Moj profil Postavke Povratne informacije Razgovori Omiljeni Transakcije Odjavi se

Dostavite za 1 euro prvih 5000 paketa u vrijednosti preko 30 eura!

Forumi /

Informacije za korisnike /

O korisnicima stranice mojekrpice.hr /

Primopredaja

Imala sam jednu zanimljivu situaciju koja me zatekla pa mi trebaju vaše mišljenja kako ocjeniti suradnju. Kod mene uvijek prednost ima primopredaja, kao kupcu mi stvarno nije problem doći bilogdje i kao prodavač izlazim u susret. Uglavno, situacija je ovakva. Dogovorila sam primopredaju s jednom krpičarkom, nije definitivno nova tako da je sigurno obavljala primopredaje. Ja sam se prilagodila njoj jer trenutno vrijeme mogu tako organizirati pa sam došla u Zg u vrijeme kada njoj odgovara. Ja nisam došla s predodžbom da ona neće to kupiti jer je zapravo u inboxu napisala da uzima. Na kraju kada je pogledala tajice, smatrala je da su joj pretanke za njen pojam i ipak neće uzeti. Nisam znala kako reagirati ni što reći jer ja nisam došla na primopredaju da bi si netko pogledao i shvatio da si ona nije to tak zamislila. Meni je bilo glupo raditi drame u javnosti ali definitivno to ne želim više jer ipak koliko vremena imala nemam vremena za isprobavanje i gledanje odjeće jer je ovo secondhand. Moji oglasi su vrlo uredni i jasno napisani i naravno da prije primopredaje može još 100 pitanja i slika, nikakvih problema nemam s time. Možda bi čak još pregrmila da mi je rekla da bi htjela doći vidjeti bez obaveze no onda bi sigurno rekla da takve stvari ne prakticiram. Očito ću morati prije svake primopredaje to naznačiti. Zanima me što mislite o ovoj situaciji, je li opravdana odnosno bi li vi vratili novce da vam je netko dao ovaj razlog za povrat ili kako bi reagirali na primopredaji te trebam li ostaviti kakvu recenziju za suradnju? Primopredaje ne želim ukinuti jer meni kao kupac donosi koliko toliko sigurnosti pa bi željela pronaći neko rješenje da ipak i sebe zaštitim u ovakvim situacijama.
2019 10 16
Preferiram primopredaju, te sam bila i kupac i prodavač. Imala sam sličnih iskustava i smatram to ok odlukom kupca kojem se proizvod u konačnici ne sviđa i odustaje od kupovine. Koliko smo samo puta kupile nešto bzvz i stavili ga dalje u prodaju? Osobno rado ću doći gdje kupac traži samo kako bih prodala krpicu i smatram to dobrim odabirom usluge. I sama sam jednom odustala od primopredaje balerinki koje su mi bile za broj veće i stoga obuću uvijek želim probati...
2019 10 16
> KontesaNeraZG: > Preferiram primopredaju, te sam bila i kupac i prodavač. Imala sam sličnih iskustava i smatram to ok odlukom kupca kojem se proizvod u konačnici ne sviđa i odustaje od kupovine. Koliko smo samo puta kupile nešto bzvz i stavili ga dalje u prodaju? > Osobno rado ću doći gdje kupac traži samo kako bih prodala krpicu i smatram to dobrim odabirom usluge. I sama sam jednom odustala od primopredaje balerinki koje su mi bile za broj veće i stoga obuću uvijek želim probati... Za te balerinke Vam je prodavačica naznačila da je veći kalup ili nešto ili ste tek na primopredaji shvatili da je kalup takav kakav je? S time da su u mojoj priči ne radi o krivom oglašavanju ili nečemu, jednostavno subjektivni dojam da su pretanke. Zato sam zbunjena jer sam nekako dobila dojam da to nisu pravi razlozi za povrat. Ali naravno, prihvaćam svačije razmišljanje i zato želim čuti što napraviti.
