Da, sve češće se pojavljuju takve "kupilice", a bome i "prodavačice".
Najbolje Vam je odmah napomenuti na početku razgovora da Vam jave drugi dan hoće li sigurno uzeti artikl, ako ne jave prodajte drugoj kupilici.
Suludo mi je čekati nekoga da kaže hoće li kupiti nešto 2 tjedna ili neće.
Nema mi smisla javljati se i tratiti nečije vrijeme ako ne želi kupiti artikl jer mu je skupn, ne odgovaraju mu mjere (osim ako mjere i cijena nisu navedeni u opisu artikla i fotografijama, a u većini slučajeva jesu navedene jer moraju biti) itd.
Ne želim ni spominjati one koji se jave i pitaju "Možete li mi sačuvati do plaće", pobogu ako sada nemaš novaca nemoj ni kupovati, zar u dućan ideš po kruh i mlijeko i kažeš blagajnici da ćeš joj platiti dok dobiješ plaču?.
Možda netko ima problema s krpicama pa mu ne stižu obavijesti na mejl, no onda ako doista i je tako, ulogiraš se i provjeriš je li stigla kakva poruka, pogotovo ako znaš da si s nekim započeo komunikaciju ili imate već dogovorenu suradnju.
Nedavno sam se javila korisnici od koje sam htjela kupiti odijelo, upitala je da li je slobodno, korisnica mi je odgovorila da je, nakon toga sam vidjela da se nje ulogiravala 2 dana pa sam ju potražila na facebook-u i kontaktirala je putem messengera. Gospođa mi se odmah javila i ispričala jer joj ne dolaze obavijesti na mejl da ima ovdje poruke i dogovorile smo odmah primopredaju, sve je super završilo.
Nekima su kultura i bonton nepoznanica, što je žalosno jer je ovo platforma gdje su odrasli ljudi koji bi to već trebali znati.
S druge strane ima i prodavačica od kojih na upit za artikl nema ni a ni b.
Zaključak bi bio da za ne javljanje NEMA opravdanja već da jednostavno druga strana ne želi suradnju odnosno kupiti ili prodati nešto ili ne zna za pristojnost i kulturu.
Danas kada smo svi na ovim našim pametnim strojčekima od kojih se ne odvajamo, možemo barem odvojiti 5 minuta u danu i odgovoriti na poruke koje su na pristigle.
Da, sve češće se pojavljuju takve "kupilice", a bome i "prodavačice".
Najbolje Vam je odmah napomenuti na početku razgovora da Vam jave drugi dan hoće li sigurno uzeti artikl, ako ne jave prodajte drugoj kupilici.
Suludo mi je čekati nekoga da kaže hoće li kupiti nešto 2 tjedna ili neće.
Nema mi smisla javljati se i tratiti nečije vrijeme ako ne želi kupiti artikl jer mu je skupn, ne odgovaraju mu mjere (osim ako mjere i cijena nisu navedeni u opisu artikla i fotografijama, a u većini slučajeva jesu navedene jer moraju biti) itd.
Ne želim ni spominjati one koji se jave i pitaju "Možete li mi sačuvati do plaće", pobogu ako sada nemaš novaca nemoj ni kupovati, zar u dućan ideš po kruh i mlijeko i kažeš blagajnici da ćeš joj platiti dok dobiješ plaču?.
Možda netko ima problema s krpicama pa mu ne stižu obavijesti na mejl, no onda ako doista i je tako, ulogiraš se i provjeriš je li stigla kakva poruka, pogotovo ako znaš da si s nekim započeo komunikaciju ili imate već dogovorenu suradnju.
Nedavno sam se javila korisnici od koje sam htjela kupiti odijelo, upitala je da li je slobodno, korisnica mi je odgovorila da je, nakon toga sam vidjela da se nje ulogiravala 2 dana pa sam ju potražila na facebook-u i kontaktirala je putem messengera. Gospođa mi se odmah javila i ispričala jer joj ne dolaze obavijesti na mejl da ima ovdje poruke i dogovorile smo odmah primopredaju, sve je super završilo.
Nekima su kultura i bonton nepoznanica, što je žalosno jer je ovo platforma gdje su odrasli ljudi koji bi to već trebali znati.
S druge strane ima i prodavačica od kojih na upit za artikl nema ni a ni b.
Zaključak bi bio da za ne javljanje NEMA opravdanja već da jednostavno druga strana ne želi suradnju odnosno kupiti ili prodati nešto ili ne zna za pristojnost i kulturu.
Danas kada smo svi na ovim našim pametnim strojčekima od kojih se ne odvajamo, možemo barem odvojiti 5 minuta u danu i odgovoriti na poruke koje su na pristigle.