Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

negativna molim mišljenje

platila sam nešto jučer, osoba se više ne javlja, ima blizu 50 pozitivnih lijepih, aktivna, artikl koji sam kupila i dalje se prodaje, ne znam dal da sačekam do sutra ili direkt negativna, obavijestiti admina i na crnu listu
2022 06 13
jučer je bila nedjelja, tako da ako niste ista banka, sjelo je tek danas. dosta korisnica označi artikl kao prodan tek po vidljivoj uplati. informacije o zadnjoj prijavi često nisu točne, tako da nije ni sigurno da je bila aktivna. po meni puno prerano za negativnu i crnu listu.
2022 06 13
hvala, ali poslala sam dokaz o uplati, danas je sjelo, sačekat ću još sutra, iza toga više nije prerano
2022 06 13
Najbolje vam je kod budućih suradnji kada budete kupac lijepo dogovoriti suradnju: Napisati kada ćete uplatiti i pritom pitati kada prodavačica može poslati. I onda ćete znati na čemu ste i kojim vremenskim rokom se voditi prije nego li nekoga optužite da ne šalje.
2022 06 14
Sve što su cure rekle ✔️ Razumni rok za uplatu/slanje nakon dogovora/uplate je 2-3 radna dana.
2022 06 14
Hvala svima. Ali osoba se vise uopce ne javlja. Pitala sam jucer kada ce biti poslano. Nema odgovora. A kada je trebalo uplatiti odmah je odgovorila. Mogu jos danas sacekati. Sutra vise necu. Znaci od uplate muk s druge strane. Ovo mi se prvi put desilo. Uvijek kada uplatim, osoba se javi, napise hvala i posalje ili isti ili drugi dan. Ako slucajno ne posalje kada je rekla, uvijek se isprica i kaze poslat cu tada i tada.
2022 06 14
Razuman rok za slanje možda jest 2-3 dana, ali ovoliko čekati odgovor nakon uplate i poslane potvrde (barem "hvala, šaljem tad i tad") je crveni signal, a danas je već drugi dan...
2022 06 14
Ja sam čekala 6 dana, prvo negativno iskustvo, nakon toga sam rekla da cu prijaviti i dati neg, cura se javila i rekla da će poslati, opet cekam dva dana i kaže da će vratiti novce, ali ja sam principa radi rekla da vrati s uključeno 3kn naknade koje su meni također skinute, ona je rekla da za to nije ništa kriva 🙈, ugl zbog drugih korisnica sam dala negativnu iako stvarno nikad nikome nisam dala i kad bi me netko tražio podatke i sl. i naravno popila i sama negativu, ima li nade da ju Admin makne ili? Poslala sam sve screenshotove konverzacije. Hvala 😊
2022 06 14
> embrace: > Razuman rok za slanje možda jest 2-3 dana, ali ovoliko čekati odgovor nakon uplate i poslane potvrde (barem "hvala, šaljem tad i tad") je crveni signal, a danas je već drugi dan... Istina, u opisu mi piše "šaljem 2x tjedno" i trudim se odmah prije uplate reći "ocekujte slanje najkasnije tad i tad", a nema mi gore kad prodavač ne odredi dan krajnji dan slanja, makar on bio za 5 dana. Nekako mi ovo nije još za red flag, ako je upl prosla u pon., ali je neodgovorno od prodavača sto se ne javi (ako se još nije javio).
2022 06 14
> Mbozick: > Ja sam čekala 6 dana, prvo negativno iskustvo, nakon toga sam rekla da cu prijaviti i dati neg, cura se javila i rekla da će poslati, opet cekam dva dana i kaže da će vratiti novce, ali ja sam principa radi rekla da vrati s uključeno 3kn naknade koje su meni također skinute, ona je rekla da za to nije ništa kriva 🙈, ugl zbog drugih korisnica sam dala negativnu iako stvarno nikad nikome nisam dala i kad bi me netko tražio podatke i sl. i naravno popila i sama negativu, ima li nade da ju Admin makne ili? Poslala sam sve screenshotove konverzacije. Hvala 😊 Piši adminu budi uporna, do suradnje nije došlo, komunikacija po napisanom je katastrofa. Odugovlačenje slanja bez pokrića i bez kvalitetne komunikacije je po meni za negativnu, kao što si rekla zbog upozorenja, ali pošto je lova vraćena...najbolje vidjeti što će admin reći.
