Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

mojekrpice.hr /

Pomoć na stranici /

Povrat robe na ASOS-u

Može li mi neko tko je u zadnje vrijeme vraćao paket na asosu ukratko opisati koji je postupak povrata? Hvala 😊
2019 05 23
Osobnom nisam nikad kupila kutiju nikakvu, u vrećici koju dobijete pošaljete odjeću natrag, vrećicu okrenite naopako na onaj sivi dio, zatvorite je nakeljite papirić za povrat sa barkodom, dođete na poštu date im paket i to je to. @fashionrumors baš si ga zakomplicirala sa ovim, a jednostavno je da ne može biti jednostavnije, kakve skenirane potvrde? Kakavi računi? Ne znam o čemu pričaš? Vraćala sam odjeću x puta, ako je kriva veličina (što se može desiti jer imaju xy paketa za parkirati) jednostavno pošalješ natrag i to je to naručiš drugu veličinu koja ti treba ako je uopće ima. Povrat je besplatan i to je to, ne kontam ovo s kodom i skeniranjem računa fakat, kakvo vraćanje poštarine wtf?! 🤣
2019 05 23
O Bože... Nisu potrebne nikakve komplikacije niti kupovanje kutija u pošti. Oni su već poslali sve što je potrebno za mogući povrat. Vraćaš u njihovoj vrećici, označiš razlog povrata, odjeću posložiš kako si dobila, sve zajedno staviš u tu vrećicu, zatvoriš, gore barkod i samo ostaviš u pošti. Besplatno je i nije potrebno ništa drugo. Ako čekaš povrat novca, možda će proći neko vrijeme prije no što ga dobiješ. Recimo meni je prije koji tjedan paket došao do njih u roku 4 dana, a za povrat novca im je trebalo još 7 dana.
2019 05 23
> Lonela1: > Osobnom nisam nikad kupila kutiju nikakvu, u vrećici koju dobijete pošaljete odjeću natrag, vrećicu okrenite naopako na onaj sivi dio, zatvorite je nakeljite papirić za povrat sa barkodom, dođete na poštu date im paket i to je to. > @fashionrumors baš si ga zakomplicirala sa ovim, a jednostavno je da ne može biti jednostavnije, kakve skenirane potvrde? Kakavi računi? Ne znam o čemu pričaš? Vraćala sam odjeću x puta, ako je kriva veličina (što se može desiti jer imaju xy paketa za parkirati) jednostavno pošalješ natrag i to je to naručiš drugu veličinu koja ti treba ako je uopće ima. > Povrat je besplatan i to je to, ne kontam ovo s kodom i skeniranjem računa fakat, kakvo vraćanje poštarine wtf?! 🤣 Pa okej, ja sam rekla SVOJE ISKUSTVO, mene su tražili na mail potvrdu da je poslano, a u pošti mi je žena rekla da treba kutija iako sam imala njihovu vrećicu. Čemu odmah neko čuđenje i kao neko podsmjehivanje, kao da sam išla odmoći, a ne pomoći. Užas kakva je ovo stranica. Lp.
2019 05 23
Kupujem na Asosu već 3 godine i vraćala sam cca 15 puta. Uvijek iskoristim istu vrećicu u kojoj mi je i došla odjeća. Odlijepim onako kako je naznačeno i dobiješ ispod toga drugu naljepnicu pa možeš vratiti unutra stvari i opet zatvoriti (bez da okrećeš naopako). Kao što su cure rekle, unutra je papir i samo naznačiš zašto vraćaš. Na profilu na Asosu odeš na povrat i kad odabereš štp vraćaš, stigne ti na mail to što trebaš isprintati i zalijepiti na vrećicu. Onda to odneseš u poštu i ne dobiješ nikakvu potvrdu ni ništa. Za cca 8 dana stigne na mail potvrda da su dobili paket i dan-dva poslije sjednu novci. Sad su mijenjali uvjete poslovanja pa moguće da su nešto zakomplicirali, ali koliko znam, rok za povrat je i dalje 28 dana, a ako je dulje od toga, dobije se voucher u tom iznosu koji se mora potrošiti kod njih. Sretno! 😊
2019 05 23
