Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Neodgovaranje nakon slanja podataka

Prije 8 dana sam objavila jaknicu na prodaju i u roku sat vremena mi se korisnica javila da pošaljem podatke za uplatu, bez dodatnih pitanja... San snova svake prodavačice, ostvariti brzu i laku prodaju... Tako da sam poslala podatke i od tad nema više znakova života. 8 dana se nitko nije ulogirao na račun i mislim si, možda se život dogodio, javit će se valjda... Sada piše da je zadnji log in bio prije 11 sati, no nema odgovora... Što bi vi napravile? Živcira me jako kad netko ne može dovršiti razgovor. Bar ispriku da je poslala. Da ostavim neutralnu ili negativnu?
2021 09 28
mene je to jako zivciralo, vise cak i ne...ne ostavljam nista jer nema svrhe samo jednom sam ostavila neutralnu, mjesec dana dogovora i na kraju nista, e to sam nagradila neutralnom ;)
2021 09 28
Mislim da za to ide neutralna
2021 09 28
I meni se zna dogoditi često takva situacija, ali se ne živciram nit razmišljam o tome, hoće hoće, neće neće 😊 Prije bi se živcirala, ali najbolje se ne zamarati, prodati dalje i to je to.
2021 09 28
Poznato..nisam ostavljala za to negativnu...ništa..iako sam možda trebala ;)
2021 09 28
Hvala na savjetima.. razmislit ću još pa možda stavim neutralnu
2021 09 29
Ja sam po novom počela od kupaca tražiti njihove podatke da mi pošalju prvi ,ako su sigurni u kupnju.I mogu vam reći da te neozbiljne odustanu i ja znam da nisu ozbiljne u kupnji ,i manje čekanje itd. Ove druge koje su namjeravale stvarno kupiti bez problema pošalju i uskoro uplate.
2021 09 29
> EMINNAD: > Ja sam po novom počela od kupaca tražiti njihove podatke da mi pošalju prvi ,ako su sigurni u kupnju.I mogu vam reći da te neozbiljne odustanu i ja znam da nisu ozbiljne u kupnji ,i manje čekanje itd. Ove druge koje su namjeravale stvarno kupiti bez problema pošalju i uskoro uplate. To je dobra ideja. I ja volim odmah dati svoje podatke kad kupujem, baš iz tog razloga.
2021 09 29
> EMINNAD: > Ja sam po novom počela od kupaca tražiti njihove podatke da mi pošalju prvi ,ako su sigurni u kupnju.I mogu vam reći da te neozbiljne odustanu i ja znam da nisu ozbiljne u kupnji ,i manje čekanje itd. Ove druge koje su namjeravale stvarno kupiti bez problema pošalju i uskoro uplate. Bravo, odlična ideja...Tako ću i ja odsada. Upravo imam situaciju gdje sam prije 4, 5 dana dala podatke i od tad ni a ni be... Negativna ne može po pravilima, a neutralne ionako nitko ne vidi ( na prvu) Evo Adminu pitanje ako čita.... Je li ikako moguće s obzirom da ste uveli promjene, je li moguća i ta promjena.. Da neutralna bude vidljiva na prvu, ili da se smije u takvom slučaju ostavit negativna. Mislim da bi im se malo smanjio doživljaj uzimanja podataka
2021 09 29
> EleonoraK.: > Hvala na savjetima.. razmislit ću još pa možda stavim neutralnu Mislim da bi trebala staviti neutralnu, jer na taj način i drugi prodavači mogu znati imaju li posla sa ozbiljnim ili neozbiljnim kupcem.
2021 09 30
Evo jučer mi se javila nakon 10 dana, kaže da je bila u Turkoj, mislim što god.. sve je ok, neću ništa poduzimati, svi griješimo, samo je red onda ispričati se, što je cura napravila, tako da je stvar riješena ipak
2021 09 30
Bitno da se rijesilo...neke krpicarke se stvarno ne logiraju bas cesto...istina je da bi red bio da pogledaju poruke ako su se vec javile za kupnju, no jednostavno se nekad zivotne obaveze i sl nadju na putu tako da je moje misljenje da se moze i pricekati dok se dva tri puta ne ulogira osoba koja po svemu sudeci nije bas cesto na stranici... Druga prica mi je kad se svaki dan logira, sudjeluje na forumu i sl. A ne odgovara...ja u takvim slucajevima jedino ostavljam neutralnu ili jednostavno ignoriram, javim da odustajem od prodaje i idem dalje :)
2021 10 02