> laangelina:
> Po meni je kod njih najveći problem to što se vraćena roba ne pregledava temeljito. I par puta sam nešto ulovila, doslovno zadnji komad, a to vrlo često dođe s nekom greškom. Greška uslijed nošenja i višestrukog vraćanja iste stvari. E sad, to je i više nego opravdan povrat koji su oni mogli spriječiti. A s druge strane učestali povrati vode do blokade računa. Kupovina na Asosu mogla bi početi zadavati glavobolje :(
Neće, zato su to i napravili, pratiti će, pregledati i blokirati. Meni su dosad na 75 narudžbi samo 2 artikla stigla malo oštećena na neki način (uključujući nedostatak remena)
Čitala sam na nekoj njihovoj stranici o ovisnicama o vraćanju, svjesne su zašto su blokirane, bar neke, ne sve, neke se bune ,:)
Jedna mora razgaziti cipele, nositi bar jednom da vidi jesu li udobne, ako nisu obriše ih i vrati, i mislim da je čak rekla da ne vidi problem jer ih pazi. Druga nije neka imućna i ovisna je o novom, kupi, obuče jednom ili 2 puta sa etiketom i poslika se pošteno, pa vrati, po primanju novca nazad naručuje novo i u krug, kaže da je Asos stvorio tu ovisnost. A rade to i naše cure, čula sam...
To je za mene bezobrazluk. Povrat ne služi tomu, općenito ne služi tomu niti u jednoj trgovini, kao što ni stranice poput MK ne služe za preprodaju već prodaju polovne odjeće kako bi vratili DIO uloženog. Ne pravim se pametna i poštena, postoje puuuno realnije cure koje prodaju za pola ili trećinu cijene, ali ove što koriste besplatan povrat za "jednom nosim pa vratim" su krajnost i treba ih zaustaviti. Baš zbog takvih kao Vi ili ja koje ćemo se konstantno vraćati Asosu i zadržati robicu čak i ako je nekad obučena jednom. Platim 300, prodajem tu za 200 lupam sad, ali da, ne vraćam nazad. Ovo sa produljenjem roka za povrat je ironija, predug je rok sada, ako stignem podići paket pa stignem i probati i vratiti unutar 15-20 dana, čemu više..
> laangelina:
> Po meni je kod njih najveći problem to što se vraćena roba ne pregledava temeljito. I par puta sam nešto ulovila, doslovno zadnji komad, a to vrlo često dođe s nekom greškom. Greška uslijed nošenja i višestrukog vraćanja iste stvari. E sad, to je i više nego opravdan povrat koji su oni mogli spriječiti. A s druge strane učestali povrati vode do blokade računa. Kupovina na Asosu mogla bi početi zadavati glavobolje :(
Neće, zato su to i napravili, pratiti će, pregledati i blokirati. Meni su dosad na 75 narudžbi samo 2 artikla stigla malo oštećena na neki način (uključujući nedostatak remena)
Čitala sam na nekoj njihovoj stranici o ovisnicama o vraćanju, svjesne su zašto su blokirane, bar neke, ne sve, neke se bune ,:)
Jedna mora razgaziti cipele, nositi bar jednom da vidi jesu li udobne, ako nisu obriše ih i vrati, i mislim da je čak rekla da ne vidi problem jer ih pazi. Druga nije neka imućna i ovisna je o novom, kupi, obuče jednom ili 2 puta sa etiketom i poslika se pošteno, pa vrati, po primanju novca nazad naručuje novo i u krug, kaže da je Asos stvorio tu ovisnost. A rade to i naše cure, čula sam...
To je za mene bezobrazluk. Povrat ne služi tomu, općenito ne služi tomu niti u jednoj trgovini, kao što ni stranice poput MK ne služe za preprodaju već prodaju polovne odjeće kako bi vratili DIO uloženog. Ne pravim se pametna i poštena, postoje puuuno realnije cure koje prodaju za pola ili trećinu cijene, ali ove što koriste besplatan povrat za "jednom nosim pa vratim" su krajnost i treba ih zaustaviti. Baš zbog takvih kao Vi ili ja koje ćemo se konstantno vraćati Asosu i zadržati robicu čak i ako je nekad obučena jednom. Platim 300, prodajem tu za 200 lupam sad, ali da, ne vraćam nazad. Ovo sa produljenjem roka za povrat je ironija, predug je rok sada, ako stignem podići paket pa stignem i probati i vratiti unutar 15-20 dana, čemu više..