> fashionrumours: > > Lonela1: > > Osobnom nisam nikad kupila kutiju nikakvu, u vrećici koju dobijete pošaljete odjeću natrag, vrećicu okrenite naopako na onaj sivi dio, zatvorite je nakeljite papirić za povrat sa barkodom, dođete na poštu date im paket i to je to. > > @fashionrumors baš si ga zakomplicirala sa ovim, a jednostavno je da ne može biti jednostavnije, kakve skenirane potvrde? Kakavi računi? Ne znam o čemu pričaš? Vraćala sam odjeću x puta, ako je kriva veličina (što se može desiti jer imaju xy paketa za parkirati) jednostavno pošalješ natrag i to je to naručiš drugu veličinu koja ti treba ako je uopće ima. > > Povrat je besplatan i to je to, ne kontam ovo s kodom i skeniranjem računa fakat, kakvo vraćanje poštarine wtf?! 🤣 > Pa okej, ja sam rekla SVOJE ISKUSTVO, mene su tražili na mail potvrdu da je poslano, a u pošti mi je žena rekla da treba kutija iako sam imala njihovu vrećicu. > Čemu odmah neko čuđenje i kao neko podsmjehivanje, kao da sam išla odmoći, a ne pomoći. Užas kakva je ovo stranica. > Lp. Pa kad je čudno to što pričate totalno, komplicirano i nepotrebno djevojku krivo upučujete, no hard feelings. Kad se paket preda također u pošti ne dobije se nikakav račun niti potvrda jer taj paket nema tracking number niti ništa - fakat ne znam kak ste vi to slali da ste dobili račun ako je povrat BESPLATAN!? Ako Vam žena u pošti kaže da to ne može tako samo se poslati bez da platite PT slobodno je uputite nek si kontaktira Upravu HP da joj objasne jer je lako moguće da možda u nekim manjin ruralnim mjestima tete u pošti nisu upoznate s tim, takvim načinom povrata... Nadam se da niste slali kao paket i platili 100kn PT za Švedsku i onda tražili od njih povrat poštarine!? VEOMA ČUDNOVATO hehe Ako ništa drugo sad i Vi znate za ubuduće!
2019 05 24
Ako je nesto osteceno stiglo, oznaci na racunu pod tim artiklom "faulty" i vrati, nema potrebe gnjaviti njih. Meni je stigla ispravna skoro pa savrsena haljina, falio je remen na njoj i morala sam je vratiti te naruciti novu istu. I to im je "faulty", nisu htjeli poslati samo remen, Asos vise tako ne radi. Dakle sve se, iz bilo kog razloga bilo vraceno, vraca.
2019 05 24
Lonela, Ona jos salje o svom trosku pa trazi paypal (ne asos, nije dobro napisala) povrat novca za slanje paketa, tako se radilo prije cca 3godine, no za tim nema potrebe jer savrseno funkcionira besplatni povrat i sad su svi (ili barem velika vecina) djelatnika poste upuceni u postupak. P.S. Ne vracajte noseno sa ili bez etikete, blokiraju racune!
2019 05 24
> Maja21: > Sad su mijenjali uvjete poslovanja pa moguće da su nešto zakomplicirali, ali koliko znam, rok za povrat je i dalje 28 dana, a ako je dulje od toga, dobije se voucher u tom iznosu koji se mora potrošiti kod njih. > Sretno! 😊 Jesi li ikako dobila kod/voucher za popust? Ja nisam, odnosno jesam 20% pri checkoutu ali mislim da je to redoviti, svi su ga valjda dobili jer je trajao 2 dana.
2019 05 24
> sonja90: > Ako je nesto osteceno stiglo, oznaci na racunu pod tim artiklom "faulty" i vrati, nema potrebe gnjaviti njih. > Meni je stigla ispravna skoro pa savrsena haljina, falio je remen na njoj i morala sam je vratiti te naruciti novu istu. I to im je "faulty", nisu htjeli poslati samo remen, Asos vise tako ne radi. > Dakle sve se, iz bilo kog razloga bilo vraceno, vraca. Meni također došla haljine na jadnom dijelu kraj zatvarača jenostavno podrapana, na onome obrazcu isto iznačila - ne znam iskreeno pod kojim je to brojem ''faulty'' i to je to vratila natrag, dobila povrat sve regularno. Sve što je krivo ili ne odgovara se jednostavno vraća.
