Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Molim Vaše mišljenje!Što mi je činiti?

Lijepi pozdrav svima! Bez obzira na dugi staž na stranici,po prvi put otvaram temu i ne znam da li sam na pravom mjestu . Molila bi pomoć iskusnijih po forumu koji često pratim i vidim da ima voljnih duša za pomoći. Moj problem je ne javljanje korisnice kojoj sam uredno uplatila novce (220kn) za cipelice čim mi je poslala podatke. To je bilo prije 10 dana. Pitala sam u par navrata da li je poslano i nisam dobila odgovor.Nakon toga ostavljam negativnu , i ona mi se javlja sa isprikom da je imala slučaj u obitelji i zaboravila poslati,te da šalje u srijedu ili najkasnije četvrtak(jučer).Sinoć kasno šaljem poruku da ako nije poslala da mi uplati novac natrag jer mi cipele više ne trebaju.Evo nikakva odgovora još nema. Korisnica ima 25 pozitivnih i jednu neutralnu ocjenu .Neutralna joj je ostavljna također zbog odugovlačenja slanja paketa. Ne znam ,možda stvarno ima problem ali mislim da sam imala dovoljno strpljenja .Ne želim nikoga javno blatiti i baš mi žao što suradnja nije lijepo završila.Voljela bi da se ovo riješi na lijep način. Unaprijed hvala svima na odovoru ;)
2022 09 16
Stvarno se znaju dogoditi takve situacije u nečijem životu, gdje osoba u kratkom periodu svako malo ima nešto, ili takvu težu situaciju, ali ako je imala vremena prijavljivati se, mislim da je imala vremena i vratiti novce. Dva tjedna čekanja je previše!! Sigurno imate pravo tražiti novce natrag jer predmet nakon toliko dana još uvijek nije poslan a ne treba vam, pa se toplo nadam da ćete to uspjeti riješiti na taj način. U slučaju da se oduži još tjedan dana, na vašem bih mjestu izravno kontaktirala admina. S tim da je i to dodatno čekanje dobra volja i prilagodba njoj u slučaju da joj se dogodilo nešto malo ozbiljnije ovih dana. Žao mi je što je tako ispalo, želim vam sreću s rješavanjem situacije.
2022 09 16
Ukoliko imate njen broj mobitela kontaktirajte ju putem WhatsApp ili Vibera (ovisno što gospođa koristi/ako koristi) jer je lakša i brža komunikacija tamo. Ukoliko Vam bude i dalje ignorirala poruke stavite je na crnu listu. Bilo bi dobro da nekako dođete u kontat s gospođom koja joj je ostavila neutralnu da čujete njeno iskustvo i dal joj je paket stigao. Bez obzira na to što se njoj trenutno dešava mislim da može odvojiti 2 minute da Vam pošalje poruku i objasni što se dešava da ne bih dolazilo do ovakvih situacija. Na policiju Vam se ne isplati ići jer je mali iznos. Jedino što možete je staviti ju na crnu listu kao što sam gore napisala a onda Vam ona mora vratiti novac ili poslati unatoč svomu paket. Nadam se da ćete riješiti situaciju. Lp
2022 09 16
10 dana cekanja,katastrofa Ako ne moze poslati,mogla je rec takva i takva stvar,ne mogu poslati,jel mozete pricekati ili da vratim novce,a ne ovakva natezanja
2022 09 16
Novce može vratiti u par sekundi, ako se javila kad je procitala negativnu ocjenu, može stići i uplatiti novce. Po meni nema nikakve izlike, ako je i imala slučaj u obitelji, nakon toliko dana je mogla nesto poduzeti, mogla se ispričati, jednostavno ne vjerujem da netko može zaboraviti da ima tuđe novce
2022 09 16
Nije sigurno zaboravila po drugi put….neka vrati uplaćeno . Ne kuzim razinu ,ne kuzim i gotovo …🤮
2022 09 16
Hvala svima na odgovorima <3 Naravno slažem se sa Vašim mišljenjima,te ću pokušati dobiti kontakt broj od korisnica što su imale suradnju sa njom (ja ga nisam ni pitala ) Svima nam može nešto neočekivano iskrsnuti ali je u redu javiti i čuti odluku druge strane. Također ću joj zalijepiti link na ovu temu i iskreno se nadam da će mi se javiti. Da sam mogla mojoj curi za promociju naći i kupiti nove ne bi se njoj il nekom drugom niti javila. Meni je mojih 220 kn uistinu puno da bi se pomirila s tim da ih ne dobijem nazad.
2022 09 16
I nemojte brisati negativnu kako god se rzrijesilo da budući kupci paze! A i ona... Drzim fige!
2022 09 16
Lijepi pozdrav! Ne znam da li treba otvarati novu temu ili nastaviti ovdije? Pokušat ću ovako . Prvo se želim zahvaliti svim curama koje su me kontaktirale na pomoći (one će se prepoznati) Nastavak teme i ovog slučaja je: Bez obzira na pisanje poruka u inbox da mi se novci vrate a cipele ne šalju ,dotična bez čitanja poruka na svoju ruku šalje paket u nedjelju iza 21h. u ponedjeljak javlja da je poslala i šalje šifru paketa. Šaljem poruku da ga povuče natrag jer mi ne treba jer je krajnji rok bio četvrtak i da mi vrati novac ..Odgovor stiže sinoć da se ispričava jer nije bila na stranici te da će mi vratiti novac do 10.10. a da ja podignem cipele i nemoram ih vraćat. Ne želim cipele i novce. Ne želim nikoga oštetiti. Jutros paket zaprimljen na kiosk..Što ću s njim? Reći teti da ga vrati natrag?Ne podići ga,pa da se sam vrati? Il podići pa čekati uplatu pa tada vratiti? Baš sam zbunjena,hladna i bezvezna :,'( Baš ne znam što dalje činiti? Pliz neki savijet <3
2022 09 21