2019 10 16
Meni je kupac za sako ,od 35kn isto kao primopredaja kad ona bude prolazila kroz grad ,ako joj paše meni nije padalo za vikend jer sam na selu ,svaki onda je tražila da 29km joj dovezem a nebu poštarina platila kad sam joj rekla da ću više za gorivo potrošiti ,onda je rekla da se "ona " neće natezati i da joj se ne isplati ,katastrofa ,
2019 10 16
To je vječna tema Krpica.. Imala sam takvu suradnju (odnosno nesuradnju :) ) davno i shvatila sam da je ženskica na taj način skupila brdoo povratnih.. Ide na primopredaje, ne kupi ništa, ostavi povratnu, cure uzvrate reda radi ili whatever..i eto je sa preko 100 a ništa kupila/prodala. Pozitivne povratne nemojte ostavljati za odustajanja, ili ostavite neutralnu ili ništa, okoristit ce se prevaranti pa zeznuti koga.
2019 10 16
Definitivno za negativnu ili ako bas zelite biti fini - neutralna. Upozoriti ostale. Ne volim primopredaje, jer se u vecini slucajeva desi isto, kupac iako ima mjere za nesto, na primopredaji ipak odluci da mu je malo/veliko. Ja u zadnje vrijeme imam situacije da se jave cure za neki artikl, traze podatke i NESTANU. Dosta mi je neodgojenih kupaca, koji ne znaju za bonton ili pak ne znaju napisati da ipak odustaju.
2019 10 16
> theweeknd: > Definitivno za negativnu ili ako bas zelite biti fini - neutralna. Upozoriti ostale. Ne volim primopredaje, jer se u vecini slucajeva desi isto, kupac iako ima mjere za nesto, na primopredaji ipak odluci da mu je malo/veliko. > Ja u zadnje vrijeme imam situacije da se jave cure za neki artikl, traze podatke i NESTANU. Dosta mi je neodgojenih kupaca, koji ne znaju za bonton ili pak ne znaju napisati da ipak odustaju. "U zadnje vrijeme"?! Jave se za artikle :o a koje artikle? ,:)
2019 10 16
Ja sam imala situaciju gdje je djevojka nasred Zagreba probavala haljinu preko svoje odjeće, pogledala se u ogledalo izloga, te se nećkala. To je bilo smiješno, jer smo mogle otići u bilo koju kabinu. 😂 Kupila je proizvod, ali kad je krenula isprobavat, nije mi bilo bitno hoće li ga uzeti, već hoće li joj stajati. Doduše, imala sam tad vremena i blizu mi je bilo mjesto nalaženja. Također sam imala situaciju gdje mi je žena napisala u 15:30 i ja dođem i šaljem poruke (mislim da nismo razmijenile broj mobitela), čekam 15-20 minuta i odem. Da bi mi ona nakon pola sata rekla da je krivo napisala vrijeme i da je mislila u 16:30. I ajde, opet se nađemo i ona meni nema točno za dati, bilo je 40 kn. I ja na kraju moram na kiosku kupit nešto jer mi nisu htjeli razmijenit. Bacila se u trošak, vremenski i novčano za tu suradnju. 😅 Svega je bilo, ali i dalje prakticiram primopredaju jer volim da kupac na licu mjesta vidi proizvod i većinom budu jako topli i ugodnu susreti. Naposljetku, sve je stvar komunikacije...
2019 10 16
> sonja90: > > theweeknd: > > Definitivno za negativnu ili ako bas zelite biti fini - neutralna. Upozoriti ostale. Ne volim primopredaje, jer se u vecini slucajeva desi isto, kupac iako ima mjere za nesto, na primopredaji ipak odluci da mu je malo/veliko. > > Ja u zadnje vrijeme imam situacije da se jave cure za neki artikl, traze podatke i NESTANU. Dosta mi je neodgojenih kupaca, koji ne znaju za bonton ili pak ne znaju napisati da ipak odustaju. > "U zadnje vrijeme"?! Jave se za artikle :o a koje artikle? ,:) Uzela mi misao :')
2019 10 16
