Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

SAVJET- ne odgovaranje korisnika na poruke

Pozdrav, Zanima me vase razmisljanje o krpičarkama koje ne odgovaraju na poruke. Mene uzasno ljuti kad nađem krpicu koju zelim, ali nikad ne dobijem odgovor, a korisnica je redovno aktivna. Zar ne bi prodavaču trebalo bit u interesu prodati neku stvar? Trazila sam nesto odredeno bas hitno jer mi je trebalo za jednu priliku i od 15 poslanih upita, mozda mi je svega 5 cura odgovorilo. Stvarno ne razumijem u cemu je problem, jer sam i uljudna i pristojna. Mozda nemam tolikooo puno povratnih, ali u redu bi mi bilo i da dobijem odgovor :'hej, nemas povratnih ne surađujem s takvim korisnicima. Lp.' Razmisljam da ubuduce svima ostavim negativne, jer toliko žalbi da se stvari ne mogu prodati i da je prodaja loša, a onda ja kao kupac ne dobijem ni odgovor. Gledam po sebi, uvijek se trudim svima odgovoriti sto prije i izaci maksimalno u susret.
2022 03 06
Nije ni meni jasno...a imam nešto više povratnih. Znači, moguće da nije do toga. U zadnje vrijeme samo kupujem, pošaljem desetak upita...jedan ili dva odgovora dobijem natrag. U svakoj poruci pozdravim, zamolim, objasnim što želim, pozdravim, potpišem se. Nije da šaljem prazne poruke. Možda da nam objasne one koje ignoriraju.
2022 03 06
Ma meni to totalno nema smisla.. Ja cim dobijem upit, pa makar i ono prazno "ja zelim" , odmah odgovoram, pitam sto treba itd.. Al eto, dalo bi se o mnogocemu sto se ovdje sve dogada raspravljati.. Ma sve i da imaju vise upita za isti artikal, pa i ako su ga vec prodale, lijepo je barem napisati da vise nije dostupno..
2022 03 06
Bas to. Bilo kakav odgovor je nekakav mali znak medusobnog postovanja. Ja se stvarno ne bi uopce ljutila ni uvrijedila da mi netko odgovori da mi ne zeli prodati;svatko ima pravo izbora. Znam da su i meni mailovi neko vrijeme kasno dolazili, pa ne bi odmah ulazila na krpice, ali cim udem provjerim inbox. I nikad se nije dogodilo da nekom nisam odgovorila. Bas me zanima misljenje i tih koje ignoriraju da mi pristojni shvatimo.
2022 03 06
Ja sad dugo nisam ništa kupila, al prošlo ljeto sam upiknula super haljinu i javim se korisnici jednom,drugi put i ništa. I nakon 2,3 tjedna vidim haljina prodana. Svašta.
2022 03 06
evo ja ću svima odgovoriti, samo da netko pita napokon ,:)
2022 03 06
Mislim da bi se te koji ne odgovaraju trebalo isto "kazniti" sa negativnom. Upozorimo na taj nacin druge kupce da je komunikacija otežana s tim prodavačem, a možda kad se upiti smanje, nađu malo pristojnosti.
2022 03 06
Ja sam tako zapela za jednu aviator jaknu, doslovno se poklopilo sve velicina, nijansa boje, duzina i ja saljem 10 puta cak se ISPRICAVAM ako smetam toliko, da bi cura odg nakon 13.tog upita, PA PRODANA JE, a idalje dostupna na profilu dan danas nepise ni u opisu ni u naslovu ni nigdi da je prodana jer san bas gledala neki dan, a upit san slala u 10. misecu...toliko o tome..
2022 03 06
> bambi_Zg: > evo ja ću svima odgovoriti, samo da netko pita napokon ,:) ,:) ,:) ,:)
2022 03 06
> bambi_Zg: > evo ja ću svima odgovoriti, samo da netko pita napokon ,:) ista stvar x-)
2022 03 06
Gore od takvih su one kojima dam podatke za uplatu i onda netragom nestanu i više se nikad ne jave. 🤣 Ja bih za to počela ostavljati negativne, ako smijem..
2022 03 06
Nemozete ostavljat negativne ocjene jer vam netko ne odgovara, i meni se desi da mi netko ne odgovori, ne pada mi na pamet da ih zato kaznjavam,
2022 03 06
> Nitospitos: > Nemozete ostavljat negativne ocjene jer vam netko ne odgovara, i meni se desi da mi netko ne odgovori, ne pada mi na pamet da ih zato kaznjavam, slazen se, nema smisla jer do suradnje nikakve nije ni doslo...
2022 03 06
> PetrinOrmarrr: > > Nitospitos: > > Nemozete ostavljat negativne ocjene jer vam netko ne odgovara, i meni se desi da mi netko ne odgovori, ne pada mi na pamet da ih zato kaznjavam, > slazen se, nema smisla jer do suradnje nikakve nije ni doslo... Ima smisla. Godinama kupujem na Ebay-u i Aliexpressu i tamo se redovno ocjenjuje komunikacija. Mislim da bi trebalo i ovdje uvesti tu promjenu, ali kako su brzi u svemu na MK to ce se dogoditi NIKAD. I ja sam poslala nekidan upit isto za jednu haljinu, pa se cura uredno ulogirava, a nikad odgovor nisam dobila.
2022 03 07
> IvonaKarasov: > > PetrinOrmarrr: > > > Nitospitos: > > > Nemozete ostavljat negativne ocjene jer vam netko ne odgovara, i meni se desi da mi netko ne odgovori, ne pada mi na pamet da ih zato kaznjavam, > > slazen se, nema smisla jer do suradnje nikakve nije ni doslo... > Ima smisla. Godinama kupujem na Ebay-u i Aliexpressu i tamo se redovno ocjenjuje komunikacija. Mislim da bi trebalo i ovdje uvesti tu promjenu, ali kako su brzi u svemu na MK to ce se dogoditi NIKAD. > I ja sam poslala nekidan upit isto za jednu haljinu, pa se cura uredno ulogirava, a nikad odgovor nisam dobila. Na to sam i ciljala. Mislim da recenzija prodavaca nije samo to da li se artikl podudara sa onim sto je napisano ( da li je stvar ostecena, uredna i sl.). Mislim da komunikacij isto igra veliku ulogu. Puno cura ionako napise povratnu npr. 'brza suradnja, brz odgovor i sl''. Pa onda ako vec mozemo nekoga pohvaliti za to sto je uljudan, brz u odgovaranju i slanju paketa, zasto ne bi i ostavili povratnu onima koji sve to nisu?
2022 03 07
1 2 3 4