Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Odjavi se

Naši prijatelji: Promo24.hr - svi najnoviji popusti! Posjetite!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Nezadovoljstvo suradnjom kao prodavač

Pozdrav, htjela bi podjeliti s vama jednu suradnju koja mi je bila neugodna kao prodavaču. Korisnici sam prodala tri dizajnerske haljine za 870 kn, te mi se ona nakon primitka nije javljala tjedan dana. Kad mi se javila napisala je da nije zadovoljna suradnjom jer je jedna haljina oštećena. Oštećenja sam navela u oglasu. Unatoč tome, ponudila sam joj povrat. Korisnica je ignorirala moje poruke. Kakvu ocjenu ostaviti za takvu suradnju? Ja nisam zadovoljna jer se trudim biti 100% korektna i nikog ne želim zeznuti ili prevariti. Njen stav mi je baš nepristojan i mislim da ga nisam zaslužila. Procijenite.
2022 10 09
![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/0cc09a0392b6d3b283f4e82df66dbdce.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/fc755c4107c602a22bc0be25d7b91582.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/cd72fbcc0d4aa3909b06a71d2162789a.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/23e10bec08f0de0c084f3e7e033c7a38.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/882ddc1edae907a999242ea21b18e142.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/5bcf83172caaa08c846a2b8ad58aee4b.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/2ff344a8fc8055f91e0b3b5b9f4e2d12.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/4cb151500a192e972b1d703478d36380.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/1d6151f5ebaaaebada41328acc8a4da6.jpg)
2022 10 09
Oglas: ![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/44c0687903ce70f0635b6732c4ae15a1.jpg)
2022 10 09
![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/a15a896eb907aad03f4683a64c99b3de.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/455306163c6a2a0b1704fdde9d1c3e0d.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.hr/hr/images/message/9ad704e4374a1b9076ff564c866adeee.jpg)
2022 10 09
Zena ima pravo bit nezadovoljna, ali ako nije trazila povrat novca i artikla, a nije vam ostavila ni negativnu/neutralnu ocjenu, ne vidim svrhu teme.
2022 10 09
> Desinićka: > Zena ima pravo bit nezadovoljna, ali ako nije trazila povrat novca i artikla, a nije vam ostavila ni negativnu/neutralnu ocjenu, ne vidim svrhu teme. Dakle, iako je dobila sve stvari u stanju u kojem su opisane, iako su oštećenja naglašena u oglasu i iako sam joj ponudila povrat žena ima pravo biti nezadovoljna? Čemu onda služe oglasi i opisivanje stanja?!
2022 10 09
Al sta sad vi ocekujete?
2022 10 09
> Desinićka: > Al sta sad vi ocekujete? Očekujem od kupaca da pročitaju oglas prije kupnje i da nastave pristojnu komunikaciju s prodavačem i nakon kupnje. Očekujem normalan, ljudski odnos.
2022 10 09
Svijet nije savrsen, jbg.
2022 10 09
> Desinićka: > Svijet nije savrsen, jbg. Zašto Vi mislite da gospođa ima pravo biti nezadovoljna? Zaista me zanima, možda nešto propuštam.
2022 10 09
Pa ima pravo na svoje misljenje i dojam. 🙂 Ne mislim da je u pravu kad bi vam ostavila neg.ocjenu ili da je trazila povrat novca, al koliko vidim to se nije dogodilo. Zena je ocito zamislila ta ostecenja manjim nego sto jesu pa se razocarala al je i sama skuzula da nema pravo traziti povrat jer se sama preveslala. I meni se dogodilo x puta.
2022 10 09
> Desinićka: > Pa ima pravo na svoje misljenje i dojam. 🙂 Ne mislim da je u pravu kad bi vam ostavila neg.ocjenu ili da je trazila povrat novca, al koliko vidim to se nije dogodilo. Zena je ocito zamislila ta ostecenja manjim nego sto jesu pa se razocarala al je i sama skuzula da nema pravo traziti povrat jer se sama preveslala. I meni se dogodilo x puta. Okej, razumijem to. Ja sam joj ipak ponudila povrat. Dvije druge spavaćice koje je dobila su zaista u savršenom stanju i povoljne su za to što jesu. Valjda sam se nadala ugodnoj komunikaciji na kraju jer su mi krpice laka zabava. Suradnja mi nije legla kao što mi ne legne kad netko ne odgovara na poruke kao prodavač.
2022 10 09
> NoirRouge: > > Desinićka: > > Zena ima pravo bit nezadovoljna, ali ako nije trazila povrat novca i artikla, a nije vam ostavila ni negativnu/neutralnu ocjenu, ne vidim svrhu teme. > Dakle, iako je dobila sve stvari u stanju u kojem su opisane, iako su oštećenja naglašena u oglasu i iako sam joj ponudila povrat žena ima pravo biti nezadovoljna? Čemu onda služe oglasi i opisivanje stanja?! Da. Ima pravo biti nezadovoljna. Niste vi tu krivi. Ona je možda nezadovoljna svojom odlukom što je kupila haljinu. I osjećala se slobodno da to kaže što je i u redu. Njena procjena stanja je jedno. A vaša drugo. Neka treća žena možda ne bi ni vidjela te nedostatke. Ovo je online kupnja, a mišljenja i procjena je punooo. Svatko ima svoje. Ne trebate se ljutiti što vam je to rekla, bilo pa prošlo. Ionako nije otvorila temu da dokazuje kako je u pravu.
2022 10 09
> NoirRouge: > > Desinićka: > > Al sta sad vi ocekujete? > Očekujem od kupaca da pročitaju oglas prije kupnje i da nastave pristojnu komunikaciju s prodavačem i nakon kupnje. Očekujem normalan, ljudski odnos Da upravo to.Evo nedavno mi se javila cura za lot kozmetike,sve super odmah je tražila podatke,uplatila,ja poslala,uslikala potvrdu,I status paketa,da bi na to poslala por da joj nije došao mail,kažem ja nisam stavila vas mail,samo svoj,ovo vam je potvrda,kaže ona zašto?pa uvjek stavim samo svoj,nisam ni znala da i vama dođe por..na to ona opet zašto?skoro sam ju stjerala u 😄Ok svi imamo loše dane ali daj budi normalan,budi čovjek
2022 10 10
@depikolozvane, i ja se pitam zašto nisi upisala mail ako je korisnica ostavila? Meni je puno jednostavnije preko maila pratiti status jer ništa ne moram utipkavati, samo kliknem poveznicu tako da mi je pitanje korisnice sasvim logično i na mjestu. Potvrda nakon slanja, uz mail, se podrazumijeva. Druga je stvar što neki primatelji ne ostavljaju svoju e adresu. Samo u tom slučaju upisujemo svoje Što se tiče uvodnog pitanja i ovog topica, ne vidim potrebu za nezadovoljstvom. Svoje si korektno odradila, sve oglasila kako treba i to je to. Gorak okus je zbog toga, kako je netko i napisao, što korisnica nije očekivala što je dobila, ali to je isključivo subjektivni dojam. Da joj je tako strašno, prihvatila bi povrat kojeg si ponudila unatoč tome što nisi bila obvezna to napraviti. Nema potrebe za uzrujavanjem. Sve je odrađeno korektno.
2022 10 10
1 2