2019 05 24
Po meni je kod njih najveći problem to što se vraćena roba ne pregledava temeljito. I par puta sam nešto ulovila, doslovno zadnji komad, a to vrlo često dođe s nekom greškom. Greška uslijed nošenja i višestrukog vraćanja iste stvari. E sad, to je i više nego opravdan povrat koji su oni mogli spriječiti. A s druge strane učestali povrati vode do blokade računa. Kupovina na Asosu mogla bi početi zadavati glavobolje :(
2019 05 24
> sonja90: > > Maja21: > > Sad su mijenjali uvjete poslovanja pa moguće da su nešto zakomplicirali, ali koliko znam, rok za povrat je i dalje 28 dana, a ako je dulje od toga, dobije se voucher u tom iznosu koji se mora potrošiti kod njih. > > Sretno! 😊 > Jesi li ikako dobila kod/voucher za popust? > Ja nisam, odnosno jesam 20% pri checkoutu ali mislim da je to redoviti, svi su ga valjda dobili jer je trajao 2 dana. Nisam ga dobila, a prijateljici stigla obavijest na mail. Onda sam išla probati nešto spremiti u košaricu pa na checkout i tad mi se izbacio taj popust. Nekima su valjda poslali i obavijest, a mi drugi smo sami trebali to otkriti. 😅
2019 05 24
> laangelina: > Po meni je kod njih najveći problem to što se vraćena roba ne pregledava temeljito. I par puta sam nešto ulovila, doslovno zadnji komad, a to vrlo često dođe s nekom greškom. Greška uslijed nošenja i višestrukog vraćanja iste stvari. E sad, to je i više nego opravdan povrat koji su oni mogli spriječiti. A s druge strane učestali povrati vode do blokade računa. Kupovina na Asosu mogla bi početi zadavati glavobolje :( Neće, zato su to i napravili, pratiti će, pregledati i blokirati. Meni su dosad na 75 narudžbi samo 2 artikla stigla malo oštećena na neki način (uključujući nedostatak remena) Čitala sam na nekoj njihovoj stranici o ovisnicama o vraćanju, svjesne su zašto su blokirane, bar neke, ne sve, neke se bune ,:) Jedna mora razgaziti cipele, nositi bar jednom da vidi jesu li udobne, ako nisu obriše ih i vrati, i mislim da je čak rekla da ne vidi problem jer ih pazi. Druga nije neka imućna i ovisna je o novom, kupi, obuče jednom ili 2 puta sa etiketom i poslika se pošteno, pa vrati, po primanju novca nazad naručuje novo i u krug, kaže da je Asos stvorio tu ovisnost. A rade to i naše cure, čula sam... To je za mene bezobrazluk. Povrat ne služi tomu, općenito ne služi tomu niti u jednoj trgovini, kao što ni stranice poput MK ne služe za preprodaju već prodaju polovne odjeće kako bi vratili DIO uloženog. Ne pravim se pametna i poštena, postoje puuuno realnije cure koje prodaju za pola ili trećinu cijene, ali ove što koriste besplatan povrat za "jednom nosim pa vratim" su krajnost i treba ih zaustaviti. Baš zbog takvih kao Vi ili ja koje ćemo se konstantno vraćati Asosu i zadržati robicu čak i ako je nekad obučena jednom. Platim 300, prodajem tu za 200 lupam sad, ali da, ne vraćam nazad. Ovo sa produljenjem roka za povrat je ironija, predug je rok sada, ako stignem podići paket pa stignem i probati i vratiti unutar 15-20 dana, čemu više..
2019 05 24
@Maja21 haha :D Znači za sve je bio popust. Nisam skužila kako točno su to zamislili i kad/hoće li stupiti na snagu nagrada za vraćanje. Iskreno, nema ni veze, ne moraju me nagraditi za povrat robe, nek daju malo češće 20% svima i odlično :) I nek mi vraćeno uvijek stigne njima nazad i ja zadovoljna :D
2019 05 24
Sonja, nadam se da će detektirati sve recidiviste i serijske "vraćatelje" :) stvari, ali i da odjeću nakon njihove obrade neće ponovo pustiti u prodaju pa tako i neke druge ljude dovesti u poziciju da moraju vraćati. Koliko sam shvatila, blokirati će sva po njima, pretjerana vraćanja. Ja sam, primjerice dobila suknju s otvorom za dugme kroz koji možeš progurati šaku. Doslovno. Netko je na silu htio nositi x-) . Pa sam dobila pokidanu čipkastu haljinu, također nošenu, svega je tu bilo. Svakako uz ove stroge uvjete, treba ići i bolji pregledi i kontrole.
2019 05 24
1 2