Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Svakodnevica /

Škola, fakultet, posao, karijera /

Oglasna ploča teta čuvalica ili dadilja

Došla sam na ovu ideju jer sam vidjela nešto slično na internetu (drugim forumima) i mislim da neće biti loše za one koje traže posao ili nekoga da im pripazi na dijete :) Temu sam zamislila kao oglasnu ploču gdje će moći pisati oni koji traže ali i nude posao dadilje. Ja sam studentica i imam iskustva na tom području, pa ako kome treba čuvati dijete ponekad ili stalno stojim na raspolaganju u inboxu :)
2015 07 18
super ideja :) ja sam friško diplomirana učiteljica i ako netko traži nekog na području varaždina i okolice dadilju ili za instrukcije djetetu, tu sam [:smijesi]
2015 07 18
Ja nakon ljeta opet dostupna za posao čuvalice :) Sad čuvam curicu koja ima 2 godine (vec god dana ju cuvam). Od stavljanja na spavanje,igre,presvlacenja,kreativne radionice,sve radimo i super nam je al moram priznat da ce mi falit sad kad krene u vrtic. Pa se javljam [:zaljubljen]
2015 07 18
pozzz... drage curke... može mi neko reći cijenu čuvanja dvoje djece .. recimo kod ljudi doma koji traže za čuvanje,,, npr... od 7h pa do 14h.... molim ako ko zna... hvala... aha jedno dijete je dvije godine... a drugo 4 mjeseca... [:smijesi]
2015 07 18
od 7h do 16h.... [:hihot]
2015 07 18
mislim da je sve to stvar dogovora.. imala sam prijateljice koje su dobivale 10 kuna za sat, a imala sam i one koje su dobivale duplo više..
2015 07 18
ovisi o opsegu posla...inace je 25/30kn sat
2015 07 18
javljam se i ja za područje Rijeke i bliže okolice...
2015 07 18
Javljam se i ja...trazim posao dadilje..iz vza sam..mlada...znam kuhat .marljiva i odgovorna osoba [:smijesi]
2015 07 18
ako nekome treba na području Bakra a može i Rijeke tu sam [:kesi]
2015 07 18