Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Korisnica neaktivna! Kako stupiti u kontakt?

Skoro tjedan dana je prošlo otkad mi je krpičarka trebala poslati podatke o pošiljci ili barem samo javiti da su patike poslane! 9 dana nije aktivna, a ja polako gubim živce budući da sam joj već uplatila za navedeni artikl + poštarinu. Help!
2021 09 27
Kontaktirajte korisnice sa kojima je već surađivala, to jest one od kojih je kupovala, one bi trebale imati broj telefona, adresu, ime, i tako dalje...pošaljite joj poruku na mobitel, možda joj se nešto dogodilo, ili je zaboravila na uplatu. Držim fige da se ne radi o prijevari.
2021 09 27
Hvala puno! :D ;)
2021 09 27
Meni je to neodgovorno i ostavila bih joj negativnu povratnu informaciju za početak. Tad će se vjerojatno javiti. Svatko ima vremena 2 minute za napisati poruku čak i ako iz nekog razloga nije u stanju poslati paket. Pa nije na Vama da se javljate na sto strana i pokušavate doći do kontakta.
2021 09 27
Negativna neće nužno pomoći da kupac dobije svoje novce ili paket. Korisnice koje namjeravaju prevariti ionako očekuju svoju negativnu, pa im je svejedno. Tako da nažalost ne vidim drugog načina, osim daljnjeg čekanja ili javljanja na sto strana.
2021 09 28
Svakako vrijedi probati s negativnom pa i ako se ne jave bar da se upozori druge cure? Mislim znamo iz kojeg razloga u 99 posto slučajeva na krpicama nije poslan paket. Ako možemo spriječiti da se to događa dalje, zašto ne... Nije mi jasno čemu toliko zaziranje od negativne, ako je riječ o nesporazumu uvijek se može obrisati.
2021 09 28
Pa nisam ja rekla da ne ostavlja negativnu. Već da nužno neće pomoći ukoliko to napravi, i da bi bilo efikasnije pronaći ime i kontakt od prodavačice. Očito je neaktivna, kupci joj šalju poruke na krpicama, i ne reagira. A vi ste napisali da nije na njoj da pokušava doći do kontakta, pa mi je malo nejasno, na kome je onda, nitko drugi to neće napraviti umjesto nje.
2021 09 28
> wickedwitch: > Skoro tjedan dana je prošlo otkad mi je krpičarka trebala poslati podatke o pošiljci ili barem samo javiti da su patike poslane! > 9 dana nije aktivna, a ja polako gubim živce budući da sam joj već uplatila za navedeni artikl + poštarinu. Help! Isto se dogodilo meni...jucer dopodne uplatila puni iznos prodavacici, i to u roku sat vremena odkako mi je poslala podatke...a od tada, evo vec 24 sata apsolutno nikakvog odgovora od nje, a niti slanja artikla. Ima 43 povratne informacije, i sve do jedne pozitivne, pa se nadam da se ipak ne radi o nekoj prevari...ali to je stvarno neodgovorno i bezobrazno - jer ako si u dogovoru s nekim za kupnju i das mu podatke za uplatu i treba ti uplatiti, onda ces ako ni zbog cega drugog pogledati poruke na Krpicama da vidis jeli ti ta osoba uplatila. A dalje se onda ocekuje i da isti ili slijedeći dan posaljes prodani artikl, kad ti je bio tako brzo placen. Tako da ja sad i dalje cekam neki glas od nje i slanje toga sto sam kupila. 😟
2021 09 28
> embrace: > Pa nisam ja rekla da ne ostavlja negativnu. Već da nužno neće pomoći ukoliko to napravi, i da bi bilo efikasnije pronaći ime i kontakt od prodavačice. > Očito je neaktivna, kupci joj šalju poruke na krpicama, i ne reagira. > A vi ste napisali da nije na njoj da pokušava doći do kontakta, pa mi je malo nejasno, na kome je onda, nitko drugi to neće napraviti umjesto nje. Pod tim sam mislila da ako je uredno uplatila nije na njoj da gubi svoje vrijeme i naganja ljude za podatke, već da za početak ostavi negativnu povratnu informaciju. Pa onda sve ostalo. Jer mislim da se svi slažemo da ako smo već ovdje da je u redu da komuniciramo kako treba, dakle kad se dogovaramo za suradnju znamo kada očekivati uplatu, kupcu kažemo kad će paket biti poslan itd. Ja volim takve suradnje i voljela bih da kad neki profil ima 100% povratnih informacija mogu biti sigurna da će sve biti okej, a ovdje sve češće viđamo da cure s besprijekornim profilima zavlače sa slanjem, pošalju nešto s oštećenjem i slično. Imam osjećaj da se ovdje ljudi boje ostaviti negativnu ili neutralnu povratnu jer dobivaju osvetničke, ili se povratne brišu kad se situacija riješi brišu. Bezveze mi je to.
2021 09 28