Znači, ajmo ovako. Neka za sada ostane ovako hipotetski.
Imate kupilicu kojoj ste prije godinu i nešto napravili povrat novca i ostavili odjeću jer se žalila da je majica pofarbana u pranju. Kako se radilo o potpuno novoj majici koju sam prije prodaje samo oprala, a prije oglašavanja dobro pregledala - bila sam podosta sigurna da je s majicom itekako sve ok, ali uzela sam u obzir da možda ipak nisam vidjela nešto što je kupilica vidjela.
Ta mi se kupilica prošli tjedan opet javila i kupila par majica. Obje majice su točno oglašene, jedna je oprana nakon kupovine i nenošena jer je manji kroj i mojoj curi je bila mala čim smo ju kupili (nisam vraćala u dućan jer je došla s nextovog webshopa i njihov povrat je posebna vrsta mentalne boli koju svi koji su pokušali dobro pamte), druga je oprana tri puta i nošena dva puta. Obje majice su točno oglašene i opisane. Danas, kad je odjeća stigla, dobivam doslovce istu poruku kao i prvi put. Majice su čudne boje, sigurno su više puta prane i nisu točno oglašene.
Ja zbilja rijetko imam reklamacije jer prodajem uglavnom nenošenu odjeću, a kad ih imam uvijek ih uvažim bez problema i napravim povrat ili uz plaćanje troškova (kad sam pogrešno premjerila hlače) ili uz ostavljanje odjeće kupcu (ako je imalo grešku, ne mislim vraćati u prodaju jer stvari s greškama ne prodajem)
Jedina situacija kad reklamaciju nisam uvažila bila je s onom 5ralala/krpifetiš/babystore koja je kasnije pala blokirana na svim profilima jer je izvodila slična čudesa i drugim prodavačima.
Ali dvije praktički identične situacije s istom kupilicom mi jako zvone da netko ide po app principu i radi od mene/nekoga magare.
Da se razumijemo, ni sada mi nije problem napraviti povrat (s tim da odjeću ne mislim ostavljati kod kupilice), ali nekako imam osjećaj da je ovo nešto što joj nije strano, samo je zaboravila da je meni ovo već izvela.
Kako vama ovo zvuči?
Znači, ajmo ovako. Neka za sada ostane ovako hipotetski.
Imate kupilicu kojoj ste prije godinu i nešto napravili povrat novca i ostavili odjeću jer se žalila da je majica pofarbana u pranju. Kako se radilo o potpuno novoj majici koju sam prije prodaje samo oprala, a prije oglašavanja dobro pregledala - bila sam podosta sigurna da je s majicom itekako sve ok, ali uzela sam u obzir da možda ipak nisam vidjela nešto što je kupilica vidjela.
Ta mi se kupilica prošli tjedan opet javila i kupila par majica. Obje majice su točno oglašene, jedna je oprana nakon kupovine i nenošena jer je manji kroj i mojoj curi je bila mala čim smo ju kupili (nisam vraćala u dućan jer je došla s nextovog webshopa i njihov povrat je posebna vrsta mentalne boli koju svi koji su pokušali dobro pamte), druga je oprana tri puta i nošena dva puta. Obje majice su točno oglašene i opisane. Danas, kad je odjeća stigla, dobivam doslovce istu poruku kao i prvi put. Majice su čudne boje, sigurno su više puta prane i nisu točno oglašene.
Ja zbilja rijetko imam reklamacije jer prodajem uglavnom nenošenu odjeću, a kad ih imam uvijek ih uvažim bez problema i napravim povrat ili uz plaćanje troškova (kad sam pogrešno premjerila hlače) ili uz ostavljanje odjeće kupcu (ako je imalo grešku, ne mislim vraćati u prodaju jer stvari s greškama ne prodajem)
Jedina situacija kad reklamaciju nisam uvažila bila je s onom 5ralala/krpifetiš/babystore koja je kasnije pala blokirana na svim profilima jer je izvodila slična čudesa i drugim prodavačima.
Ali dvije praktički identične situacije s istom kupilicom mi jako zvone da netko ide po app principu i radi od mene/nekoga magare.
Da se razumijemo, ni sada mi nije problem napraviti povrat (s tim da odjeću ne mislim ostavljati kod kupilice), ali nekako imam osjećaj da je ovo nešto što joj nije strano, samo je zaboravila da je meni ovo već izvela.
Kako vama ovo zvuči?