Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Svakodnevica /

Računala, elektični uređaji, internet /

Otvaranje racuna u banci

Pozdrav, pitanjce, 5g sam faxa i imam studentski paket u raiffesein banci (znaci ne placam odrzavanje tekuceg+imam besplatno internet bankarstvo) Posto uskoro mi istjece ugovor, a i gotova sam s faxom, kod njih razmisljam presmijestiti se u neku dr banku koja je “povoljnija”. Znaci najosnovnije mi treba uz odrzavanje racuna plus aplikacija internet bankarstva, gdje je najbolje otvoriti racun, ponavljam, naisplatljivije. Hvala unaprijed. :)
2019 04 07
Zaba-paket za mlade. Imam žiro, tekući, m-zabu i e-zabu za 0kn 😃 A studenti imaju još neke dodatne mogućnosti.
2019 04 07
Zaba, paket za mlade. Mislim da ce Vam i u banci preporuciti isto.
2019 04 07
Ja imam paket za mlade iz Zabe i preezadovoljna sam :)
2019 04 07
Takoder paket za mlade iz Zabe :)
2019 04 07
Znaci u Zabi nema naknade za vodenje racuna i za internet bankarstvo ili? :o
2019 04 08
> InesLagancic: > Znaci u Zabi nema naknade za vodenje racuna i za internet bankarstvo ili? :o do 25.-te godine je besplatno, a od 25.-29. god se paket plaća 7 kn mjesečno :)
2019 04 08
Ja ne kuzim, imam onu studensku lepezu a svaki mjesec mi skinu 5 kn za vodenje racuna 😶
2019 04 08
> trouhgmyeyes: > Ja ne kuzim, imam onu studensku lepezu a svaki mjesec mi skinu 5 kn za vodenje racuna 😶 studentska lepeza nije isto što i paket za mlade
2019 04 08
> trouhgmyeyes: > Ja ne kuzim, imam onu studensku lepezu a svaki mjesec mi skinu 5 kn za vodenje racuna 😶 I meni isto, ali ja sam otvorila paket za mlade u Zabi prije deset godina, pa...😅
2019 04 28
HPB ima SuperSmart račun. Vođenje računa i mobilno bankarstvo su poptuno besplatni ukoliko je račun u plusu. :D
2019 09 11