Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Odjavi se

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Što me danas naživciralo na krpicama...

Da otvorim temu za jadanje. Onako, ako se trebaš malo ispucati jer te netko iznervirao. Našla sam neku opremu za vježbanje, cijena sitna, no nebitno. Idem poslati poruku i pitam jel dostupno i tražim podatke za uplatu. Cura mi napiše da je preteško i da je bolje slati tiskom jer tu kao nema težine, na pošti ovisi o težini blabla... Ja joj napišem da želim slanje poštom jer paket do 5 kg košta 20 kn. (otkad je tisak počeo naplaćivati kutije BOJKOTIRAM ih skroz, radije nudim gratis slanje poštom - svima paše čim je gratis:)) I opet joj napišem da molim podatke i ona mi napiše nek si onda nađem nekog drugog :') :') Otkad prodavač diktira kako će slati, pa ako si kupac i ak želiš ono DHL-om i platit ćeš onda ću ti ja i poslat DHL-om briga me Ne kužim uopće, nije mi se ovo nikad desilo. Sad mi je smiješno, i da, naći ću si 'nekog drugog' al jebote
2020 01 15
A mene, ne danas, nego stalno...nerviraju korisnice koje otvaraju teme tipa: "Pomagajte, poslalo ovakvo, nije poslalo.." I onda joj svi ljudski pomognu, savjetuju..te nakon što se izbori za svoje uz pomoc krpicarskog foruma, izbrise temu, ne ostavi nikakvu povratnu, niti podatke na crnu listu. Na kraju, ruzno je reci, ali takvima pravda ni ne treba.
2020 01 15
Ne razumijem ovo ''otkad prodavač diktira kako će slati...'' - apsolutno diktira i ima pravo slati poštom, Tiskom, DHL-om ili kojom već službom. Ako kupcu odgovara - odlično, ako ne - j... ga . Većina ima navedene uvjete poslovanja, rezervacije - da ili ne, slanje pouzećem - da ili ne, koliko dugo čeka na uplatu i kako šalje, ne razumijem što je sporno... Nemaju svi sve navedene opcije blizu, možda je prodavačici pošta daleko, možda joj je Tisak dva metra od stana i odgovara joj što nema gužve kao u poštama, što može napraviti najavu paketa doma s kompjutera i sl. Postoji milijun stvari koje utječu na nečije uvjete slanja/poslovanja, možda se ne čeka svima sat vremena da bi došli do šaltera i onda još ispunjavali podatke - prvo što mi pada na pamet
2020 01 15
E, svašta... Kužim prodavače koji uvjetuju način slanja ako npr. žive u mjestima gdje nema Tiska, pa šalju samo poštom... ili ako im je pošta udaljena kilometrima... ali takvi obično taj uvjet napišu u informacijama o sebi, pa potencijalni kupci znaju na čemu su. Ali prijedlog "nađite si nekog drugog" je stvarno neuobičajen :D
2020 01 15
Ja pošti ne vjerujem. Znam kako rade poštari u mom mjestu, dostavljaju kod susjeda, kasne. Nema osiguranja ni kod preporučene pošiljke., Tisak barem ima osiguranje kakvo takvo, do 500kn. Tako da razumijem odbijanje slanja poštom , jer se može dogoditi da pošalje, a da predmet ne dobijete. A sad o pristojnosti u komunikaciji ne bih, to je posebna priča.
2020 01 15
Ma jasno, svako zna najbolje za sebe, jel ;) U profilu joj piše da ne šalje pouzećem. Lijepo sam ju trazila broj racuna jer sam bila spremna odmah platiti.. No, stvarno se više ne živciram oko toga-
2020 01 15
Pa dobro, tebi ne paše slanje Tiskom, njoj ne paše slanje Poštom. Ti bojkotiraš Tisak, ona možda bojkotira Poštu. Ja ju također izbjegavam kolko god mogu. Obavijestila te je da ti u tom slučaju neće prodat i dobro, šta sad, vozi dalje. Btw, nije li cijena paketa od 20 kn za pakete do 2 kg? Ili je to nešto novo da je sada do 5 kg?
