Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Odjavi se

Forumi /

Ostalo /

Razgovori /

Upit o Asosu - dobila sam i novac i odjeću

Drage žene, imam upit vezan za Asos. Naime, već više od 2 tjedna mi nikako nije stizao kaput kojeg sam naručila na Asosu. Samo su me prosljeđivali nekom drugome i nisu znali reći što se događa s mojim paketom. Na kraju, jučer su mi odlučili vratiti novac. Novci su mi sjeli jutros (skoro 500kn) i taman mi je paket stigao. Što da sad radim? Jeste li imale sličnu situaciju?
prije 7 dana, 20:46
Nekoliko puta na ebayu kad bi paket putovao par mjeseci, javila bi se uvijek prodavaču i opet platila preko PayPala.
prije 7 dana, 21:00
Meni je problem što sam kaput uzela kad je bila aktualna ponuda od 20% popusta pa ako im ga sada vratim (baš sam na forumu jednom čitala da bi im se morao vratiti paket, odnosno da ne postoji mogućnost da im ga opet platim), ja sam tu na gubitku. Kaput želim i htjela sam ga po povoljnijoj cijeni, a sad ispada da bih ga vratila i opet naručila po višoj cijeni. Baš nisam pametna.
prije 7 dana, 21:09
Nešto izgleda nisam dobro razumjela, zašto ne bi mogli zadržati kaput, a novac vratiti na račun sa kojeg je uplaćeno, ili ih pitati da vam pošalju br. na koji možete uplatiti.
prije 6 dana, 00:08
Baš sam pročitala na Forumu da je jedna žena htjela tako uplatiti novac nazad, a oni su joj rekli da ne može tako, da vrati paket pa opet kupi tu stvar. Ne znam zašto ovo ne prakticiraju. Možda im je taj artikl "otpisan" pa ne mogu za njega primiti novce jednom kad je označen kao izgubljen. Meni je paket zakasnio 15 dana i zaista sam bila uvjerena da neće ni doći.
prije 6 dana, 00:35
Ako je kasnio previse od roka (da budem iskrena ne znam politiku koliki je rok za dostavu na asosu jer mi se nije dogodilo, odnosno jest ali sam ja strpljivo zeljna cekala paket 😂😅 nisan trazila novac) mozete zadrzati oboje. Mislim da nemate obavezu vratiti kaput cim su vratili novac, a vas je izbor, stvar postenja. I ne, ne mozete im uplatiti novac nazad. Al ovako, i sama bih mislila kako cu kad bih bila na vasem mjestu.. I ja bi ih pitala za kod za popust od 20% na narudzbu, odmah da vam daju jedinstveni kod od 20% i vratila kaput uz napomenu da ne vrate novac naravno.
prije 6 dana, 02:02
Mislim ocito jeste posteni jer nebi pitali ovdje uopce,samo kazem..Neki bi prizeljkivali da im se to dogodi znamo iz ranijih tema, ali ocito cete postupiti ispravno.
prije 6 dana, 02:04
Nekad mi je kasnio par dana i nikad nisam pravila frku, ali ovo je sad bilo 15 dana, a kad sam pratila paket, svaki dan je pisalo da je drugačije vrijeme i drugačije mjesto. I kada su mu sami potvrdili da se izgubio, mislila sam si da je to to i gotovo. Nikako si ovo nisam priželjkivala jer sam strpljivo čekala popust da ga kupim, ali evo dogodilo se ovako. Javit ću im se danas i vidjeti može li onda tako da mi daju kod pa da ga opet kupim i ovaj vratim. Radije bih da mi samo opet skinu te novce i ostave kaput jer ga iščekujem sad već preko 20 dana ,:) Hvala na svakom savjetu. :") Ne mogu reći da se na prvu nisam razveselila, ali sam se već minutu poslije počela preispitivati.
prije 6 dana, 09:43
Ajoj, baš nezgodno, malo su zakomplicirali, ja bi ih svejedno zamolila možete li samo vratiti novac, pa ako prođe :) ako ne može nikako, onda ovo sa kodom za popust.
prije 6 dana, 11:35
Sve razumljivo :") Pitajte, ako se sjetite napisite ovdje, mozda se dogodi opet nekoj od nas.
prije 6 dana, 16:50