Prije tri dana javila mi se korisnica da želi kupiti jedan artikl, pitala je za popust i pristala sam. Razmijenile smo podatke, rekla je da sutra uplaćuje i pitala kad joj najranije mogu poslati, rekla sam da šaljem sutra u toku dana što sam i planirala, ali nakon njene uplate. Dala sam joj mamin račun jer ima netBanking pa da brže provjerimo dali je uplata sjela, provjerili smo više puta i zadnji put u 18 sati ali uplate nije bilo niti se javila da nije izvršila uplatu. Javila sam joj da nisam poslala jer nije uplatila i pitala je u čemu je problem. Odgovorila mi je nakon 3 sata, oko 21 da je trebalo biti uplaćeno, da radi noćnu smjenu i da trenutno nemože provjeriti ali da će ujutro i da će mi javiti. Čekala sam ali mi se cijeli dan nije javila iako je bila logirana, javila sam se ja njoj i čestitala na poštenji i pitala, šta je mislila da ću poslati prije vidljive uplate.
Na to je reagirala sa šta ja nju optužujem za prevaru, da pogledam njen profil i šta mislim da bi se ona sramotila za 35 kuna-to je bila cijena artikla sa mojom poštarinom. Onda je rekla da se ona dogovorila sa nekom drugom korisnicom da uplati meni umjesto njoj a ona bi njoj poslala nešto što je ova druga htjela kupiti od nje. Znači dala je mamine podatke ovoj drugoj, a ona kaže da nije provjeravala dali je uplaćeno ili nije.
Nadam se da sam dobro objasnila.
Molim vas vaše mišljenje, kako postupiti u ovakvoj situaciji? I dali je u redu da ona daje nekom drugom podatke koje sam ja njoj poslala?
Hvala na svakom komentaru i savjetu.
Prije tri dana javila mi se korisnica da želi kupiti jedan artikl, pitala je za popust i pristala sam. Razmijenile smo podatke, rekla je da sutra uplaćuje i pitala kad joj najranije mogu poslati, rekla sam da šaljem sutra u toku dana što sam i planirala, ali nakon njene uplate. Dala sam joj mamin račun jer ima netBanking pa da brže provjerimo dali je uplata sjela, provjerili smo više puta i zadnji put u 18 sati ali uplate nije bilo niti se javila da nije izvršila uplatu. Javila sam joj da nisam poslala jer nije uplatila i pitala je u čemu je problem. Odgovorila mi je nakon 3 sata, oko 21 da je trebalo biti uplaćeno, da radi noćnu smjenu i da trenutno nemože provjeriti ali da će ujutro i da će mi javiti. Čekala sam ali mi se cijeli dan nije javila iako je bila logirana, javila sam se ja njoj i čestitala na poštenji i pitala, šta je mislila da ću poslati prije vidljive uplate.
Na to je reagirala sa šta ja nju optužujem za prevaru, da pogledam njen profil i šta mislim da bi se ona sramotila za 35 kuna-to je bila cijena artikla sa mojom poštarinom. Onda je rekla da se ona dogovorila sa nekom drugom korisnicom da uplati meni umjesto njoj a ona bi njoj poslala nešto što je ova druga htjela kupiti od nje. Znači dala je mamine podatke ovoj drugoj, a ona kaže da nije provjeravala dali je uplaćeno ili nije.
Nadam se da sam dobro objasnila.
Molim vas vaše mišljenje, kako postupiti u ovakvoj situaciji? I dali je u redu da ona daje nekom drugom podatke koje sam ja njoj poslala?
Hvala na svakom komentaru i savjetu.