Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Odjavi se

Naši prijatelji: Promo24.hr - svi najnoviji popusti! Posjetite!

Forumi /

Informacije za korisnike /

Savjeti o uporabi stranice /

bonton.još uvijek postoji.

kao i u svakodnevici odnosno 'pravom životu', i ovdje priliči koristiti se osnovnim pravilima ponašanja. dakle, pozdrav pa pitanje ,itd. također, ako se interesirate za nešto ,budite korektni i dovršite posao do kraja, to znači ako vas određeni artikl iznenada prestane zanimati , 'odjavite se iz priče'. nije teško , to je samo još jedna poruka više. :) i na kraju, ako s nekim razgovarate o predmetu , pričekajte da se osoba izjasni - prije nego istu stvar prodate drugoj osobi. ... hvala na pažnji.:)
2012 10 26
E, ova tema mi je prva pala na pamet kad sam čula da se otvorio forum. [:smije] I ja sam se susrela s nekoliko kupaca koji traže mjerenje, dodatno slikanje... i nakon toga se ne udostoje ni javit da im ne odgovara/ne bi kupili. Ili, npr. javim se za kupnju nekog komada, pitam za mjere, da mi se ne bi nitko javljao, sljedeći dan pošaljem opet poruku s upitnicima i cura se javlja da je komad prodan. Također, u takvim situacijama nije znanstvena fantastika napisati 'imam nekog već za taj komad, javim se ako propadne dogovor'. Ne bi nikome htjela ostavljati negativan feedback, al neki bi stvarno mogli poraditi na bontonu. [:jezik]
2012 10 26
apsolutno su me neki kontakti razočarali, toliko da danima niti ne prilazim Krpicama. Primjerice, "očuvana, nova" maja postaje u trasportu izgužvana i sa rupama i zašivkama!!!! To je apsurdno! Ili kožne cipele koje stignu kao cipele od skaja, niti "k" od kože na njima. Pa zar je zbilja teško reći pravo stanje stvari? "Artikl: sanirana rupica. Stoga i tako niska cijena. Pojeli je moljci. Štaćeš." Ili "cipele, divne predivne, od eko kože." Pa tko voli, nek izvoli. Naišla sam na toliko laži, prevara, muljanja sa poštarinom (!), nepoštenja, nejavljanja. To je na obraz tih cura i to se zna kako se brzo širi putem komentara, pogotovo onih negativnih. Bonton proizlazi isključivo iz vlastitog poštenja i dobrog odgoja. Pa da vidimo kako su nas mame i tate odgojili :)
2012 10 26
Judita,osjećam se prozvanom ovdje jer sam ja ta cura kojoj si pisala upitnike.E pa samo da odgovorim, haljinu koju sam prodavala nije bila moja već od frendice,znači iz usluge i nisam imala haljinu kod sebe pa ti nisam ni mjere mogla reć, a i frendica mi nije javila da je u međuvremenu haljinu prodala. Uglavnom neću se opravdavat al inače sam pristojna i svima sve uredno odgovorim,a tebi ako je zasmetalo sorry.
2012 10 26
Evo da se i ja javim..nova sam ovdje ali već sam naišla na takav primjer, "novo, nošeno jednom", a kad ono dođe doma i vidi se da je nošeno bar godinu dana....Ali osoba i dalje stoji kod svog mišljenja, prošetano je jednom. Ipak uporna sam bila i dobila barem dio novca nazad, nije da sam kupila toliko lošu stvar ali nisam dobila ono što sam očekivala, eto... Budite iskreni u opisu jer i vama se svima može dogoditi ista stvar bar jednom pa ćete vidjeti da nije lijep osjećaj razočaranja kad dobiš nešto sasvim drugo od očekivanog. Pozdrav svima
2012 10 26
I ja sam imala nekoliko sličnih iskustava, primjer, jedna cura mi se cjenkala za traperice, onda kad sam joj nešto spustila cijenu i rekla da će 100% uplatiti, danima je govorila kako ne stigne u banku, ja joj na to da imam drugog kupca za njih i da ako će stvarno uzeti da javi da znam. Pošalje kako evo tu večer će uplatiti, na kraju nikad ne uplati, ja nakon par dana javim da sam ih na kraju prodala toj drugoj curi i onda se ona još nakon svega toga ne udostoji ni odgovoriti ili napisati "sorry". A meni je isto mrsko pisati negativne komentare. :)
2012 10 26
Ajme šta bi sve mogla reći na ovu temu!!! Meni je npr. najgore ako se sa nekim dogovorim za osobnu primopredaju i na kraju se ta osoba i ne pojavi, ali što je najgore ni isprike niti šta nego me krene uvjeravati da sam ja ta koja se nije pojavila!!!!!!!!! Evo meni je to fascinantno! [:frustriran] A i naravno osobe koje traže dodatna mjerenja slikanja i onda se nikad više ne jave! Ili pitaju za zamjenu i ja si nađem nešto što bi zamijenila i onda --- muk--- ni a ni b [:smije] [:smije] Ma ima svega i svačega, a i super cura naravno da ne bi sad bilo sama negativa:)
2012 10 26
Joj,ima nas još :((( Hvala adminu na otvaranju foruma pa možemo podijeliti svoja iskustva jer ja sam primjetila da i kod feedbackova postoje razne igrice. Više puta sam naletila na profil osoba kod kojih ne nalazim niti jednu očuvanu i nosivu stvar a kad ono sve vrvi pozitivnim komentarima i superlativima. [:sokiran] Dozvoljavam da nešto što je nekome ružno drugome je lijepo,i naravno o ukusima se ne raspravlja, ali nemoguće da su dotične osobe sve super stvari prodale a ostao škart koji btw, nema baš cijenu kakvu zaslužuje. Ja dosad nisam imala razloga za ostavljanje negativnog komentara,barem što se tiče kupljenih krpica i iskreno se nadam da neću ni morati,ali mislim da ću ga bez kompleksa početi ostavljati za nepristojno ponašanje kakvo su cure iznad mene opisale jer s tim sam se susrela više puta. [:ljut]
