Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Odjavi se

Naši prijatelji: Promo24.hr - svi najnoviji popusti! Posjetite!

Forumi /

Svakodnevica /

Škola, fakultet, posao, karijera /

PBZ index plus paket za studente

Pozdrav cure. Nedavno sam si otvorila u PBZ index plus paket i dobila sam 1000 kn dozvoljenog minusa na tekucem racunu i 2000 kn na American kartici..Ovo na American kartici se bas ne usudim dirat jer trenutno ne radim jer sam redovni student 2.godine,pa mene sada zanima ako mi moze koja od as poblize objasniti za ovih 1000 kn na tekucem racunu- jel ja te novce mogu podici na bankomatu ili samo kad kupujem nesta moram dat u trg karticu,jer planirala sam si podic mozda 300,400 kn .I sad me zanima kako onda vracam tih 400 kn sto sam podigla oce mi oni skidat novce kad god budem imala neku uplatu ili tek kad budem radila negdje jer jos primam studentske subvencije na tekucem racunu,odnosno dokada mogu imati taj dug,koliko vremena moze peici da ne vratim..Eto cure nadam se da cete mi pomoci ..Pusee :) [:poljubac]
2015 01 25
tako je - imaš 1.000 kn dozvoljenog minusa - ako skineš 300 kn, moraš tih 300 kn i vratit jer ćeš biti u "crvenom"... ako ti netko uplati na taj račun tipa 50 kn, onda u minusu više nećeš biti 300 kn, nego 250 kn, jer zatvaraš minus, banka se odmah namiruje čim nešto sjedne na taj račun. koliko dugo možeš imati minus - trebaš pitat u banci. obzirom da si student, to je mislim možda nešto drugačije, nego kod zaposlenih ljudi. samo pazi kako barataš sa tim minusom - jer jednom kad uđeš - teško se iščupati van u plus, u pozitivno iznad nule.... recimo, uđeš u minus 300 kn (tj. laički rečeno - uzmeš pare koje u biti nemaš i koje ćeš morati vratiti) i super ... onda zaradiš 300 kn i misliš "super, imam još 300 kn", ali u biti nemaš ništa - jer tih 300 kn se zatvara onaj minus da dođeš na pozitivnu nulu.
2015 01 25
minus je minus i poželjno je ne upuštati se u njega :)
2015 01 25