2020 01 15
Prodavač može uvjetovati što god želi - njegov dućan, njegova pravila. AKo mu je milo izgubiti kupca, može se ponašati kao naša opjevana Bezbojna, otvaračica teme 'U očekivanju 100.pozitivne povratne,...'. 'Nađite si nekog drugog' je neviđeno bezobrazno :o Mene je danas iznervirala sljedeća situacija -prije nekoliko dana poslala sam upit za jedne tenisice, zanimajući se za duljinu unutarnjeg gazišta. Nakon 3 dana stiže odgovor, duljina mi paše i ja zatražim podatke za uplatu. Opet 2 dana ništa.Znajući da mailovi o upitima nekada dolaze, nekda ne.....pošaljem poruku 'gdje smo zapeli?', na što mi prodavačica odgovara da je nakon početka dogovora samnom skužila da je još davno prije mene neka druga kupilic poslala upit za te tenisice,pa se njoj javila i eto,fer je da ih njoj proda. Ja to uopće ne kužim. Jasno da, kada objaviš oglas i dobiješ nekoliko upita u nizu i svi treže podatke za uplatu, prodaš prvom. Ili, ako neki traže mjerenje, drugi slikanje , treći podatke za uplatu, prodaš onome tko prvi traži podatke za uplatu. ALi, započeti dogovor i onda kontaktirati nekoga tko se javio 'davno prije', to mi je stvarno ludo :o
2020 01 15
> GlowFat: > Da otvorim temu za jadanje. Onako, ako se trebaš malo ispucati jer te netko iznervirao. > Našla sam neku opremu za vježbanje, cijena sitna, no nebitno. Idem poslati poruku i pitam jel dostupno i tražim podatke za uplatu. > Cura mi napiše da je preteško i da je bolje slati tiskom jer tu kao nema težine, na pošti ovisi o težini blabla... > Ja joj napišem da želim slanje poštom jer paket do 5 kg košta 20 kn. > (otkad je tisak počeo naplaćivati kutije BOJKOTIRAM ih skroz, radije nudim gratis slanje poštom - svima paše čim je gratis:)) > I opet joj napišem da molim podatke i ona mi napiše nek si onda nađem nekog drugog :') :') > Otkad prodavač diktira kako će slati, pa ako si kupac i ak želiš ono DHL-om i platit ćeš onda ću ti ja i poslat DHL-om briga me > Ne kužim uopće, nije mi se ovo nikad desilo. > Sad mi je smiješno, i da, naći ću si 'nekog drugog' al jebote Možda se korisnici zamjerila pošta pa je bojkotira, isto kao što ti bojkotiraš tisak :-) A ovo kako vam je napisala da potražite nekog drugog je drsko, mogla je to i ljubaznije napisat :-)
2020 01 15
Svi mi imamo neke svoje razloge ali biti pristojan-s tim ne možeš nikada pogriješiti.Način komunikacije kod nekih-stvarno odurno,sve češće se susrećem s tim.Ne znam.gdje odrastaju takve osobe i da li su uopće imale kućni odgoj.Kulturno se ispričaš i kažeš da ne želiš slati poštom,žao mi je,sorry,oprosti....Zar je toliko teško ili nepoznato.Očito nekim je.
2020 01 15
Svatko ima pravila za svoj ormar i poslovanje. Nije ovo Konzum u doba Todorića pa je kupac uvijek u pravu.
2020 01 15
> KreativnoSelo: > Svatko ima pravila za svoj ormar i poslovanje. Nije ovo Konzum u doba Todorića pa je kupac uvijek u pravu. Sve to stoji.Slažem se ali pristup i način komunikacije kod pojedinih krpičarki stvarno je iritantan.Malo bi trebale poraditi na općoj kulturi i pristojnosti.
2020 01 15
mene nervira sve što ste dosad navele...a najviše me nervira činjenica da me to nervira. Još da dođe neka i kaže da je to zbog toga što neman život....grom i pakao!
2020 01 15
> dobrojutro: > mene nervira sve što ste dosad navele...a najviše me nervira činjenica da me to nervira. Još da dođe neka i kaže da je to zbog toga što neman život....grom i pakao! :')
2020 01 15
> dobrojutro: > mene nervira sve što ste dosad navele...a najviše me nervira činjenica da me to nervira. Još da dođe neka i kaže da je to zbog toga što neman život....grom i pakao! ahahahahhahaha
2020 01 15
1 2 3 4 5 ... 8 Sljedeći