> KontesaNeraZG: > Preferiram primopredaju, te sam bila i kupac i prodavač. Imala sam sličnih iskustava i smatram to ok odlukom kupca kojem se proizvod u konačnici ne sviđa i odustaje od kupovine. Koliko smo samo puta kupile nešto bzvz i stavili ga dalje u prodaju? > Osobno rado ću doći gdje kupac traži samo kako bih prodala krpicu i smatram to dobrim odabirom usluge. I sama sam jednom odustala od primopredaje balerinki koje su mi bile za broj veće i stoga obuću uvijek želim probati... potpisujem. i meni je ok da netko želi vidjeti ili probati artikl koji kupuje s tim da u tom slučaju dođe tamo gdje meni paše. Općenito mi je normalno da kupac dođe tamo gdje prodavaču paše. Tako i sama radim.
2019 10 16
Ja ispisala podugačak odgovor, a nije ga objavilo. Uglavnom, ja nemam problem s tim da kupac ne kupi nešto kada vidi, ALI meni je također normalno da kupac dođe do mene (ili bliže) meni jer i ja kao kupac idem u trgovinu ili gdje već kupujem. Jednom sam kao prodavač išla daleko od mjesta boravka, a ženska mi strgala haljinu probavajući je (i nije ju kupila) te sam imala situaciju gdje žena kupuje nove naušnice, identične sa slika, ali ipak ih nije htjela. Ja nemam auto ni plaćenu tramvajsku kartu pa nema šanse da se više vozam okolo za bezveze. Ako netko želi doći do mene i probati, nudim i topli čaj, bez pritiska isprobavanje pa se mogu i u ogledalu pogledati i odlučiti. Sve je stvar dogovora i ako idem u grad, uvijek mogu usput negdje stati, ali ako me to dodatno košta, nikako neću pristati jer dajem mogućnost da se proizvod ne kupi ukoliko ne odgovara.
2019 10 16
Poz. Imala sam jako puno slučajeva..dogovorimo se negdje za primopredaju..na drugom kraju grada... I kupac odustane..ili traperice premale ili joj se iz nekih drugih razloga ne sviađa. To je normalno. Ne možete nešto prodati ako kupcu ne odgovara. To je u ovakom tipu prodaje normalno. :,'( :P
2019 10 16
Ma nema ni govora o negativnoj, o tome nisam niti razmišljala. Mislila sam neutralnu jer je naznačeno da će uzeti, ni u primisli da želi pogledati pa razmisliti. No s obzirom da većina misli da je uredu, neću nikakve ocjene ostavljati niti imenovati gospođu kao što me neke cure u inboxu traže jer nema smisla razvlačiti ime po forumu jer realno nisam oštećena, možda za vrijeme malo ali definitivno ću sama početi naglašati što ja smatram primopredajom. Cure koje mislite da je uredu da kupac pogleda i ipak ne kupi, je li isto to prakticirate kad šaljete poštom/tiskom? Znači da ima pravo na povrat ukoliko mu se artikl ne svidi (tu ne računam oštećenja i slično)?
2019 10 16
Ne, ne mislim da je u redu kupiti pa možda i nositi i onda reći da ne odgovara. Zato, kada nekome šaljem, uvijek dodatno opisujem, slikam i mjerim. Na primopredaji sam sigurna da to netko nije nosio, nego jednostavno ne odgovara iz nekog razloga. Onda bi svi tako vraćali i tu bi se velik novac trošio na poštarinu pa mi to zaista nema smisla. I sama sam sto puta kupila nešto što mi ne paše pa prodam dalje ili poklonim. 😊
2019 10 16
A gledajte s jedne strane oke što vam je to rekla, jer npr da ste poslali artikl i možda bi ona tražila povrat novca. Opet po drugoj njezina greška što nije tražila dodatne informacije, i morali ste svakako naglasiti da ako radite primopredaju da očekujete da se proizvod kupi. Nije došlo do nikakve suradnje tako da mislim da ne trebate ostavljati ni negativnu povratnu..
2019 10 16
1 2 3 4