovno "gomba" sa nečim što je trebalo biti iza nje? U ovom slučaju skidam kapu prodavačici te mi je naprosto nepojmljivo da ste vi ta koja otvara temu a ne ona, jer bi itekako ona na to imala pravo.
prije 27 dana, 08:58
Ako ne znate kako posta funkcionira, nemojte koristiti njezine usluge. Iskesirajte 25-30 kn za Tisak paket i caos.
prije 27 dana, 08:59
> malllaaaa: > Ako ne znate kako posta funkcionira, nemojte koristiti njezine usluge. Iskesirajte 25-30 kn za Tisak paket i caos. Evo, učim kako funkcionira. Nisam dosad znala za različite opcije i naplate.
prije 27 dana, 09:11
Prodavacica je ispostovala svoj dogovor Poslala sifru.zasto niste pratili di je paket Ja zovem postu ili odem do poste pa pitam di je zapelo Jednostavno dosadujem.jer znam da drugacije s njima ne ide Prodavacica nije kriva sto su u posti nesposobni Uredno je poslala artikl.na kraju platila i lezarinu I sad bi odustali od svega Smatram da nije u redu s vase strane Trebali ste platit lezarinu i traziti taj novac od poste.jer je posta kriva ne prodavacica
prije 27 dana, 09:12
> FlyGirl5: > Naprosto ne mogu vjerovati na kakve sve ideje neki kupci dolaze?!? > Ako se na ikoga u ovoj priči trebate ljutiti onda je to Hrvatska pošta koja u zadnje vrijeme (čini se od kada je tisak usluga poskupila, pa je pritisak na njih znatno veći) sve više "fuša", zadržava pakete danima u sortirnom centru, ne dostavlja primateljima obavijesti i slično. > Zar je moguće da zbog nekoliko kuna duga ležarine (2kn po danu, znam jer sam i ja platila ležarinu iz istog razloga zbog kojeg ste ju i vi trebali platiti) ostajete bez artikla koji ste platili i očito željeli, prepuštate da se prodavačica ponovno "gomba" sa nečim što je trebalo biti iza nje? > U ovom slučaju skidam kapu prodavačici te mi je naprosto nepojmljivo da ste vi ta koja otvara temu a ne ona, jer bi itekako ona na to imala pravo. Ja se i ljutim na poštu jer je započelo i završlo tako kako je. Ali to je problem koji će se riješiti. Mene je samo iznenadio prodavačičin odgovor pa me zanimao ima li koji slučaj da se napravio povrat zbog nezgodne zavrzlame. Napisala je da je morala po paket u drugi grad pa sam joj zato to predložila. I zbog toga sam otvorila temu.
prije 27 dana, 09:16
> kozmetika88: > Prodavacica je ispostovala svoj dogovor > Poslala sifru.zasto niste pratili di je paket > Ja zovem postu ili odem do poste pa pitam di je zapelo > Jednostavno dosadujem.jer znam da drugacije s njima ne ide > Prodavacica nije kriva sto su u posti nesposobni > Uredno je poslala artikl.na kraju platila i lezarinu > I sad bi odustali od svega > Smatram da nije u redu s vase strane > Trebali ste platit lezarinu i traziti taj novac od poste.jer je posta kriva ne prodavacica Zaista nisam znala za tu opciju. Bilo je to situacija u kojoj se jednostavno nisam snašla. A za odustajanje sam napisala jer mi je bilo žao što je dodatno utrošla vrijeme i u tom trenutku mi je prošlo kroz glavu ne daj Bože opet to sve prolaziti. Pa sam joj zato to predložila i iznenadila se zbog odgovora. Samo mi je trebalo nečije objektivno gledište . Hvala.
prije 27 dana, 09:23
Ona je morala po paket u drugi grad, a sve zbog par kuna ležarine koju vi niste htjeli platiti ?!?!? I sada vi odjednom puni empatije želite pomoći tako što ćete joj vratiti tih par kuna ?!?!? A vrijeme koje je prodavačica utrošila? Benzin koji je potrošila?? Nemam riječi.... što dalje iznosite svoje argumente, to stvar izgleda gore! Bolje bi bilo da iznađete način da se propisno ispričate prodavačici i obeštetite ju za sve što je morala odraditi radi vas!!!
prije 27 dana, 09:23
Ako znate da treba doći paket, zašto ga ne pratite? Zar nemate šifru? Ja sve svoje pakete i s jedne i druge strane pratim. I ako šaljem paket, pratim ga.I ako vidim da je u najavi za isporuku,pošaljem obavijest primatelju.Cure, pratite svoje pakete.
prije 27 dana, 09:25
Ja sam također na strani prodavačice, ona zaista nije nimalo kriva zbog situacije koja se desila. Išla u drzgi grad po paket i platila ležarinu umjesto vas i onda još pljuska vi odustajete od suradnje. Po meni to nije u redu nikako.
prije 27 dana, 09:28
1 2 3 Sljedeći