2022 06 14
> NomadOrganic: > > Mbozick: > > Ja sam čekala 6 dana, prvo negativno iskustvo, nakon toga sam rekla da cu prijaviti i dati neg, cura se javila i rekla da će poslati, opet cekam dva dana i kaže da će vratiti novce, ali ja sam principa radi rekla da vrati s uključeno 3kn naknade koje su meni također skinute, ona je rekla da za to nije ništa kriva 🙈, ugl zbog drugih korisnica sam dala negativnu iako stvarno nikad nikome nisam dala i kad bi me netko tražio podatke i sl. i naravno popila i sama negativu, ima li nade da ju Admin makne ili? Poslala sam sve screenshotove konverzacije. Hvala 😊 > Piši adminu budi uporna, do suradnje nije došlo, komunikacija po napisanom je katastrofa. > Odugovlačenje slanja bez pokrića i bez kvalitetne komunikacije je po meni za negativnu, kao što si rekla zbog upozorenja, ali pošto je lova vraćena...najbolje vidjeti što će admin reći. Da, ali ja sam inzistirala da mi vrati ono sto sam ja nje radi potrošila jer sam od nje kupila nešto što nisam nikad, bez objašnjenja dobila, a ona je rekla da nije njen problem što mi je skinulo naknadu u banci! Mislim čiji je, njoj sam uplatila novce, ali princip je princip, ostala sam u minusu 3kn i ne bi uopće dala negativnu unatoč deset dana čekanja da se nije pravila luda, mogla je objasniti, ok ipak nemam što isporučiti ili nesto pa ljudi smo sve ok, a ne tako me izluditi 🙈 ja da sam nekoga tako zeznula poslala bi nešto na svoj trošak ili uplatila koliko želi za naknadu jer bi mi bilo krivo, mislim ako me shvaćate nije bit te tri kn.
2022 06 15
> Rijeka-Zagreb: > Hvala svima. Ali osoba se vise uopce ne javlja. Pitala sam jucer kada ce biti poslano. Nema odgovora. A kada je trebalo uplatiti odmah je odgovorila. Mogu jos danas sacekati. Sutra vise necu. Znaci od uplate muk s druge strane. > Ovo mi se prvi put desilo. Uvijek kada uplatim, osoba se javi, napise hvala i posalje ili isti ili drugi dan. Ako slucajno ne posalje kada je rekla, uvijek se isprica i kaze poslat cu tada i tada. Problem je što kad daš neg, dat ce i ona tebi kao što sam ja jucer dobila, a dala sam neg isključivo drugih radi da znaju na čemu su s prodavateljem na žalost, a sad cu ovu negativnu rješavati u nedogled. 🙄
2022 06 15
> Mbozick: mislim ako me shvaćate nije bit te tri kn. Ma razumijem, nije do tri kune jer se nitko nije obogatio niti osiromašio. Kužim da se osjećaš izvozano zbog čekanja slanja, odgovora... pa ne puštaš princip. Imaj strpljenja za javljanje admina, javiti će se. Onda se savjetuj, ostaviti neg ili staviti neutralnu. Znam da kopka ta neg, ali nisi prva ni zadnja koja je dobila osvetničku ;)
2022 06 15
> NomadOrganic: > > Mbozick: > mislim ako me shvaćate nije bit te tri kn. > Ma razumijem, nije do tri kune jer se nitko nije obogatio niti osiromašio. Kužim da se osjećaš izvozano zbog čekanja slanja, odgovora... pa ne puštaš princip. > Imaj strpljenja za javljanje admina, javiti će se. Onda se savjetuj, ostaviti neg ili staviti neutralnu. > Znam da kopka ta neg, ali nisi prva ni zadnja koja je dobila osvetničku ;) Mislim malo je bezveze to po mom mišljenju, ljudi se ustručavaju dati negativnu jer znaju da će dobiti osvetničku i onda haraju neozbiljni ljudi i ne znaš na čemu si 😐.
2022 06 15
Kod mene je rijeseno. Poslan je artikal. Upozorila sam osobu da se mora javiti nakon uplate. E sad kupila sam dva proizvoda. Jedan je neupotrebljiv. Ali taj je bio u lotu s drugim koji me zanimao. Taj drugi je sve ok. Upozorila sam da se prije slanja proizvodi moraju provjeriti. U svakom slučaju dala sam osobi dva upozorenja da skrenem paznju da se to tako ne radi i pozitivnu ocjenu. Prodavačica ne vara, nadam se da ce upozorenja s moje strane djelovati.
2022 06 18