U najmanju ruku neoobicna je podjela na te kategorije odmah na pocetnoj, gore je sad podjela na Žene, Muskarci, Djeca, Dom, Kucni ljubimci.
Koji biser je procjenio da je sve jednako zastupljeno?! Žene i djeca su sigurno daleko vise zastupljeni od ostalog.
A to povlaci jos jedno pitanje.. koji biser je procijenio da je to dovoljno prostora za reklamiranje zenske odjece i obuce i modnih detalja?! Pa i kod djece je pretpostavljam tako.
Pa umjesto da ste povecali prostor koji korisnice placaju redovito i gdje je "guzva" vi ga smanjili i prosirili tamo gdje ne treba.
U najmanju ruku neoobicna je podjela na te kategorije odmah na pocetnoj, gore je sad podjela na Žene, Muskarci, Djeca, Dom, Kucni ljubimci.
Koji biser je procjenio da je sve jednako zastupljeno?! Žene i djeca su sigurno daleko vise zastupljeni od ostalog.
A to povlaci jos jedno pitanje.. koji biser je procijenio da je to dovoljno prostora za reklamiranje zenske odjece i obuce i modnih detalja?! Pa i kod djece je pretpostavljam tako.
Pa umjesto da ste povecali prostor koji korisnice placaju redovito i gdje je "guzva" vi ga smanjili i prosirili tamo gdje ne treba.