Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Odjavi se

Naši prijatelji: Promo24.hr - svi najnoviji popusti! Posjetite!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Drage krpičarke, što bi vi napravile u ovoj situaciji?

Pozdrav svima! Dajte mi molim vas savjet... Kupila sam artikl i platila ga evo danas je 11-ti dan, uplata je sjela, prodavačica mi je potvrdila i napisala da mi šalje idući ili dan iza. Od tada ni traga ni glasa, vidim da se prijavljuje otprilike svaka 2-3 dana. S obzirom da cura ima puno pozitivnih povratnih, ne želim biti babaroga i javno je prozivati jer možda ima neku situaciju i jednostavno nije u mogućnosti poslati. Koliko bi vi još tolerirale? Poslala sam poruku prije dva dana ali od tada se cura nije ni logirala. Što mi predlažete?
2020 05 18
11 dana? 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Slanje paketa traje 10 minuta mislim da bi nasla vremena u ovih 11 dana za poslat i 10 paketa a ne 1.
2020 05 18
> Larisa37: S obzirom da cura ima puno pozitivnih povratnih, ne želim biti babaroga i javno je prozivati jer možda ima neku situaciju i jednostavno nije u mogućnosti poslati. Bez obzira na to, da se i dogodilo nešto mogla je odvojiti 2 minute u tih 11 dana da vam napiše poruku i objasni situaciju. Ne bih uopće više tolerirala, kad ostavite negativnu magično će se pojaviti i odgovoriti na poruke.
2020 05 18
Nije istina da nije stigla javit da ne moze odmah poslati Ili je mozda poslano obicno A meni bude glupo ako isti dan ne mogu poslati A ne 11 dana Katastrofa
2020 05 18
ponizno bih je upitala jel poslala paket, a ako bi me napala i izvrijeđala, izvinila bih se na smetnji. Možda žena samo naplaćuje, a ne šalje. Ajte, posjetite je malo u inbox...
2020 05 18
> dobrojutro: > ponizno bih je upitala jel poslala paket, a ako bi me napala i izvrijeđala, izvinila bih se na smetnji. Možda žena samo naplaćuje, a ne šalje. Ajte, posjetite je malo u inbox... :') :') :')
2020 05 18
> dobrojutro: > ponizno bih je upitala jel poslala paket, a ako bi me napala i izvrijeđala, izvinila bih se na smetnji. Ovo mi je baš bio korak do sreće/smijeha. Hvala. :') :') :') :')
2020 05 18
> katarinamartina: > > dobrojutro: > > ponizno bih je upitala jel poslala paket, a ako bi me napala i izvrijeđala, izvinila bih se na smetnji. > Ovo mi je baš bio korak do sreće/smijeha. Hvala. :') :') :') :') ... slažem se ☺️ I svaki put me uspije nasmijati 😋 Legenda 🤩
2020 05 18
:') :') :') a joooj bar ste me nasmijale! Od objave ovog posta stigla je poruka, pa ćemo vidjeti hoće li biti poslano.. Mislim, tu poruku se kako ste i rekle,moglo natipkati za minutu bilo koji od ovih dana.. Javit ću vam kako se odvija situacija.. Hvala vam svima!
2020 05 18
Zanima me kada ste poslali uput za artikl da želite kupiti i tražili podatke za uplatu da li se i tada ulogiravala svakih par dana ili je komunikacija bila brža?
2020 05 18
> Boston: > Zanima me kada ste poslali uput za artikl da želite kupiti i tražili podatke za uplatu da li se i tada ulogiravala svakih par dana ili je komunikacija bila brža? To smo sve dogovorile brzo, dobila sam sve odgovore isti dan..
2020 05 18
Nezz, ja sam tu od 2013. i većinom kupujem, vrlo malo toga sam prodala, ali ovo mi je prvi put da imam ovakvu situaciju a baš uvijek pogledam od koga kupujem, pročitam povratne.....
2020 05 18
> Larisa37: > > Boston: > > Zanima me kada ste poslali uput za artikl da želite kupiti i tražili podatke za uplatu da li se i tada ulogiravala svakih par dana ili je komunikacija bila brža? > To smo sve dogovorile brzo, dobila sam sve odgovore isti dan.. Sve je bilo brzo dok su novci legli,a nakon toga laganini.Lijepo,bez razmišljanja bi joj ostavila negativnu.Nakon otvorene teme odmah Vam.je odgovorila a do tada čekate danima da se udostoji.Ma pun mi je kufer tih nadobudnih,bezobraznih i sebičnih.
2020 05 18
Ukoliko ste tražili osiguranu pošiljku preko pošte, znači paket ili preporučeno, dužna Vam je javiti šifru, a ukoliko ste dogovarale Tisak, šifru je mogla imati i prije slanja. Osim toga da je davnih dana trebalo biti poslano ono što je pošteno plaćeno, bilo bi sasvim korektno da prodavačica ostane u kontaktu sa Vama kao svojim kupcem ako se dogodi neki problem, da se može na vrijeme reagirati, a ne Vas ovako ignorirati skoro 2 tjedna.
2020 05 19
> malllaaaa: > Ukoliko ste tražili osiguranu pošiljku preko pošte, znači paket ili preporučeno, dužna Vam je javiti šifru, a ukoliko ste dogovarale Tisak, šifru je mogla imati i prije slanja. > Osim toga da je davnih dana trebalo biti poslano ono što je pošteno plaćeno, bilo bi sasvim korektno da prodavačica ostane u kontaktu sa Vama kao svojim kupcem ako se dogodi neki problem, da se može na vrijeme reagirati, a ne Vas ovako ignorirati skoro 2 tjedna. Tražila sam slanje Tiskom ali nije mi poslala niti tu šifru koju može dobiti prije slanja.. Pa eto, sad čekam šifru Tiska koja "samo što nije", ma joooj!!!
2020 05 19
1 2 3