Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Odjavi se

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Za negativnu ili ne? molim savjet

Pozdrav cure, molila bi savjet kako bi vi napravile. Narucila i uplatila sam majicu sa naglaskom da mi je hitno zbog rođendana (to je bilo za poklon). Cura je obecala poslati isti dan i to je realno trebalo stići do tog petka bez problema. Nije stiglo..isli smo na dječji rođendan gdje sam se majci ispričala da smo naručili nešto preko neta i da će kćer donesti poklon u školu tokom tjedna. Javila sam se curi i pon i uto da paketa nema na šta mi je ona onda priznala da nije poslala preporučeno (ja sam naravno platila poštarinu za preporuku) i da joj je neugodno da nije imala nikada takvu situaciju i stvarno ponudila mi je da će mi vratiti novac ako paket ne stigne i zahvalila mi se na razumijevanju. Ja sam naravno kupila novi poklon za dječaka jer mi je bilo neugodno ta toliko kasnimo sa poklonom. E sada, mene najviše ljuti šta je prošlo 21 dan od tada , a ona nije poslala niti jendu porukuda pita da li je stiglo ili bilo šta.. Istina je da mi je majica stigla ali tek pred 5-6 dana, znači sa više od dva tjedna zakašnjenja i na kuverti se vidi pečat kada je poslana a to nije bilo taj dan kako je dogovoreno već sutradan tek navečer i to obično..znači da nije bilo nikakve šanse da mi stigne na vrijeme. Da li bi bilo previše da joj ostavim negativnu (ima samo 13 poz.) zbog toga šta nije poštivala dogovor oko slanja i nije ju uopće briga ako je stiglo? Ili neutralnu jer je ipak poslala i ponudila povrat novaca ?
2018 10 19
Sa obzirom na to da je priznala pogresku i ponudila povrat novca smatram da nema potrebe za pustanjem negativne ili neutralne pozitivne ocjene. Mala opaska , trebali ste traziti sifru paketa i kako je korisnica novija na stranici mozda nije ni znala razliku izmedu obicne i preporucene posiljke. Ne treba praviti "halabuku" oko svega,pod tim mislim na pustanje negativne za svaku nazovimo to sitnicu.
2018 10 19
Znači prevarila vas je za iznos poštarine, nije poslala kad je napisala da je što vam je stvorilo dodatne troškove, ali se fino ponudila da će vratiti novce ako ne stigne (što garant ne bi) i vi razmišljate da li je za negativnu? Ja bih joj ostavila negativnu samo tako jer se nije držala dogovora i realno smuljala vas je. Svi čitaju negativne prije suradnje, fer je upozoriti i druge na ponašanje, a onda svakome na vlastitu odluku da li će surađivati s njom. Ja nakon takve negativne ne bi.
2018 10 19
> glitterica: > Sa obzirom na to da je priznala pogresku i ponudila povrat novca smatram da nema potrebe za pustanjem negativne ili neutralne pozitivne ocjene. Mala opaska , trebali ste traziti sifru paketa i kako je korisnica novija na stranici mozda nije ni znala razliku izmedu obicne i preporucene posiljke. Ne treba praviti "halabuku" oko svega,pod tim mislim na pustanje negativne za svaku nazovimo to sitnicu. Tebi je to zbilja sitnica?
2018 10 19
Jos jedna koja je htjela ustedit na postarini,pa ako platis za preporuceno,onda ocekujes sifru paketa Nije mi fora da ne ne znas razliku između preporuke i obicnog slanja,to su gluposti Zasto je tako tesko drzat se dogovora
2018 10 19
> LeSock: > > glitterica: > > Sa obzirom na to da je priznala pogresku i ponudila povrat novca smatram da nema potrebe za pustanjem negativne ili neutralne pozitivne ocjene. Mala opaska , trebali ste traziti sifru paketa i kako je korisnica novija na stranici mozda nije ni znala razliku izmedu obicne i preporucene posiljke. Ne treba praviti "halabuku" oko svega,pod tim mislim na pustanje negativne za svaku nazovimo to sitnicu. > Tebi je to zbilja sitnica? Gle,cura je pogrijesila ,to priznajem. Ne biram stranu. Ali negativna bi bila way to much sa obzirom na to da je ponudila povrat novca. Vecina korisnica ovdje je malo previse nabrijana oko tih negativnih. Dijele se sakom i kapom ,ali zato kad se ozbiljno treba udruzit protiv neke prevarantice vecina prevarenih odstupi. U smislu necu propast za tih par stotina kuna. Da je ova korisnica htjela bit na cl-i ne bi fulala samo sa postarinom. Na kraju krajeva korisnica ce ionako sama odlucit kakvu ce joj recenziju ostavit.
