> gitadevi:
> Ja bih ostavila neutralnu i u njoj opis situacije.
> nekako moramo gradirati te ocjene - negativna se daje i kad te netko izlevati za veliku lovu, otme ti ju, a zatim nestane s profila i lica zemlje; kad ti umjesto novog artikla stigne krpa za pod, kad kupac laže da ti je uplatio novce i traži da mu pošalješ artikal iako uplata nije vidljiva i slično, pa mi se za ovakav slučaj, u kojem je prodavačica odmah priznala grešku, ispričala se i ponudila povrat novca takva ocjena pretjerana.
To je za negativnu i crnu listu.
Čisto sumnjam da ne zna razliku između običnog i preporučenog, a i to što ima samo 13 povratnih ne znači da je nova ovdje. Kupac je naglasio da je bitno da majica bude poslana što prije tj. taj isti dan i takav je dogovor bio koji nije ispoštovan, a prodavačica se nije javila sama i ispričala za to (ili možda ne zna ni poruku prva poslat jer je nova?) nego tek kad joj je kupac poslao poruku. Ovo je najmanje za neutralnu, jer sumnjam da je ovo ikome pozitivno iskustvo.
> gitadevi:
> Ja bih ostavila neutralnu i u njoj opis situacije.
> nekako moramo gradirati te ocjene - negativna se daje i kad te netko izlevati za veliku lovu, otme ti ju, a zatim nestane s profila i lica zemlje; kad ti umjesto novog artikla stigne krpa za pod, kad kupac laže da ti je uplatio novce i traži da mu pošalješ artikal iako uplata nije vidljiva i slično, pa mi se za ovakav slučaj, u kojem je prodavačica odmah priznala grešku, ispričala se i ponudila povrat novca takva ocjena pretjerana.
To je za negativnu i crnu listu.
Čisto sumnjam da ne zna razliku između običnog i preporučenog, a i to što ima samo 13 povratnih ne znači da je nova ovdje. Kupac je naglasio da je bitno da majica bude poslana što prije tj. taj isti dan i takav je dogovor bio koji nije ispoštovan, a prodavačica se nije javila sama i ispričala za to (ili možda ne zna ni poruku prva poslat jer je nova?) nego tek kad joj je kupac poslao poruku. Ovo je najmanje za neutralnu, jer sumnjam da je ovo ikome pozitivno iskustvo.