Ufff nema mi gorjeg nego kad tako pošaljem upit za artikl koji mi se užasno sviđa a tzv. "prodavačice" nisu u stanju odgovoriti na poruku barem s "Nije na prodaju više", "Prodano" i sl. Najgorje od svega je što se ulogiraju gdje čovijek očekuje okej, super ulogirala se, odgovorit će sada. Ne razumijem koji je problem odgovoriti na upit?, ako nisu u stanju odgovoriti na poruke pa onda nemoj tu ni prodavati. Za to nema isprike pa svatko od nas ima 5 minuta u danu da se ulogira i pogleda poruke, pogotovo ako imaš hrpu artikala na profilu. Ja bih takvo ponašanje pripisala nekulturi, bezobrazluk, neodgovornosti. Naravno, svatko ima pravo odlučiti hoće li i kome prodati određeni artikl, ali onda je tvoja obaveza da ostalima kažeš da je artikl prodam ili što god da se s njime desilo. Ja ne bih mogla biti mirna da vidim da mi je inbox pun neotvorenih poruka (valjda zato što volim da mi je sve uredno) jer znam kako je to kad ti se nešto baš svidi a dotična ne odgovara na upite. Mislim, pa ni u dućanu prodavačice ne šute kada ih pitamo imaju li određeni proizvod na stanju. Po meni bi se trebala ostavljati i neutralna za to neodgovaranje na poruku tako da druge krpičarke ne gube vrijeme čekajući odgovor koji nikada neće dobiti, ali eto pravila su takva da se neutralne ostavljaju samo za uzimanje podataka. Predlažem Vam da nađete torbicu kod nekog dugog i da ne gubite svoje dragocijeno vrijeme, barem ja tako radim.
Sretno!.
Ufff nema mi gorjeg nego kad tako pošaljem upit za artikl koji mi se užasno sviđa a tzv. "prodavačice" nisu u stanju odgovoriti na poruku barem s "Nije na prodaju više", "Prodano" i sl. Najgorje od svega je što se ulogiraju gdje čovijek očekuje okej, super ulogirala se, odgovorit će sada. Ne razumijem koji je problem odgovoriti na upit?, ako nisu u stanju odgovoriti na poruke pa onda nemoj tu ni prodavati. Za to nema isprike pa svatko od nas ima 5 minuta u danu da se ulogira i pogleda poruke, pogotovo ako imaš hrpu artikala na profilu. Ja bih takvo ponašanje pripisala nekulturi, bezobrazluk, neodgovornosti. Naravno, svatko ima pravo odlučiti hoće li i kome prodati određeni artikl, ali onda je tvoja obaveza da ostalima kažeš da je artikl prodam ili što god da se s njime desilo. Ja ne bih mogla biti mirna da vidim da mi je inbox pun neotvorenih poruka (valjda zato što volim da mi je sve uredno) jer znam kako je to kad ti se nešto baš svidi a dotična ne odgovara na upite. Mislim, pa ni u dućanu prodavačice ne šute kada ih pitamo imaju li određeni proizvod na stanju. Po meni bi se trebala ostavljati i neutralna za to neodgovaranje na poruku tako da druge krpičarke ne gube vrijeme čekajući odgovor koji nikada neće dobiti, ali eto pravila su takva da se neutralne ostavljaju samo za uzimanje podataka. Predlažem Vam da nađete torbicu kod nekog dugog i da ne gubite svoje dragocijeno vrijeme, barem ja tako radim.
Sretno!.