2018 10 19
Obzirom na toliko prekršenih stvari u dogovoru, negativna. Treba misliti na one koje kupuju poslije vas, da se zamisle.
2018 10 19
Ja bih ostavila neutralnu i u njoj opis situacije. nekako moramo gradirati te ocjene - negativna se daje i kad te netko izlevati za veliku lovu, otme ti ju, a zatim nestane s profila i lica zemlje; kad ti umjesto novog artikla stigne krpa za pod, kad kupac laže da ti je uplatio novce i traži da mu pošalješ artikal iako uplata nije vidljiva i slično, pa mi se za ovakav slučaj, u kojem je prodavačica odmah priznala grešku, ispričala se i ponudila povrat novca takva ocjena pretjerana.
2018 10 19
> gitadevi: > Ja bih ostavila neutralnu i u njoj opis situacije. > nekako moramo gradirati te ocjene - negativna se daje i kad te netko izlevati za veliku lovu, otme ti ju, a zatim nestane s profila i lica zemlje; kad ti umjesto novog artikla stigne krpa za pod, kad kupac laže da ti je uplatio novce i traži da mu pošalješ artikal iako uplata nije vidljiva i slično, pa mi se za ovakav slučaj, u kojem je prodavačica odmah priznala grešku, ispričala se i ponudila povrat novca takva ocjena pretjerana. Slazem se,neutralna sa opisom situacije.Pogresku je napravila a isto tako ispricala se i ponudila pocrat novca.Ova sa zelenim kaputom niti nepriznaje pogresku a kamoli da zeli vratiti novac.
2018 10 19
> gitadevi: > Ja bih ostavila neutralnu i u njoj opis situacije. > nekako moramo gradirati te ocjene - negativna se daje i kad te netko izlevati za veliku lovu, otme ti ju, a zatim nestane s profila i lica zemlje; kad ti umjesto novog artikla stigne krpa za pod, kad kupac laže da ti je uplatio novce i traži da mu pošalješ artikal iako uplata nije vidljiva i slično, pa mi se za ovakav slučaj, u kojem je prodavačica odmah priznala grešku, ispričala se i ponudila povrat novca takva ocjena pretjerana. Potpisujem svako slovo! ;)
2018 10 19
ok hvala cure, sada ću lakše donesti odluku (iako se i meni negativna činila previše zato sam malo i tražila vaša mišljenja).. kako sam i napisala mene najviše ljuti šta ona nakon 20 dana uopće ne pita da li je to stiglo ili ne , tako da mi to njeno priznanje i ponuda povrata novca ne djeluje više tako
2018 10 19
> Lina33: > Pozdrav cure, > molila bi savjet kako bi vi napravile. > Narucila i uplatila sam majicu sa naglaskom da mi je hitno zbog rođendana (to je bilo za poklon). Cura je obecala poslati isti dan i to je realno trebalo stići do tog petka bez problema. Nije stiglo..isli smo na dječji rođendan gdje sam se majci ispričala da smo naručili nešto preko neta i da će kćer donesti poklon u školu tokom tjedna. Javila sam se curi i pon i uto da paketa nema na šta mi je ona onda priznala da nije poslala preporučeno (ja sam naravno platila poštarinu za preporuku) i da joj je neugodno da nije imala nikada takvu situaciju i stvarno ponudila mi je da će mi vratiti novac ako paket ne stigne i zahvalila mi se na razumijevanju. > Ja sam naravno kupila novi poklon za dječaka jer mi je bilo neugodno ta toliko kasnimo sa poklonom. > E sada, mene najviše ljuti šta je prošlo 21 dan od tada , a ona nije poslala