Naime, prica kreće ovako.
Pronađem majicu na krpicama, odlučim je kupiti, cura kaže slobodna je, ja kažem super dajte podatke, uplatim joj u roku 10 min. Ona kaže super hvala - šalje sutra. Nema problema, rekoh super.
Pitam predvecer jel poslano? Kaže saljem danas, javim se uskoro.
Ja se javim sutra, kaže sestra je majicu poslala, javim se Max za sat dva. I ja saljem navečer jel poslano, cura se uredno prijavljuje, ne odgovara, ja opet ona nista, dakle već pucam nemam strpljenja jer ako sam ja bila fer sa uplatom cemu zavlačenje? I na kraju pošalje nakon 2 dana. Ja se zahvalim i na kraju kažem nadam se da majica neće biti kao ova komunikacija i dogovor ( loša).
E sad, dolazi majica sa dječijeg odjela!! Naznacena velicina je bila S, ja dobijem 13-14 vel?!?!? Uz sve to, vidi se da je iznosena, i uzasan smrad od znoja. Ja se javim i trazim povrat novca, jer em velicina em stanje majice? Cijena je 90kn, ali kriva velicina(djeciji odjel, stanje same majice?!) i rekoh, operem vam jer ja prva ne mogu donijeti ovako na tisak. I ona da ok ali tek da će mi uplatiti novac kad njoj majica stigne, jer navodno moj agresivan pristup ne ulijeva joj povjerenje da ću ja njoj majicu poslati? I još uz to piše da mi izlazi u susrete jer ovo nije trgovina gdje se može reklamirati proizvod. Pa kad dođem u trgovinu zaobilazim djeciji odjel, tako da sam znala da je njena kupljena na djecijem naravno nebih je kupovala!! I za kraj kaže meni sve sto kupim na krpicama i kad mi ne odgovara ja to prodam dalje? Pa nisam ja kupila S majicu od nje i dobila S pa mi se nije svidjela nijansa majice, pa da ju prodam dalje!
Znaci zahtjeva da ja prvo vratim majicu i kad stigne da onda ona meni uplati jer mi ne vjeruje da ću ja majicu poslati? Ja joj još majicu i oprala. Mislim tko je tu lud? Kao ja ću nju prevarit, a ona mene prevarila. 🤦🏽♀️
Naime, prica kreće ovako.
Pronađem majicu na krpicama, odlučim je kupiti, cura kaže slobodna je, ja kažem super dajte podatke, uplatim joj u roku 10 min. Ona kaže super hvala - šalje sutra. Nema problema, rekoh super.
Pitam predvecer jel poslano? Kaže saljem danas, javim se uskoro.
Ja se javim sutra, kaže sestra je majicu poslala, javim se Max za sat dva. I ja saljem navečer jel poslano, cura se uredno prijavljuje, ne odgovara, ja opet ona nista, dakle već pucam nemam strpljenja jer ako sam ja bila fer sa uplatom cemu zavlačenje? I na kraju pošalje nakon 2 dana. Ja se zahvalim i na kraju kažem nadam se da majica neće biti kao ova komunikacija i dogovor ( loša).
E sad, dolazi majica sa dječijeg odjela!! Naznacena velicina je bila S, ja dobijem 13-14 vel?!?!? Uz sve to, vidi se da je iznosena, i uzasan smrad od znoja. Ja se javim i trazim povrat novca, jer em velicina em stanje majice? Cijena je 90kn, ali kriva velicina(djeciji odjel, stanje same majice?!) i rekoh, operem vam jer ja prva ne mogu donijeti ovako na tisak. I ona da ok ali tek da će mi uplatiti novac kad njoj majica stigne, jer navodno moj agresivan pristup ne ulijeva joj povjerenje da ću ja njoj majicu poslati? I još uz to piše da mi izlazi u susrete jer ovo nije trgovina gdje se može reklamirati proizvod. Pa kad dođem u trgovinu zaobilazim djeciji odjel, tako da sam znala da je njena kupljena na djecijem naravno nebih je kupovala!! I za kraj kaže meni sve sto kupim na krpicama i kad mi ne odgovara ja to prodam dalje? Pa nisam ja kupila S majicu od nje i dobila S pa mi se nije svidjela nijansa majice, pa da ju prodam dalje!
Znaci zahtjeva da ja prvo vratim majicu i kad stigne da onda ona meni uplati jer mi ne vjeruje da ću ja majicu poslati? Ja joj još majicu i oprala. Mislim tko je tu lud? Kao ja ću nju prevarit, a ona mene prevarila. 🤦🏽♀️