Pozdrav drage krpičarke, prvi puta otvaram temu, nadala sam se da do toga doći neće, ali eto, nisam sigurna kako postupiti.
Naime, kupila sam baloner koji je oglašen kao “novo bez etikete” na krpicama. Baloner je plaćen 20 + 3,45e. Korisnicu, čiji identitet još ne želim otkrivati, sam tražila fotke kako baloner stoji i poslala mi ih je. Nije naglasila nikakva oštećenja niti u oglasu niti u privatnom razgovoru. U oglasu je stajalo da je nošen jednom, a ponavljam, stanje mu je okarakterizirano kao “novo bez etikete”. Sklopile smo suradnju, ja sam uredno uplatila, korisnica je poslala kako smo se i dogovorile. Što se tiče toga, sve baš kako treba. Danas sam podigla baloner i on je na puno mjesta prljav, mrlje su očigledne, odmah sam pofotkala mrlje i vrijeme podizanja paketa kako bih se ogradila da sam iste učinila ja. Osim mrlja, kaput je na rubu na 4 mjesta propaljen, čini mi se peglom. Da su samo mrlje u pitanju, još bi nekako i pregrizla, iako smatram da je prodavač prije slanja obvezan detaljno pregledati proizvod. Zaista imam mnogo suradnji, do sad su sve bile idilične pa sam se tako javila korisnici kako bi dogovorile povrat. Korisnica se ispričala i rekla kako ona nije vidjela te mrlje i kako je baloner nosila samo jednom. Rekla sam kako ne želim praviti nikakve drame i probleme, ne želim dijeliti ničije podatke javno te da sam spremna poslati natrag baloner po primitku povrata uplaćenog novca. Nakon nekoliko uzastopnih poruka kako bih voljela da bude fer i korektna i mirno se dogovorimo, odgovora nisam dobila, a korisnica se nekoliko puta prijavila na krpice. Smatram kako sam zaista osoba puna razumijevanja i spremna na dogovor da obje strane budu zadovoljne, ali se isto tako u ovom slučaju smatram itekako oštećenom. 🥲 Priložit ću neke fotke balonera u nastavku. što napraviti? 

Pozdrav drage krpičarke, prvi puta otvaram temu, nadala sam se da do toga doći neće, ali eto, nisam sigurna kako postupiti.
Naime, kupila sam baloner koji je oglašen kao “novo bez etikete” na krpicama. Baloner je plaćen 20 + 3,45e. Korisnicu, čiji identitet još ne želim otkrivati, sam tražila fotke kako baloner stoji i poslala mi ih je. Nije naglasila nikakva oštećenja niti u oglasu niti u privatnom razgovoru. U oglasu je stajalo da je nošen jednom, a ponavljam, stanje mu je okarakterizirano kao “novo bez etikete”. Sklopile smo suradnju, ja sam uredno uplatila, korisnica je poslala kako smo se i dogovorile. Što se tiče toga, sve baš kako treba. Danas sam podigla baloner i on je na puno mjesta prljav, mrlje su očigledne, odmah sam pofotkala mrlje i vrijeme podizanja paketa kako bih se ogradila da sam iste učinila ja. Osim mrlja, kaput je na rubu na 4 mjesta propaljen, čini mi se peglom. Da su samo mrlje u pitanju, još bi nekako i pregrizla, iako smatram da je prodavač prije slanja obvezan detaljno pregledati proizvod. Zaista imam mnogo suradnji, do sad su sve bile idilične pa sam se tako javila korisnici kako bi dogovorile povrat. Korisnica se ispričala i rekla kako ona nije vidjela te mrlje i kako je baloner nosila samo jednom. Rekla sam kako ne želim praviti nikakve drame i probleme, ne želim dijeliti ničije podatke javno te da sam spremna poslati natrag baloner po primitku povrata uplaćenog novca. Nakon nekoliko uzastopnih poruka kako bih voljela da bude fer i korektna i mirno se dogovorimo, odgovora nisam dobila, a korisnica se nekoliko puta prijavila na krpice. Smatram kako sam zaista osoba puna razumijevanja i spremna na dogovor da obje strane budu zadovoljne, ali se isto tako u ovom slučaju smatram itekako oštećenom. 🥲 Priložit ću neke fotke balonera u nastavku. što napraviti? 
