Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Ne znam što bih mislila...

Znači, ajmo ovako. Neka za sada ostane ovako hipotetski. Imate kupilicu kojoj ste prije godinu i nešto napravili povrat novca i ostavili odjeću jer se žalila da je majica pofarbana u pranju. Kako se radilo o potpuno novoj majici koju sam prije prodaje samo oprala, a prije oglašavanja dobro pregledala - bila sam podosta sigurna da je s majicom itekako sve ok, ali uzela sam u obzir da možda ipak nisam vidjela nešto što je kupilica vidjela. Ta mi se kupilica prošli tjedan opet javila i kupila par majica. Obje majice su točno oglašene, jedna je oprana nakon kupovine i nenošena jer je manji kroj i mojoj curi je bila mala čim smo ju kupili (nisam vraćala u dućan jer je došla s nextovog webshopa i njihov povrat je posebna vrsta mentalne boli koju svi koji su pokušali dobro pamte), druga je oprana tri puta i nošena dva puta. Obje majice su točno oglašene i opisane. Danas, kad je odjeća stigla, dobivam doslovce istu poruku kao i prvi put. Majice su čudne boje, sigurno su više puta prane i nisu točno oglašene. Ja zbilja rijetko imam reklamacije jer prodajem uglavnom nenošenu odjeću, a kad ih imam uvijek ih uvažim bez problema i napravim povrat ili uz plaćanje troškova (kad sam pogrešno premjerila hlače) ili uz ostavljanje odjeće kupcu (ako je imalo grešku, ne mislim vraćati u prodaju jer stvari s greškama ne prodajem) Jedina situacija kad reklamaciju nisam uvažila bila je s onom 5ralala/krpifetiš/babystore koja je kasnije pala blokirana na svim profilima jer je izvodila slična čudesa i drugim prodavačima. Ali dvije praktički identične situacije s istom kupilicom mi jako zvone da netko ide po app principu i radi od mene/nekoga magare. Da se razumijemo, ni sada mi nije problem napraviti povrat (s tim da odjeću ne mislim ostavljati kod kupilice), ali nekako imam osjećaj da je ovo nešto što joj nije strano, samo je zaboravila da je meni ovo već izvela. Kako vama ovo zvuči?
2020 02 24
očito ide ak prođe prođe fino joj zahvali na suradnji i ak inzistira na povratu stavi na povrat a ovo joj navedi u povratnoj ocjeni da je bila 2x ista situacija
2020 02 24
Definitivno tu nešto smrdi.. možda očekuje opet da kod nje ostavite stvari.. ima li kupilica povratnih ??
2020 02 24
Misljenja sam da je zaboravila da je s Vama vec suradivala na isti nacin, i ide po principu app. U svakom slucaju ja bih i njoj samoj navela da ste vec imale identicnu suradnju, te da ste sada sigurni kako je i prvi put sve bilo u najboljem redu. Zahtjevala bih povrat odjece pod obavezno!
2020 02 24
Ima 38 povratnih. Da, meni isto ovo pali alarme. Ne znam... Kaj je najbolje, zapamtila sam ju zbog tog povrata jer mi je bio čudan i htjela sam ju odbiti u ovoj suradnji, ali bilo mi je glupo jer sam prvi povrat odradila preuzimajući odgovornost pa nema smisla da ju odbijem zbog nečega što sam povratom prihvatila da je moja krivnja. Računam da većina prodavača reagira kao i ja - ako kupac javi da nešto ima grešku onda vraćaju novac bez da traže povrat stvari. Samo treba paziti da ne naletiš dva puta na istog. Fakat ne znam...
2020 02 24
Mislila bi isto kao i ti, tim više što znam da jako dobro znaš što šalješ. Štoviše, ne bi mi dao vrag mira pa bi upitala i par njenih prošlih suradnica je li i kod njih bio sličan MO. U svakom slučaju, uzela bi robu nazad i s njom više ne bi surađivala.
2020 02 24
Ja ako nisam zadovoljna kupljenim, sigurno neću kupovati od iste osobe opet pored milijun profila kod kojih mogu naći istu/sličnu stvar. U ovom slučaju jasno je kao dan da žena pokušava uzeti i stvar i novce. Samo se zeznula i zaboravila od koga je već zahtjevala povrat.
2020 02 24
> Štoviše, ne bi mi dao vrag mira pa bi upitala i par njenih prošlih suradnica je li i kod njih bio sličan MO. Svakako!
2020 02 24
Povrat ću napraviti ako kupilica želi, to uopće nije problem. Naime, ona se nije javila tražeći povrat u klasičnom smislu, ono vratite mi novce, ja ću vama odjeću. Nego onako, ne valja ovo, ne valja ono, žao mi novaca... Troškove povrata ne mislim plaćati jer sam poštarinu do nje ionako ja platila, a povrat ne mislim napraviti prije nego odjeća stigne do mene. Znam, nije redovna praksa, ali bome ovo nije ni redovni povrat. Poslala sam i adminici kompletnu prepisku, ona je isto mišljenja da je ovo čisto pecanje. Vjerojatno će ju blokirati, a ako ju ne blokira ja ću joj svakako ostaviti negativnu s upozorenjem i ovom temom.
2020 02 24
Također mi tu nekaj smrdi i to opasno. U svakom slučaju, uzela bih odjeću natrag, vratila novce i nikad sa njom više ne bih surađivala. Eeee, da...škicnula sam malo Vaš ormarić, mrak je. Robica je predivna i baš mi je žal kaj nemam kćer kojoj bih to mogla kupiti. Uff, sve bi pokupovala :') :') Sretno u rješavanju situacije i nemojte se dati zezati nikom.
2020 02 24
Hvala <3 Meni je žaš što nemam još 3-4 klinke da stignu iznositi sve što ja ovako mahnito kupujem. Robica za cure je svemir divnoće. Pogotovo starim pankerušama poput mene koje su život provele u crnilu i martama.
2020 02 24
Iz principa bih tražila povrat odjeće, ma da je kupljena i po 10tak kn. Ni meni se neda navlačiti, ali kako kažete da ponekad čovjek ispadne magare ako ne reagira. U povratnoj bih (ja osobno) stavila neutralnu ocijenu te kratko objašnjenje.
2020 02 24
> Nocturama: > Povrat ću napraviti ako kupilica želi, to uopće nije problem. Naime, ona se nije javila tražeći povrat u klasičnom smislu, ono vratite mi novce, ja ću vama odjeću. Nego onako, ne valja ovo, ne valja ono, žao mi novaca... Troškove povrata ne mislim plaćati jer sam poštarinu do nje ionako ja platila, a povrat ne mislim napraviti prije nego odjeća stigne do mene. Znam, nije redovna praksa, ali bome ovo nije ni redovni povrat. > Poslala sam i adminici kompletnu prepisku, ona je isto mišljenja da je ovo čisto pecanje. > Vjerojatno će ju blokirati, a ako ju ne blokira ja ću joj svakako ostaviti negativnu s upozorenjem i ovom temom. Mene baš zanima kad vam natrag stigne odjeća, gdje su te mane o kojima kupac priča...
2020 02 24
a zašto bi uopće radili povrat? jedino mi taj dio nije jasan
2020 02 24
Tocno to! > dobrojutro: > a zašto bi uopće radili povrat? jedino mi taj dio nije jasan
2020 02 24
1 2