2012 10 27
Pozdravljam temu bontona jer danas zaista više nema pravila kakvo bi se kupci,a kako prodavači trebali ophoditi [:frustriran] . Više me smeta činjenica kad netko te "Gnjavi" u inbox sa stotinu pitanja i upita,a na kraju se niti ne javi,ni nakon dodatnih tvojih poruka. A što se tiče pripredaja i ne dolaska i ne uplate u dogovoreno vrijeme b ezisprike,objašnjenja- uvijek ostavim negativni komentar. UOpće mi nije žao to napraviti niti se ne raspravljam. Iako,primjetila sam da je na mojekrpice puno kulturnija atmosfera nego na facebook prodaji. Na facebook prodaji je varanje na svakom koraku i to besramno+ što su ljudi iz nekog nepoznatog razloga jako nekulturni. Ipak, postoje predrage cure i kupci s kojima u roku 2 dana sve riješim i kojima mi nije problem i poklončić poslat i popričat nevezano uz prodaju jer da nema njih, stvarno mi se ovo ne bi dalo raditi,čak ni da zarađujem neki "veliK" novac.
2012 10 27
Ciao! Relativno sam nova na krpicama, ali već mi se dogodilo to o čemu pričate. Cura me pitala za zamjenu, ja joj uredno odgovorim da mi samo da malo vremena da virnem u njen ormar. Pogledam njenu ponudu i iako mi se u biti ništa nije posebno sviđalo, pristanem na zamjenu, čisto iz pristojnosti jer je moj dotični predmet označen kao kupi ili zamijeni... pa si mislim ajd, OK, kad već lijepo pita.. I odgovorim joj da pristajem, a ona se lijepo meni ne javi danima poslije.. Ni DA ni NE.. I što sada, ako ja taj predmet prodam, još će me napasti da je ranije dogovorena zamjena? To je meni kao da u trgovini zatražim neki artikl pa se, kada mi ga prodavačica donese, jednostavno okrenem i odem, bez da išta kažem.. Ne kužim ja takvo ponašanje... A o upotrebi MOLIM i HVALA da ne govorim jer ću zvučati kao čangrizava baba..
2012 10 28
Moram priznati i ja da sam se jako razočarala nekoliko puta i izgubila sam svaku volju za ljubaznošću. Recimo poslala sam nekoliko dana prije jedan upit za zamjenu i kad mi se cura napokon udostojila odgovoriti tražila je predmet za koji sam ja već imala dogovor za prodaju. I što sad da ja njoj odgovorim? Da mi je odmah odgovorila ja bih pristala na tu zamjenu, ali sad uopće nemam potrebu objašnjavati se. Za sve predmete koje sam se mjenjala i kupovala bili su ok, valjda nisam naletila još na lošu robu. Ali, užasavam se tih zamjeni jer sam jednom poslala paket, a svoje nisam dobila nazad, kasnije sam vidjela da je taj profil obrisan. Ružno, ali neke ljude to očito veseli.
2012 10 29
Ovdje bi se stvarno moglo svašta napisati,ali nažalost i ja imam ružnih iskustava.Nikako mi nije jasno kako neke stvari ljudi uopće mogu staviti u prodaju.Ofucane,iznošene,i onda još napišu da je nošeno par puta, kao novo.Ja s tim ne bi ni prašinu obrisala.Ne znam možda svi imamo različite kriterije. Što se tiče zamjena,definitivno više ne pristajem na njih,puno puta sam se opekla.Najgore mi je kad me netko ugnjetava,pa ajde pogledaj,pa imam svašta,sigurno ti se nešto sviđa.I onda pristanem eto ni sama ne znam zašto,i znam da mi ta stvar neće odgovarat,ali nadam se i svaki put pljuska u obraz.Ali sama sam kriva svaki put,ali uvik se nekako nadam da će bit ok.Ima super cura,s kojima stvarno je gušt surađivat,ali uvik ih zasjene ove loše.
2012 10 30
ova tema bontona mi je odlična,jer sam i sama imala takvih iskustava hajde uslikaj kako ti stoji, hajde izmjeri, već sam cijeli ormar prevalila od izvlačenja [:hihot] da se na kraju ne udostoji poslati poruku da joj ne odgovara ili da je odustala, ne bitno. volim da cure pitaju bolje prije nego kasnije ali mi je nevjerojatno da ne može na kraju napisati ako ništa drugo "ipak ne bih hvala" i sve 5.
2012 10 31
I mene muci ista stvar. Puno cura mi se javi da bi nesto kupile i onda odjednom ne odgovaraju. Ne kuzim. Zar je tesko napisati "sorry ipak necu" ? Nemam komentara....
2012 10 31
ja sam jednu curu pitala za zarine trapke, nije mi odgovorila danima, da bi joj opet poslala poruku i odgovori da su rezervirane. na kraju sam joj dala svoju ponudu pa da mi javi ako cura odustane i da li joj ponuda paše, nije mi nikad odgovorila, a hlače do danas nije prodala. sramota, ako joj ponuda nije pasala, mogla mi je bar odgovoriti [:frustriran] a to je samo jedan slučaj, pola portala se ponaša nekulturno, čast iznimkama. trudim se uvijek biti korektna i iskrena, prvenstveno radi svoje savjesti i zadovoljstva, neki ljudi mi stvarno nisu jasni [:vrti]
2012 10 31
1 2