niti jendu porukuda pita da li je stiglo ili bilo šta.. Istina je da mi je majica stigla ali tek pred 5-6 dana, znači sa više od dva tjedna zakašnjenja i na kuverti se vidi pečat kada je poslana a to nije bilo taj dan kako je dogovoreno već sutradan tek navečer i to obično..znači da nije bilo nikakve šanse da mi stigne na vrijeme. > Da li bi bilo previše da joj ostavim negativnu (ima samo 13 poz.) zbog toga šta nije poštivala dogovor oko slanja i nije ju uopće briga ako je stiglo? Ili neutralnu jer je ipak poslala i ponudila povrat novaca ? Po meni bi bilo ok, da joj kao novoj korisnici u samo jednoj poruci objasnite razliku između običnog i preporučenog slanja i šifre za praćenje statusa, a ne odmah s negativnom ili neutralnom ocjenom. Netko je za negativnu, netko za neutralnu, nadam se da se neće javiti netko tko će tražiti ključić na profil.
2018 10 19
> gitadevi: > Ja bih ostavila neutralnu i u njoj opis situacije. > nekako moramo gradirati te ocjene - negativna se daje i kad te netko izlevati za veliku lovu, otme ti ju, a zatim nestane s profila i lica zemlje; kad ti umjesto novog artikla stigne krpa za pod, kad kupac laže da ti je uplatio novce i traži da mu pošalješ artikal iako uplata nije vidljiva i slično, pa mi se za ovakav slučaj, u kojem je prodavačica odmah priznala grešku, ispričala se i ponudila povrat novca takva ocjena pretjerana. To je za negativnu i crnu listu. Čisto sumnjam da ne zna razliku između običnog i preporučenog, a i to što ima samo 13 povratnih ne znači da je nova ovdje. Kupac je naglasio da je bitno da majica bude poslana što prije tj. taj isti dan i takav je dogovor bio koji nije ispoštovan, a prodavačica se nije javila sama i ispričala za to (ili možda ne zna ni poruku prva poslat jer je nova?) nego tek kad joj je kupac poslao poruku. Ovo je najmanje za neutralnu, jer sumnjam da je ovo ikome pozitivno iskustvo.
2018 10 19
Iskreno, ne znam u kojoj bi situaciji uopće bila primjerena neutralna ako ne u ovakvoj? Artikal je na kraju ipak stigao, ako odgovara opisu i s njim ste zadovoljni, bilo bi pretjerano ostaviti negativnu ocjenu. Ali, definitivno niste zadovoljni postupcima prodavačice, pa ovu kupovinu ne možete smatrati pozitivnim iskustvom. Bez dvojbe, to je onda za neutralnu.
2018 10 19
> katarinamartina: > Po meni bi bilo ok, da joj kao novoj korisnici u samo jednoj poruci objasnite razliku između običnog i preporučenog slanja i šifre za praćenje statusa, a ne odmah s negativnom ili neutralnom ocjenom. > Netko je za negativnu, netko za neutralnu, nadam se da se neće javiti netko tko će tražiti ključić na profil. Pa to sta je relativno nova na stranici ne znaci da ne zna razliku izmedu preporucenog i obicnog slanja. Kako je znala naplatit za preporuceno? Sve i da ne zna, dode u postu i kaze da bi slanje preporuceno. Tako da ta prica da ona jadna mozda ne zna jer je nova, ne drzi vodu. Zivimo u 21. stoljecu, ne mozes se vise izvlacit na neznanje nekih osnovnih stvari. A to je postivanje dogovora. . A bome i slanje, i ptice na grani znaju za preporuceno slanje, nego se isla sramotit za par kuna.
2018 10 19
1 2 3 Sljedeći