Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Odjavi se

Naši prijatelji: Promo24.hr - svi najnoviji popusti! Posjetite!

Forumi /

Slobodno vrijeme i hobiji /

Putovanja, odmori /

Budžet za London

Pozdrav :) Idem na putovanje u 11mj, 4 dana sam u Londonu. Zanima me koliko mi treba novaca po danu (naravno studentski budžet).
2018 10 18
Sve što imaš ponesi hahaha. :)
2018 10 18
Cim dodjes tamo te deru 🤣🤣🤣
2018 10 18
Sve je skupo, jedino su muzeji mukte :D
2018 10 18
Restorani i streetfood - preskupo. Predlazem rucak u Ikei, bez zafrkancije 😂
2018 10 18
40-50 funti po danu, bez shoppinga
2018 10 20
Moja racunica je bila 15£ dnevno, plus prijevoz 6£ ili tako nesto, dok ne dostignes limit na Oysteru Isto sam studentica pa mi mora ostati novce i za ostala putovanja :D Jos nisam spomenula, NISMO isli po pubovima, restoranima, kaficima, slasticarnama - jer to stvarno je skupo, ali nade se opcija za 10£ tradicionalna engleska hrana i pice, to sam se pocastila jednom (nis nije valjalo :P) Od hrane imas u spomenutim ducanima i meal deal za 3 ili 4£ Uzivaj u Londonu, prekrasno je. Nadam se da cu uspjeti otici jos jednom prije nego izadu iz Unije
2018 10 21